Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Aproximativ 170k km avea cand l-am schimbat (avantajul, zic eu, e ca 146k km au fost facuti pe autostrada si uzura uleiului nu e asa mare ca si cand ar fi fost facuti in oras) .

Din ce am observat motorul sta mai bine in ture, ma dispera chestia asta, cand steam in spatele cuiva tot timpul imi schimba intr-o treapta superioara si mergea un pic subturat motorul, din cauza uzurii uleiul nu mai facea presiune cum trebuia.

Totusi, pentru cei care vreti sa schimbati uleiul iar masina are multi km si nu a fosi schimbat niciodata, as recomanda ca inainte de schimb sa scoateti un pic de ulei din cutie si sa il mirositi, daca miroase a ars nu il mai schimbati pentru ca asta indica ca sunt probleme grave in cutie si nu se rezolva cu schimbul, ci DIMPOTRIVA.

Iarasi foarte important, daca nu a fost schimbat niciodata uleiul si masina are peste 100k km, este ca uleiul sa fie schimbat in totalitate (idiferent de metoda), deoarece uleiul nou in combinatie cu cel vechi face un fel de spuma ce dauneaza foarte grav cutiei, plus ca in cutie se face un fel de pilitura cu trecerea km si ea va ramane in continuare in cutie.

Inca ceva, folositi doar ulei original recomandat de producator pentru ca sunt multi ce au folosit alt ulei si au avut probleme.

Bafta.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Iarasi foarte important in mentenanta unei cutii automate este si exploatarea ei.

De exemplu, atata timp cat esti in trafic si pana nu te opresti definitiv nu scoti din Drive. Uleiul in cutie se ridica prin balbotare si atunci cand o pui in Neutral practic uleiul coboara in baie si cand pleci risti sa pleci cu discurile ne-unse, plus alte probleme (asta mi-a ramas in minte), ceea ce inseamna uzura precoce, plus ca specialistii spun ca uzura cutiei e mai mare in Neutral.

Si cel de la Timisoara (Samer) si cei de la Arad (Mercom) recomanda ca dupa ce s-a pornit motorul si s-a plecat de pe loc cu masina, sa nu se mai scoata din Drive. E gresita conceptia ca daca masina sta in Drive uzura e mai mare.

Bafta.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da! Aceasta intrebare am pus-o si eu! ( Daca stau la semafor e mai bine sa o tin in neutral sau in Drive? Raspunsul a fost in Drive pentru ca uzura este 0 cu piciorul pe frana! )
  • yerd

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum functioneaza cutia automata, asa ca: daca e in Drive si masina e franata complet, e ca si cum ar fi o cutie manuala in treapta intai cu ambreajul si frana apasate?

Vreau sa vad daca fiind in Drive cu frana apasata daca se useaza ambreajul.
Skip ads

  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu are ambreiaj deci nu se uzeaza nimic Very Happy
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Corect! Cutia AF-40 nu are ambreiaj, ci convertizor de cuplu.

Bafta.
  • yerd

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Cutia atuomata AF-40 e pe toate modele de Insignia? Daca nu, atunci stiti o lista de cutii automate pentur Insignia in functie de motorizare?

A mea e din 2009 2L benzina.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pe Insignia cutie automata, indiferent de motorizare e AF-40.
Skip ads

  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
sper ca nu a venit randul meu sa schimb/repar cutia... . In seara asta cand am parcat am vrut sa fac mici ajustari si am scos din P mutand maneta in R moment in care am simtit o zdruncinatura in interior iar afara s-a auzit un "zdrang" zdravan (a auzit cineva din exterior). Evident am tot trecut prin toate treptele sa vad daca se repeta si doar de la P spre R par ar fi probleme (sper sa mi se para)! Ce ar putea fi? Uleiul este schimbat prin ianuarie iar cat sta in Drive schimba fara probleme
  • yerd

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Pentru altii care te-ar putea ajuta cred ca ar fi util sa stie cati kilometrii are si unde au fost facuti (oras/afara)?
  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
~135000km....masina e la mine de la ~75000km. Majoritatea in Buc si km 500km lunar pe autostrada+concedii
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
re5pect_at a scris:sper ca nu a venit randul meu sa schimb/repar cutia... . In seara asta cand am parcat am vrut sa fac mici ajustari si am scos din P mutand maneta in R moment in care am simtit o zdruncinatura in interior iar afara s-a auzit un "zdrang" zdravan (a auzit cineva din exterior). Evident am tot trecut prin toate treptele sa vad daca se repeta si doar de la P spre R par ar fi probleme (sper sa mi se para)! Ce ar putea fi? Uleiul este schimbat prin ianuarie iar cat sta in Drive schimba fara probleme


Nu vreau sa te sperii, dar daca persista situatia poate fi o problema la blocul de valve sau la calculatorul cutiei automate si a instalatiei electrice a acestuia.
Tinand cont ca la modelul asta de cutie au mai fost probleme la blocul de valve........ Crying or Very sad
Poate sunt ceva valve infundate si scapi numai cu o curatare a acestora!

Daca atuci cand ai schimbat uleiul era negru si mirosea a ars, e bai mare!

Bafta.
Skip ads

  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic... . Pare ca face "figura" cand masina e parcata in panta si bag in R. Spre exemplu azi am schimbat anvelopele si cand am bagat in R din cauza terenului a facut un zgomot....pe teren drept sau rampa nu face nimic ciudat. Poate ca din cauza terenului tinde sa mearga in fata si eu dau comanda inversa...sper sa fie asa. Uleiul era negru dar ca miros nu ma pronunt......nu ma sperii de probleme ci de costul de rezolvare Very Happy
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Orice ar fi nu pare bine:( Ti-am lasat nr.meu pe privat! Sa ma suni poate pot sa te ajut cu ceva...
  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
O sa te sun Luni cand revin in Bucuresti. Am tot trecut azi schimbatorul din P in R si nimic ciudat...am mai prins culoare in obraji Very Happy vreau totusi sa vbim si daca se poate sa vad la tine daca sunt diferente la comutarea schimbatorului



intre tim am verificat piata...2000eur cutia noua evident cu garantie. Sper sa nu ajunga nimeni sa cumpere
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Poti sa faci o diagnoza pe cutie si vezi daca sunt erori stocate, eu zic ca e cel mai simplu asa.

In ce priveste schimbarea comutatorului, aceasta trebuie sa fie fara socuri sau smucituri.

Bafta,
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mergi la EDS! Eu dupa ce am reparat la cutie aveam acest soc la trecerea din P in R si dupa recalibrarea cutiei merge perfect! Acum nu mai face deloc!
P.S. Sunt curios unde ai gasit tu cutie noua la 2.000eu cu garantie Smile)
  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
http://www.bizoo.ro/firma/s...-insignia-an-2009

Pare ca asta ar fi cutia...ma ghidez dupa denumire doar.
Un sfat bun sa fac o diagnoza/recalibrare,multumesc
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ce ai mai rezolvat, iti mai face figuri sau a fost ceva de moment?

Bafta.
  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Din fericire e ok, mc. Sper sa fi fost totusi problema cu terenul de care vorbeam. Daca parchez in panta masina se da inapoi1-2 cm( sau mai bine zis...foarte putin)si masina face un "țac"iar scoaterea din P se face mai brutal. Sau poate atunci n.am apasat suficient clapeta de pe schimbator... . Sper sa apuc sa schimb iar uleiul nu pe ea
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR