Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
La masini second-hand diferenta de pret e destul de mica intre benzinare, si de ce sa nu am rezerrva de putere(mai ales cuplu) cind diferenta de consum e de doar 2-3 litri, asta nefiind o problema mare de cost. In plus, benzinarele fara turbo mi se par mortaciuni tocmai din lipsa cuplului (da, la 3500 turatie o fi ceva , dar nici sa sara pistoanele) , iar 1.4 turbo imi lasa unele indoieli cum ar fi sa sugi seva dintr-o motorisca cu un sut in fund, doar s-o propulsezi decent. Mi se pare chiar suspect sa gasesti 2.0 turbo 4x4 220 CP la 11-13000 cind 2.0 cdti4x4 e 15.000, explicatia o fi consumul care sperie. In conditiile in care sotia cu 1.4 benzinar face 10-11% iar eu cu 1.8 diesel fac 7-8% cu nu mai mult de un plin pe luna, mi se pare ca pot suporta si 15%, dar sa am tehnologie sub fund si putere, cind trebuie.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
lbanias a scris:Cum sa schimbi uleiul de CUTIE DE VITEZE la 15000 ca la uleiul de motor ? Ca doar nu il bea !?!? M-as fi asteptat la pareri mai detaliate vs. DSG, ca sa ma conving ca nu pierd mult daca cumpar Insignia. Daca nu circul mult iin oras si nici afara lui decit in concediu (max50 km pina la parinti) nu stiu daca sa aleg CDTI 2.0 4x4 160 CP - 9-11% oras sau 2.0 turbo 4x4 220 CP -15% oras. 1.6 sau 1.8 benzina nu cred ca merita fata de 2.0 turbo pentru 2 litri economie la consum. In acelasi timp nu cred ca mi-e necesar 220 CP decit rar, cind ma iau pandaliile... Insa 4x4 ala preponderent pe fata si cu raport variabil intre toate rotile cred ca face banii, dpdv al sigurantei. Plus flexride, ce vine standard la 2.0 turbo.


Daca nu vrei sa schimbi 3l ulei la 15k nu e nici o problema, schimbi 8l la 50-60k. Nu poti compara cele doua cutii penrtu ca au tehnologii diferite. DSG are dublu ambreiaj, deci schimba mai rapid si mai lin. AF-40 este o cutie clasica dar isi face foarte foarte bine treaba. Cat despre fiabilitate......AF-40 castiga aici si din prisma faptului ca este o cutie clasica si super testata.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
M-ati bulversat ! O data citesc ca nu trebuie schimbat uleiul de cutie, a doua oara ca trebuie la 15000 km (dubios, deoarece nu e ca ala de motor unde se mai ''arde'', poate doar preventiv ca vrea proprietarul), a 3-a oara ca pot si la 60000 (DSG style). E inteleg de aici ca de la 3 la 8 litri poata sa ii arda efectiv pe aia 3 - ceea ce e o problema mare sau daca nu trebuie deloc schimbat e un circuit inchis si uleiul e de foarte buna calitate, nefiind abuzat ca in cazul unei cutii manuale. Deci, ce zice Opel oficial ? Sau altfel zis, crapa des sau deloc astea?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Hai sa o luam altfel daca intelegi mai greu. Ai auzit sau vazut vreodata un ulei sa fie lifetime? Cu ce te incanta daca producatorul zice ca uleiul nu se schimba si dupa 200.000 km cutia incepe sa iti faca probleme pentru ca ungerea nu mai este corecta? Chiar atat de scump e sa schimbi uleiul la 15.000 km (3l) sau la 60.000 km (8l) ? E 42lei l de ulei!
Acum ca si parte tehnica, cutia are 3l de ulei plus alti 5 litri in radiatorul de ulei (sau racire), e un circuit. Daca uleiul trebuie sa ajunga intr-un radiator de racire, atunci e logic ca o sa isi piarda din proprietati cu timpul!
Vezi ca e un topic cu schimb ulei cutie autoamta AISIN si o sa vezi ca nu e chiar asa de complicat, mai ales ca sunt colegi care au spus exact cum se poate face operatiunea.
Nu am auzit pana acum de cutii AF-40 crapate, sper sa nu ai tu ghinionul Smile
Bafta.
Skip ads

  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Asa , da , am inteles! Oricum, mi se parea ciudat ca unii, chiar si la DSG, zic ca nu trebuie intervenit deoarece e un circuit inchis, decit cind apar zgomote/probleme. Dra si la 15000 mi se pare prea preventiv, nu cred ca ajunge uleiul ala la asa temperaturi mari ca cel de motor ca sa se deterioreze asa rapid. Insa nu cred ca vrea nimeni sa ajunga sa schimbe toata cutia din neglijenta. Dar unii vind asa masini !
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cand o cutie noua costa cateva mii bune de euro, cred ca oricine prefera sa cheltuie 120 lei la 15-20k! Considera ca face parte din reviziile obisnuite ale masinii.
  • cosminake

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011 220cp4X4 :)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu sunt foarte multumit de cutia automata, legata la motorul de 2.0 turbo(220cp) si 4x4 ... Am masina de 4 zile si nu m-a depasit nimeni pana in prezent Smile. La mers linistit nu o simti. Delay-ul la kickdown este de aprox. jumatate de secunda, in modul sport motorul sta pe la min 3000 de ture sa ai cuplu suficient. Legat de revizii inca n-am informatii.
Masina nu te lasa la greu, aviz amatorilor gen nevasta mea, care a intrat intr-o depasire prost calculata cu sfert de pedala Smile si la kickdown a iesit din rahat fara griji Smile.
Am consum mixt 13 litri la suta, proportiile sunt urmatoarele 70% extraurban(condus sportiv) 30% urban, dar atenite locuiesc in Slatina nu stau bara la bara ... Am postat si un filmulet aici cu acceleratia 0-150 km/h, masina pt o masa de 1850 de kilograme este foarte rapida ...

eu am ales motorul pe benzina pt ca este mult mai silentios decat diesel-ul, plus ca din informatii de la mecanici opel este mai fiabil si un mare plus ar fii distributia pe lant ...
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
E cumparata de noua sau SH ? Ma tenteaza SH, dar nu stiu de ce preturile sint mai jos decit dieselarele Insignia chiar fara 4x4 si mult mai jos decit Passat 4x4. Fiind manuala clasica, inseamna ca stie retograda si 2 viteze brusc, fata de DSG unde asta nu e chiar direct ? Pe manual, tine turatia(raportul de viteza) in sus si in jos cit vrei (exceptind limitele anormale) sau e semi automata? Simti distributia 4x4 cum se modifica , poate pe nisip, noroi..., ca gheata inca n-ai prins? Nu ca ar fi o mare problema la 2.0 si turbo... dar daca 4x4 functioneaza in mers normal ca 2x4 pe fata nu ar trebui sa fie consumul mediu mai aproape de 10-11%. Acum e oare cum normalsa depasesti asta, cred ca te infigi citeodata in dinsa, la cita herghelia ai acolo !
Skip ads

  • cosminake

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011 220cp4X4 :)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Masina este sh, 41 de mii de km 2011. Nu pot sa-ti spun daca am simtit modificari la distributia 4x4 pt ca nu am mers offroad inca . Restul intrebarilor ma depasesc, nu stiu sa-ti raspund pt ca nu ma pricep...
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu, nici nu ma gindeam la offroad, ca e mare diferenta pina la masina de teren, doar ca eram curios cum simti masina ca se lipeste de asfalt fata de , probabil , ce ai condus anterior .
  • cosminake

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011 220cp4X4 :)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu prea exista termeni de comparatie, am condus Logan Smile. Masina se lipeste de sosea la viraje in panta, mai ales in modul sport, am abordat viraje cu viteze mari fara sa reusesc sa rup aderenta. La plecare de pe loc intr-o panta mai serioasa indiferent ca-i ud sau nu, rotile nu se invart in gol, si pleci ca din pusca ... Daca ai vre-un drum prin Olt putem sa dam o tura ...
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
O sa am poate luna viitoare un drum Timisoara - Bucuresti, daca nu iau nimic pina atunci, ne-om vedea ! Eu am Traction Control si ESP si eram curios cum e 4x4 in plus. Mi se pare o chestie de siguranta extraordinara la un pret decent... mai ales cind SH scade mult fata de pretul de nou. Bineinteles ca dealerii Opel nu au la test decit diesel si benzinare basic level , si, in afara de "vaaaai ce faina e" , nu ai ce testa ! Doar un diesel 160 CP automatic am testat, dar mi s-a parut "tractor" de zgomotoasa fata de Focusul meu.
Skip ads

  • yerd

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am aceeasi masina ca si cosminake: 2L Turbo Benzina 4x4 Automata.

Pot sa spun ca intr-o curba schimbul de putere de la rotile interioare curbei la cele exterioare se simte foarte bine si aseaza mult mai bine masina in viraje deci siguranta mai mare si stabilitate.

Curbele care cu o Astra (tractiune fata) le luam cu 90/h, cu Insignia 4x4 se iau fara emotii cu 110/h.

Iar pe zapada, am avut un drum iarna aceasta la Muntele Mic si pe jos era zapada+gheata pe alocuri; a urcat fara probleme.

Dar rest, in afara de tractiune mai buna iarna pe zapada sau cand de posibilitatea de a lua viraje la viteze mai mari, se simte diferenta si la demarajul de pe loc, aderenta fiind mai mare cu patru roti motoare.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
220 cp anuleaza lag-ul cutiei de viteze ? In Timisoara vezi sub 15% consumul ?
  • yerd

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nu am condus suficiente masini pe cutie automata sa ma pot exprima in legatura cu lag-ul. E prima masina automata ce o conduc, poate altii pot sa se pronunte. Se simte putin lag (sub o secunda) la kick-down si cred ca e normal pentru ca intervine ceva mecanic: schimbul intr-o viteza inferioara pentru ca motorul sa fie turat. Cand o sa trec pe masina full electrica atunci nu o sa mai fie niciun lag la kick-down acolo avand cuplu maxim la orice viteza Smile Mai 4-5 ani pana atunci.

In oras consumul la mine e intre 12-15%, in functie de stilul de condus. In oras personal imi place sa conduc lejer, fiind multe semafoare.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
B295CRS a scris:Am vorbit cu domnul Titi...foarte amabil! El are motor+cutie auto de pe o insignia 2011 si imi poate oferi garantie 3 luni pe cutie la pret 1000eu!


Salut. Care mai e treaba in ce priveste cutia? Iti mai face probleme, ai reparat-o sau ai schimbat-o pana la urma?
Bafta.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am reparat.o in timisoara la Samer (super om) si an facut o recalibrare dupa reparatie la EDS in total a costat ceva dar a meritat! Merge mai bine ca inainte si sunt ft multumit de cum s.a lucrat!
O seara buna!
Cristian


P.S. sa schimbati uleiul in ea la timp Very Happy
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema si ca masina merge 'struna'! Very Happy Totusi am cateva intrebari. Ce ti-a schimbat mai exact? Blocul de valve? Convertizorul de cuplu? Si mai exact cat te-a costat? Ceva garantie ti-a dat? Respect!

Unii spun ca daca nu s-a schimbat uleiul la timp sau deloc, se recomanda sa nu se mai schimbe. Cica uleiul nou antreneaza sedimentele depuse in cutie si pot aparea probleme. Pana la urma nu stii pe cine sa mai crezi. Oricum, producatorii sunt niste tampiti atata timp cat spun ca uleiul din cutie e 'life for ever', sunt foarte multe cutii picate din cauza faptului ca nu s-a schimbat uleiul la timp. Mad

Din fericire nu am intampinat nici o problema pana acum dar sper sa nu imi para rau ca am schimbat uleiul din cutie, atata timp cat el nu a fost schimbat niciodata si era negru. Neutral
Si inca ceva: Cum adica recalibrare? Adica ti-a resoftat-o?
Bafta!
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, adica a resetat-o la setarile din fabrica!
Am avut probleme la Bloc valve+ convertizor + niste discuri inauntru care se tocisera si toata pilitura se amestecase cu uleiul...
Mi s-a recomandat sa schimb 3L de ulei la fiecare 15.000 km !
O seara buna,
Cristian.
  • yerd

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
borsy a scris:Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema si ca masina merge 'struna'! Very Happy Totusi am cateva intrebari. Ce ti-a schimbat mai exact? Blocul de valve? Convertizorul de cuplu? Si mai exact cat te-a costat? Ceva garantie ti-a dat? Respect!

Unii spun ca daca nu s-a schimbat uleiul la timp sau deloc, se recomanda sa nu se mai schimbe. Cica uleiul nou antreneaza sedimentele depuse in cutie si pot aparea probleme. Pana la urma nu stii pe cine sa mai crezi. Oricum, producatorii sunt niste tampiti atata timp cat spun ca uleiul din cutie e 'life for ever', sunt foarte multe cutii picate din cauza faptului ca nu s-a schimbat uleiul la timp. Mad

Din fericire nu am intampinat nici o problema pana acum dar sper sa nu imi para rau ca am schimbat uleiul din cutie, atata timp cat el nu a fost schimbat niciodata si era negru. Neutral
Si inca ceva: Cum adica recalibrare? Adica ti-a resoftat-o?
Bafta!


Borsy, cati kilometrii avea masina cand ai schimbat uleiul de la cutia automata?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR