Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
de acolo a fost problema la tine ?
Skip ads

  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Aveam si un fir de la mufa rupt, dar se mai tinea in vreo doua lite. Am taiat cablul si pana voi gasi mufa, am pus doi papucei cu care m-am conectat la senzor. Cateodata de la trepidatii se desprindeau papuceii, iar motorul mergea cam ciudat, insa de aceasta data mi se aprindea chek engine in bord, de aceea v-am spus sa verificati si firele de la acel senzor.
Ieri am costatat ca masina merge mai binisor. Nu se mai tureaza singura, cand accelerez pana la podea nu se mai ineaca si nici nu mai da in "nas", cand am pornit-o dimineata turometrul s-a dus pana pe la 1700 de ture si a scazut treptat pana pe la 900 de ture, asa cum este normal din punctul meu de vedere, iar pana ieri nu se intampla. Cand am curatat senzorul de turatie, am cufundat si supapa de soc in Decarbosolv asa poate ca s-a curatat si ea, cand le-am scos de acolo, lichidul era aproape negru. Astazi o voi tura mai tare sa vad ce se intampla, daca se schimba ceva si apoi am sa va scriu ce mai este nou.
O alta problema am avut-o la cablul care alimenteaza electromotorul, fiindca era in scurt cu caroseria si era sa ia foc masina din cauza lui, dar cu ajutorul Lui Dumnezeu s-a intamplat ziua si au venit la mine acasa niste persoane sa ma anunte. De ceva vreme mi se aprindea vag in bord, in timp ce mergeam cu masina indicatorul pentru acumulator, probabil de la acel cablu, care-i foarte gros si pierdea tensiune. Acum iau in calcul si varianta in care masina facea figuri si de la acel scurt...
Ok, va doresc o zi buna tuturor!
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Da! Acum merge mai bine. Nu pot spune ca ma da pe spate cuplul, dar are un curs bun masinuta la schimbarea treptelor. Deocamdata am mers singur in masina si nu stiu cum se comporta atunci cand este incarcata, dar acum pot spune ca sunt multumit. Sarbatori fericite tuturor!
  • ionu_icd

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra 1994 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2013

  • Mesaj Privat
fratilo trimiteti-mi si mie o schema ca in video nu inteleg prea multe sa identific si eu furtunul de vacum ala care ne da batai de cap
Skip ads

  • amr84

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ionu_icd a scris:fratilo trimiteti-mi si mie o schema ca in video nu inteleg prea multe sa identific si eu furtunul de vacum ala care ne da batai de cap


s-a terminat stocul de semne de punctuatie de la magazin? care video? care furtun de "vacuum"?
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pentru ultime detalii am sa postez concluziile trase de mine si anume: 1. Pompa de benzina nu era buna, adica nu mai tinea presiunea si am inlocuito, iar 2. Aer fals pe la imbinari si furtunul dintre clapeta si galeria de admisie. Asa dar, daca umblati vreodata la motor, aveti mare grija sa se etanseze bine toate componentele, cat despre silicon in loc de garnitura eu nu recomandat, fiindca am vazut cu ochii mei ca nu este cea mai buna solutie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR