Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Si ai vreo garantie ca la aia nu va face probleme cutia? Wink
Skip ads

  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am sa sun azi in legatura cu cutia sa vad ce fel de garantie imi pot oferi baietii:)!
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu domnul Titi...foarte amabil! El are motor+cutie auto de pe o insignia 2011 si imi poate oferi garantie 3 luni pe cutie la pret 1000eu!
  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Eu personal cred ca merita banii. Decat sa dai 8000 pe una noua mai bine dai 1000 pe una sh. acum fac un calcul putin deplasat....si daca schimbi o cutie pe an cu 1000eu tot nu ajungi la 8000...nu cred ca mai ai masina peste 8 ani
Skip ads

  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Calculul tau e logic dar daca cutia functioneaza bine si oricum cand o pun o sa schimb garnitura +filtru+ulei...daca merge bine pe toate stilurile de mers si voi face schimburile de ulei regulat ar trebui sa mga bine!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Daca cutia e buna si eu cred ca merita banii, numai sa o probezi bine inainte.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da! Cutia va fi probata! Din ce am vb la service nu se poate scchimba garnitura si filtrul! Este adevarat?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Se poate pe Insignia sa fie cutia AF22? Eu stiam ca e AF40. Confused
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
B295CRS a scris:Da! Cutia va fi probata! Din ce am vb la service nu se poate scchimba garnitura si filtrul! Este adevarat?

Da este adevarat, filtrul e metalic si e in mijlocul cutiei.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
borsy a scris:Se poate pe Insignia sa fie cutia AF22? Eu stiam ca e AF40. Confused


AF22 Exclamation Question Question
O fi vreun prototip...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
LBR = A20DT[LBR] MOTOR DIESEL
LHD = VEHICUL CU VOLANUL PE PARTEA STÂNGÃ
MDE = PENTRU PANOU CHENAR GEAM CROMAT
MDK = TRANSMISIE AUTOMATÃ AF22
MM1 = UTILIAZ CU CUTIE DE VITEZE AUTOMATÃ
N34 = ANS. VOLAN, TREI SPIÞE, PIELE
N37 = COLOANÃ DIRECÞIE, AJUSTABILÃ, ACCES ªI ÎNCLINARE
N40 = SERVODIRECÞIE, RAPORT FIX
NC0 = ECHIPAMENT, UNIUNEA EUROPEANÃ etc.....
Ceva detalii am gasit aici; Web Page Name


Ultima modificare facuta de borsy la Mie 29 Jan, 2014 4:12 pm, modificat de 2 ori in total
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Tipul asta stiu ca era pe Astra G si pe Zafira...
Scuze,mai verificam,alt "secret"...
De aici nu prea reiese acest lucru:
http://www.partsbase.org/op...--8-transmission/
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@borsy din VIN-ul scris te tine cutia este AF40-6 nu stiu ce ti-a decodat colegu..Respect!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da, probabil e o greaeala.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Surprinzator, google search nu da rezultate concrete despre cutia automatica de pe Insignia. Banuiesc ca nu e cu dublu-ambreiaj ca la DSG. Am testat un diesel automat 160cp si mi-a placut, desi am simtit zmucituri la kickdown (oarecum de asteptat). Si eu zic ca pentru multi nu e mare diferenta de senzatie fata de DSG. Totusi as vrea ceva detalii despre fiabilitate, tehnica, probleme. Ma tenteaza chiar si benzinar 4x4 220CP , chit ca duce la 15% consum. Insa nu stiu cum gestioneaza automaticul aia 220 cau, mi-e sa nu simt 120 CP... Macar cuplul ala de 350 NM comun la diesel si la benzinar sa salveze lentoarea.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E ft buna cutia dar trb facut la 15.ooo km cate un schimb de ulei de 3L.In rest este foarte buna si schimba foarte bine.Din 220cp o sa ai cam 200-205 cred eu minim!
  • andreigeo

  • Mesaje scrise: 369
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2009

  • Mesaj Privat
imi permit sa va spun ca vorbiti prostii. cutia automata af 40 aisin este facuta sa reziste pana la 440nm, deci 350nm nu ar fi vreo problema. informatia o detin de aici(dati click)
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asta asa este! O cutie foarte fiabila si foarte buna! Merge lejer si un soft pe motorul pe care este pusa cutia.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cum sa schimbi uleiul de CUTIE DE VITEZE la 15000 ca la uleiul de motor ? Ca doar nu il bea !?!? M-as fi asteptat la pareri mai detaliate vs. DSG, ca sa ma conving ca nu pierd mult daca cumpar Insignia. Daca nu circul mult iin oras si nici afara lui decit in concediu (max50 km pina la parinti) nu stiu daca sa aleg CDTI 2.0 4x4 160 CP - 9-11% oras sau 2.0 turbo 4x4 220 CP -15% oras. 1.6 sau 1.8 benzina nu cred ca merita fata de 2.0 turbo pentru 2 litri economie la consum. In acelasi timp nu cred ca mi-e necesar 220 CP decit rar, cind ma iau pandaliile... Insa 4x4 ala preponderent pe fata si cu raport variabil intre toate rotile cred ca face banii, dpdv al sigurantei. Plus flexride, ce vine standard la 2.0 turbo.
  • andreigeo

  • Mesaje scrise: 369
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2009

  • Mesaj Privat
pai, ca sa o zicem p-aia dreapta, zisa de producator, ulei este lifetime, deci nu se schimba. Colegul zicea la 15000 sa schimbi cate 3 litri( ca atata se scurg fara vreo alta interventie, decat desfacerea busonului) si sa repeti miscarea asta timp de 3 schimburi, ca sa il improspatezi. DSG-ul are revizie obligatorie la fiecare 60000km, ulei+filtre. ACUM DSG vs AF-40, amandoua sunt bune, DSG-ul stie toata lumea ca are tehnologie mai noua, deci este implicit mai buna...intrebarea mea pt tine este...de ce vrei 160cp sau 220cp? doar ca sa fie cat mai multi? la ce rulaj ai tu, iti este foarte bun si un 2.0 110cp, sau o benzina 1.4turbo ... gandeste practic;
zi buna
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR