Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Buna! Am un Opel Tigra din 97 si ar fi o problema, cand schimb treapta de viteza, se tureaza singur motorul, pana in vreo 2500-3000. Vreau sa specific ca schimb treapta undeva pe la vreo 2000-2300, totusi nu face chiar tot timpul, in general cand e rece. Ce mi s-a in neregula ar fi pompa de aer care nu functioneaza, iar la o verificare a admisiei am gasit ulei la clapeta, de acceleratie cred Question . Care credeti ca ar fi cauza?
OFF TOPIC: Imi puteti spune va rog ce este obiectul din stanga sus? Cumva supapa de retur? Fiindca are un furtunas, dar e taiat si nu stiu unde trebuie in mod normal sa-l conectez.
Skip ads

  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
furtunasul acela este la un vacum probabil din aceasta cauza este si problema ta am sa ma uit la mine si iti spun exact unde vine acel furtunas daca nu ma insel intra in admisie dar ma uit si iti spun sigur
uleiul acela din clapeta provine de la vaporii de ulei care intra in admisie nu e problema
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc! Astept detalii legate de furtunas.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
acel furtunas trebuie sa ajunga in galeria de admisie. Cum te uti la gulerul de intra in clapeta de acceleratie sutu se afla innspre radiator si este mascat de un futun prin care trec vaporii din capacul de la tacheti.
Verifica bine furtunul acela in care se imbina galeria de admisie cu clapeta de acceleratie pt ca s.ar putea sa fie fisurat si sa.ti traga aer pe acolo. Este o problema comuna la tigra
Skip ads

  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc! O sa verific.
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
cum a spus si @krashy22 in admisie intra acel furtunas are capetele din furtun cauciucat iat centrul din plastic zici ca e pai de bei cu el suc
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
L-am montat, acum nu stiu daca este bine, am facut cateva poze si o filmare, dar inca o problema ar fi ca in locul unde am pus acel furtunas la galerie, era un alt furtunas de la un dispozitiv de vacum, cred, care se afla montat pe partea dreapta si poate ma ajutati sa aflu unde trebuie sa-l montez. Daca am gresti undeva, va rog sa ma ajutati.
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Din pacate, se pare ca daca am conectat furtunasul, nu mai porneste motorul, dar doar atunci cand e rece. Dupa ce pornesc il pot conecta si dupa ce se incalzeste motorul, atunci il pot porni fara probleme de fiecare data. Stie careva ce reprezinta acea capsula din care iese futunasul? Poate o fi defecta.
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
capsula aceea care este montate pe rampa de injectie, iti regleaza returul de benzina si este conectata bine dupa cum se vede in poze si in videclip. celalat furtunas de vine montat pe aripa stanga masinii cred ca ar trebui sa ajunga cumva infipt in furtunu ce duce spre servofrana.
maine am sa ma uit la tigra mea si te lamuresc
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Merci!
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Astazi cand am vrut sa pornesc motorul, la fel a facut figuri si aveam furtunasul scos, deci nu are nici o vina acea supapa! Scuze!
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
uite cateva poze cu motorul meu, poate descifrezi ceva
Skip ads

  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru ajutor! Oricum, probabil supapa de retur o fi si ea intepenita sau cine stie ce o avea, o sa o schimb cand voi avea ocazia. Weekend placut!
  • AugusTigra

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1996 x14
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2011

  • Mesaj Privat
cipylan a scris:Multumesc frumos pentru ajutor! Oricum, probabil supapa de retur o fi si ea intepenita sau cine stie ce o avea, o sa o schimb cand voi avea ocazia. Weekend placut!


NU schimba supapa , ar fi ultimul lucru care se poate strica. Din ce stiu eu si nu cred ca gresesc, supapa aia iti mentine o presiune constata a carburantului in rampa de injectoare... verifica furtunele de vaccum si daca
vrei iti fac un desen cu schema furtunaselor, mie sincer imi este greu sa ma orintez dupa foto, daca tu reusesti e ok.
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am sa incerc sa fac o schema cu ceea ce este acolo. Va multumesc pentru interesul pe care il aratati in a ma ajuta.
  • catalin_delmar

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, cred ca o schema ale acelor furtunase de vacuum ar scoate din ceata multe persoane, inclusiv pe mine, daca o are cineva rugaminte mare sa o posteze!
Eu am la motor un fluierat pe care majoritatea il atribuie alternatorului, dar eu tare cred ca suna a aer fals....., intr-adevar se aude in zona alternatorului dar urechea imi spune ca nu este zgomot de rulment.....
Pareri?
  • amr84

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
cipylan a scris:Buna! Am un Opel Tigra din 97 si ar fi o problema, cand schimb treapta de viteza, se tureaza singur motorul, pana in vreo 2500-3000. Vreau sa specific ca schimb treapta undeva pe la vreo 2000-2300


Daca tii la masina, ar trebuii sa iti schimbi stilul de mers, adica sa schimbi mult mai sus, minim 2500 de ture, recomand intre 2500-3500 la exploatare normala. Pai daca tu schimbi treapta la 2000-2300 de ture, deja scade cu mult sub 2000 in treapa superioara, ceea ce masina va trage prost si mergand cu ea asa subturata o sa aive probleme in timp. Plus ca si consumul de carburant o sa fie mai ridicat.
  • cipylan

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1995 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pai acum am consumul undeva la vreo 12%, daca o turez mai tare cred ca se duce poate la 15%, cine stie. Imi e cam peste mana. Asa mica suge cam mult.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Stai linistit ca se poate si mai mult Very Happy
Eu iarna trecuta am avut un consum la tigra de 15%, consum in oras si pe distante scurte( vre-o 10km dus-intors). deci motorul nu ajungea la temperatura optima de lucru. tigra are motorul x16xe .
Totusi tinand cont ca tigra nu are motor diesel nu'i chiar asa de indicat sa-i dai ture,mai ales cand motorul este rece.
Din cand in cand mai scoate-o la un drum lung si dai pt cativa km talpa. in oras poti sa mergi baraneste .
  • amr84

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu are nimic motorul la rece pana la 2500 de ture (mers constant la 2000 de ture). La rece sa nu treci de 3000.

Daca mergi sub 2000 de ture, masina o sa consume mult mai mult, pentru ca se chinuie mai tare sa "traga" de masina. Impresia ca daca mergi cu ea la ture mai mici o sa consume mai putin e gresita, deoarece e un motor de turatie (cu cuplu maxim la 4000 de ture).

diagrama putere
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR