borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- re5pect_at
- **
- 127 mesaje
- din 18 Sep 2012
- Insignia 2009 A20dtj
- Bucuresti
re5pect_at
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
LBR = A20DT[LBR] MOTOR DIESEL
LHD = VEHICUL CU VOLANUL PE PARTEA STÂNGÃ
MDE = PENTRU PANOU CHENAR GEAM CROMAT
MDK = TRANSMISIE AUTOMATÃ AF22
MM1 = UTILIAZ CU CUTIE DE VITEZE AUTOMATÃ
N34 = ANS. VOLAN, TREI SPIÞE, PIELE
N37 = COLOANÃ DIRECÞIE, AJUSTABILÃ, ACCES ªI ÎNCLINARE
N40 = SERVODIRECÞIE, RAPORT FIX
NC0 = ECHIPAMENT, UNIUNEA EUROPEANÃ etc.....
Ceva detalii am gasit aici; Web Page Name
Ultima modificare facuta de borsy la Mie 29 Jan, 2014 4:12 pm, modificat de 2 ori in total
LHD = VEHICUL CU VOLANUL PE PARTEA STÂNGÃ
MDE = PENTRU PANOU CHENAR GEAM CROMAT
MDK = TRANSMISIE AUTOMATÃ AF22
MM1 = UTILIAZ CU CUTIE DE VITEZE AUTOMATÃ
N34 = ANS. VOLAN, TREI SPIÞE, PIELE
N37 = COLOANÃ DIRECÞIE, AJUSTABILÃ, ACCES ªI ÎNCLINARE
N40 = SERVODIRECÞIE, RAPORT FIX
NC0 = ECHIPAMENT, UNIUNEA EUROPEANÃ etc.....
Ceva detalii am gasit aici; Web Page Name
Ultima modificare facuta de borsy la Mie 29 Jan, 2014 4:12 pm, modificat de 2 ori in total
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Tipul asta stiu ca era pe Astra G si pe Zafira...
Scuze,mai verificam,alt "secret"...
De aici nu prea reiese acest lucru:
http://www.partsbase.org/op...--8-transmission/
Scuze,mai verificam,alt "secret"...
De aici nu prea reiese acest lucru:
http://www.partsbase.org/op...--8-transmission/
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Surprinzator, google search nu da rezultate concrete despre cutia automatica de pe Insignia. Banuiesc ca nu e cu dublu-ambreiaj ca la DSG. Am testat un diesel automat 160cp si mi-a placut, desi am simtit zmucituri la kickdown (oarecum de asteptat). Si eu zic ca pentru multi nu e mare diferenta de senzatie fata de DSG. Totusi as vrea ceva detalii despre fiabilitate, tehnica, probleme. Ma tenteaza chiar si benzinar 4x4 220CP , chit ca duce la 15% consum. Insa nu stiu cum gestioneaza automaticul aia 220 cau, mi-e sa nu simt 120 CP... Macar cuplul ala de 350 NM comun la diesel si la benzinar sa salveze lentoarea.
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- andreigeo
- **
- 369 mesaje
- din 19 Nov 2009
- Insignia 2010 a20dth
- Bucuresti
andreigeo
- Mesaje scrise: 369
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2009
- Mesaj Privat
imi permit sa va spun ca vorbiti prostii. cutia automata af 40 aisin este facuta sa reziste pana la 440nm, deci 350nm nu ar fi vreo problema. informatia o detin de aici(dati click)
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Cum sa schimbi uleiul de CUTIE DE VITEZE la 15000 ca la uleiul de motor ? Ca doar nu il bea !?!? M-as fi asteptat la pareri mai detaliate vs. DSG, ca sa ma conving ca nu pierd mult daca cumpar Insignia. Daca nu circul mult iin oras si nici afara lui decit in concediu (max50 km pina la parinti) nu stiu daca sa aleg CDTI 2.0 4x4 160 CP - 9-11% oras sau 2.0 turbo 4x4 220 CP -15% oras. 1.6 sau 1.8 benzina nu cred ca merita fata de 2.0 turbo pentru 2 litri economie la consum. In acelasi timp nu cred ca mi-e necesar 220 CP decit rar, cind ma iau pandaliile... Insa 4x4 ala preponderent pe fata si cu raport variabil intre toate rotile cred ca face banii, dpdv al sigurantei. Plus flexride, ce vine standard la 2.0 turbo.
- andreigeo
- **
- 369 mesaje
- din 19 Nov 2009
- Insignia 2010 a20dth
- Bucuresti
andreigeo
- Mesaje scrise: 369
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2009
- Mesaj Privat
pai, ca sa o zicem p-aia dreapta, zisa de producator, ulei este lifetime, deci nu se schimba. Colegul zicea la 15000 sa schimbi cate 3 litri( ca atata se scurg fara vreo alta interventie, decat desfacerea busonului) si sa repeti miscarea asta timp de 3 schimburi, ca sa il improspatezi. DSG-ul are revizie obligatorie la fiecare 60000km, ulei+filtre. ACUM DSG vs AF-40, amandoua sunt bune, DSG-ul stie toata lumea ca are tehnologie mai noua, deci este implicit mai buna...intrebarea mea pt tine este...de ce vrei 160cp sau 220cp? doar ca sa fie cat mai multi? la ce rulaj ai tu, iti este foarte bun si un 2.0 110cp, sau o benzina 1.4turbo ... gandeste practic;
zi buna
zi buna