Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Vasile59

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Opel vine cu o noutate care suna foarte bine. Reteta este simpla si suna cam asa: se apeleaza la motorul deja existent, turbodiesel de 2 litrii si se mai adauga inca o turbina => motor 2.0 Biturbo care produce 195 CP si 400 Nm. Mai detaliat, este vorba de adaugarea unei turbine mai mici care functioneaza la turatii scazute ajutand astfel la reducerea "lag-ului" caracteristic motoarelor supraalimentate. La turatii mediii ambele turbine lucreaza, iar la turatii mari (incepand cu 3.000 rpm), doar turbina mare este functionala.
Pretul? Nu se stie oficial in Romania, insa in Germania pretul pleaca de la 33.405 euro.


Sursa si text: Motorstory, unde va invit sa cititi mai multe detalii!
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Motorul asta a fost anuntat si inainte de lansarea insigniei si venea imperecheat standard cu tractiunea integrala. La lansare, s-a anuntat ca nu va fi disponibil in romanica dar de fapt a fost amanata lansarea lui.
  • vvede

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Inca un link http://www.automarket.ro/st...de-cai-42096.html
Am mers cu o varianta a acestui motor pe un Saab 9-5 acum vreo 2 ani si ceva.
Ca impresie, intre ~1800 rpm si 5500 nu puteam sa-mi ridic capul de pe tetiera Smile
Sunt curios cum va fi pe Insignia Smile
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Z19DTR era codul motorului pe Saab. Si avea 185 cp.
Skip ads

  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
In sfarsit, de cand il astept...
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Scula de scula. La turatii mari face bypass la turbosuflanta mica.
Love it!
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Daca sunt 2 turbine montate pe acel motor nu insemna ca si lagul v-a creste, chiar daca una intra mai devreme iar cealalta mai tarziu ?
Cum ar fi sa ai parte de lag sa zicem undeva pe la 1300rpm si inca o portie de lag servita pe la 2500rpm cand o intra a doua turbina ?
Cred ca si evacuarea v-a avea de suferit sau cel putin supapa care v-a face reglajul de gaze evacuate, intre cele doua turbine .
Parerea mea este ca opel incepe sa faca lucruri complicate si cu fiabilitate indoielnica pe spinarea cumparatorilor .
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Lag-ul apare datorita vitezei mici a gazelor (la turatii mici) si turbinei de dimensiuni mari (necesara pentru a fi eficienta la turatii mari-o turbina mica ar functiona ca o piedica). Dureaza mai mult pana incepe turbina sa prinda viteza. Cu 2 turbine se elimina lag-ul.

Intr-adevar, scade fiabilitatea, dar creste distractia Evil or Very Mad
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
suna frumos pe hartie dar ramane de vazut cum o fi in practica.
Adevara ca o sa fie distractie, daca te tin buzunarele .
In loc sa faca ceva sa elimine din defectele de fabricatie aparute la insignia si astra j, astia viseaza la motoare biturbo. E ca si cum ai incerca ai incerca sa umplii un pahar de plastic gaurit peste tot, cu apa .
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
suna frumos pe hartie dar ramane de vazut cum o fi in practica.
Adevara ca o sa fie distractie, daca te tin buzunarele .
In loc sa faca ceva sa elimine din defectele de fabricatie aparute la insignia si astra j, astia viseaza la motoare biturbo. E ca si cum ai incerca ai incerca sa umplii un pahar de plastic gaurit peste tot, cu apa .
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Wink
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
[quote="krashy22"]suna frumos pe hartie dar ramane de vazut cum o fi in practica.
Adevara ca o sa fie distractie, daca te tin buzunarele .
In loc sa faca ceva sa elimine din defectele de fabricatie aparute la insignia si astra j, astia viseaza la motoare biturbo. E ca si cum ai incerca ai incerca sa umplii un pahar de plastic gaurit peste tot, cu apa .[/quote

ce probleme sunt d-nule la insignia si astra J ? comparativ cu vectra C si astra H, noile masini opel ocupa locuri fruntase in multe topuri de fiabilitate. inclusiv toate revistele auto vorbesc de progresul marcii opel prin aparitia noilor modele. passat si insignia, sau golf si astra J sunt referinte in toate versus-urile revistelor de profil. ca idee, la aparitia vectra C-ului cdti de 150 de cai, multe reviste spuneau(pe nedrept) ca e o gluma. inclusiv top-gear cu celebrul test vectra opc.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ia intreabai pe cei carora le trocane etrierele in cap, daca mai dau 2 lei pe ce spun ziarele/revistele la care faci referire
sau pe cei care le ploua in portbagaj pe la al 3-lea stop de frana. Nici la LOGAN nu se intampla asa ceva .
NU au fost in stare sa faca cum trebuie din capul locului, un amarat de vas cu senzor antigel .
NU au fost in stare sa regleze sprituitoarele parbriz din fabrica
Amplificatorul Infinity care isi regleaza volumul dupa bunul lui plac
Te cheama de "nspe" ori pt asa zisa resoftare sau up-date de soft
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=79639. Crezi ca toti care au postat acolo sunt multumiti ?I
Insignia sta ceva mai bine : rezistentele de la incalzirea scaunelor se ard, nu stiu ce electrovalva(19cdti) cam pica, au fost cazuri in care a picat caseta de directie, discuri de frana de proasta calitate, butoanele din bord fac zgomot la denivelari............ia uite cati colegi au avut prob cu insignele lor https://www.clubopel.com/vie...asc&start=480
Ma bucur ca am avut inspiratia sa nu-mi cumpar insignia in 2010, poate pana in toamna mai remediaza o buna parte din problemele generatoare de stres, nervi si timp pierdut prin reprezentante. Twisted Evil
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ce vorbesti de senzor antigel,duze nereglate sau apa in masina? eu am insignia de aproape 3 ani(2 masini ambele cosmo, cu incalzire in scaune fata care NU s-au ars) din tot ce ai enumerat mai sus am avut doar greieri in bord la denivelari doar la prima masina, de fapt zgomotul venea de la suportul camerei video. la a doua nu am ca sa ii reprosez. cutii de viteza, ambreaje, pompe sau injectoare pica la toate masinile noi, de la logan la mercedes. vrei sa vezi topicuri cu probleme pe vwforum sau hondafan? intra si vezi si acolo. daca ai contoriza toate defectele citite pe net, nu ai mai cumpara nici o masina.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ai dreaptate intr-o oarecare masura. Te poti considera un norocos pt ca nu esti printre colegii posesori de insignia care au diverse probleme cu acest model.
Comparatia cu diversi producatori nu isi are rostul, ca doar nu este oke sa ai probleme cu insignia daca ce`i de la vw, spre exemplu, au scos pe piata modele cu o gramada de probleme. Nu este in regula sa zicem ` frate daca pana si ce`i de la bmw sau vw au scos masini cu o gramada de probleme, ce pretentii sa ai de la opel ? `
Eu consider ca orice chemare in service pt remedierea unei prob in perioada de garantie, este defect din fabricatie .
Eu renunt a mai posta in acest topic .
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
http://www.automarket.ro/te...ti-4x4-43360.html
  • Magellan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1993 c30xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2011

  • Mesaj Privat
foarte interesant acest motor
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Va fi perfect in Romania. Pleci primul de la semafor si incepi slalomul printre gropi(da macar nu mai ai pe nimeni in fata). Very Happy
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Interesant de citit parerea celor de la ProMotor care au avut si un testdrive:
http://www.promotor.ro/test...a-biturbo-9351818
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR