Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • bayatul_xxl961

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salut fratilor!am un opel vectra b din 2001 motor 2.0 tdi 16v.De cand am cumparat-o am urmatoarea problema:in treapta 1 si 2 se tureaza pana la 5000 de ture si trage foarte bine iar in treapta 3 la 4000 de ture mi se aprinde check energi si nu mai trege , la fel face si in treapta 4 dar la 3500 de ture iar in a 5 la 3000 adica 140km/h.masina isi revine doar daca repornesc motorul. astept parerile voastre stima!
Skip ads

  • adi_0106

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
o diagnoza i-ai facut?
  • respected

  • Mesaje scrise: 542
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
electrovalva turbo, 90%. tester-ul te va ajuta sa stii sigur care e problema.
  • mitu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salut !
sper sa ai noroc sa fie ca la mine,am fost la service si mi-au zis ca e de la turbo,insa am sunat un tov care e mecanic in afara si mi-a zis sa verific furtumasele de la vacum spre turbo,pt ca s-ar putea sa fie unul fisurat si ca nu ii da destul aer si de asta iti da eroarea asta,scoate furtumasele alea subtiri ,e posibil chiar unul sa nu fie bagat bine sau sa fie crapat cum a fost la mine,eu dupa ce iam scos furtumasul ala de cauciu si iam inlaturat crapatura din capat merge de dracu o ia,bafta!
Skip ads

  • bayatul_xxl961

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2011

  • Mesaj Privat
de la turbo peleaca un singur furtunas pana in dreptul filtrului de motorina unde se face o bifurcatie.acolo am observat un furtunas care merge sub bord si ala e infundat .Sa fie ast problema ?
  • Myster1

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
daca a fost infundat intentionat acolo ai o problema; daca nu, vezi unde este infundat si il desfunzi sau schimbi furtunasul respectiv.
fa-ti si o curatare a senzorului de presiune de pe admisie, ala da in general eroare la turatii mari.
  • George_Geo

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2010

  • Mesaj Privat
daca inca nu ai rezolvat problema incearca EGR-ul daca mai este bun.sa un aiba membrana sparta si sa nu mai faca vacuum bine instalatia.aceeasi problema am avut-o si eu si mergea foarte bn.pana la140km si apoi murea.am rezolvato prin schimbarea EGR-ului.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
bayatul_xxl961 a scris:check energi

Cica tre' sa verifici "energi". Ai verificat-o?
Skip ads

  • dorianmorosanu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2011

  • Mesaj Privat
[quote="bayatul_xxl961"]salut fratilor!am un opel vectra b din 2001 motor 2.0 tdi 16v.De cand am cumparat-o am urmatoarea problema:in treapta 1 si 2 se tureaza pana la 5000 de ture si trage foarte bine iar in treapta 3 la 4000 de ture mi se aprinde check energi si nu mai trege , la fel face si in treapta 4 dar la 3500 de ture iar in a 5 la 3000 adica 140km/h.masina isi revine doar daca repornesc motorul. astept parerile voastre stima!

Am un opel astra g caravan,an fabr.2000, motor 2,0 ditributie lant.Au aparut probleme intrucat nu mai"trage" si se aprinde check energi.De exemplu:pornesc masina se aprinde normal checkul,se stinge plec,si dupa cateva min.(o oprire la semafor de exemplu),se aprinde.Plec-treapta 1 normal,checkul aprins si se tureaza foarte greu pana la 2000 de ture,dupa ce ating 2000-2200 ture se stinge si totul este normal, de zic ca mananca nori.La urmatorul semafor aceeasi situatie.La ralanti daca eventual se aprinde checkul.nu o pot tura mai mult de 3400 ture - daca se stinge o pot tura la maxim.Am efectuat tester autorizat nu unul ci 7- raspuns final EGR.- Am curatat supapa EGR dar dupa o perioada de 2 saptamani acelasi efect.Iti dai seama ca in momentul cand plec de pe loc ma poate depasi si o caruta cu un magar.....simt ca explodez!Mi s-a spus ca ar fi de la una din supapele de vacuum dar care ar fi ca de toate sunt 4;am verificat si respectivele "furtunase" totul in regula dar care ar fi solutia?Apropo...tin foarte mult la masina are 195.441 km REALI a fost adusa din Germania - Nurenberg- este tinuta in garaj "coafata"la maxim 2 saptamani.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Din cele 7 testere autorizate, nici unul nu ti-a comunicat codul de eroare/erorile stocate? Insista sa cauti fisuri pe la furtunasele de vacuum, T-uri vacuum. Cauta de proba o electrovalva pentru EGR. Membrana de la EGR tine presiune?
  • George_Geo

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Verifica ''tija''de la turbina.cu motorul pornit te uiti la tija si daca ea se misca dupa relantiul motorului este sigur ca instalatia de vacuum pierde pe undeva.da-mi nr tau de tel pe PM daca vrei mai multe detalii.
  • bayatul_xxl961

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2011

  • Mesaj Privat
tin sa mentionez ca in ultimele zile i- am dat un pic jar si am gasit furtunul de admisie care duce din radiator in motor sub egr numai stropi de ulei.Cu chiu cu vai am ajuns pana pe la 160 dar intre 140 si 160 mi se aprindea cateva sec check energi engine dadea in nas apoi isi revenea plus ca in aproape 1000 de km (mers peste 120) mi-a mancat peste 500 gr ulei.
Skip ads

  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
daca ai verificat toate traseele de vacuum incearca si valva egr .daca o ai pe ceea cu capac plastic negru ai doua suruburi torx de 8 le defaci si scoti valva apesi tija (merge greu)si pui degetul sau limba pe orificiul de vacuum daca sta n tensiune ,nu revine complet e ok.cauta atunci un amic care are acelesi model de motor y20 dth si schimbati debitmetrele.daca tot iti da cu virgula du o la un tester.de preferat tech iar cel care l foloseste sa stie sa interpreteze valorile.ulei pe furtun de sub egr nu i problema daca te uiti atent o sa vezi o gaurica in valva tocmai ptr evacuare.spor la treaba.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
500gr ulei in 1000Km forja suna a consum in turbina. Desfa colierul de pe turbina, zona admisie spre intercooler, si vezi daca e plin de ulei. Daca da, duci turbina la reconditionat.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
[quote="dorianmorosanu"]
bayatul_xxl961 a scris:salut fratilor!am un opel vectra b din 2001 motor 2.0 tdi 16v.De cand am cumparat-o am urmatoarea problema:in treapta 1 si 2 se tureaza pana la 5000 de ture si trage foarte bine iar in treapta 3 la 4000 de ture mi se aprinde check energi si nu mai trege , la fel face si in treapta 4 dar la 3500 de ture iar in a 5 la 3000 adica 140km/h.masina isi revine doar daca repornesc motorul. astept parerile voastre stima!

Am un opel astra g caravan,an fabr.2000, motor 2,0 ditributie lant.Au aparut probleme intrucat nu mai"trage" si se aprinde check energi.De exemplu:pornesc masina se aprinde normal checkul,se stinge plec,si dupa cateva min.(o oprire la semafor de exemplu),se aprinde.Plec-treapta 1 normal,checkul aprins si se tureaza foarte greu pana la 2000 de ture,dupa ce ating 2000-2200 ture se stinge si totul este normal, de zic ca mananca nori.La urmatorul semafor aceeasi situatie.La ralanti daca eventual se aprinde checkul.nu o pot tura mai mult de 3400 ture - daca se stinge o pot tura la maxim.Am efectuat tester autorizat nu unul ci 7- raspuns final EGR.- Am curatat supapa EGR dar dupa o perioada de 2 saptamani acelasi efect.Iti dai seama ca in momentul cand plec de pe loc ma poate depasi si o caruta cu un magar.....simt ca explodez!Mi s-a spus ca ar fi de la una din supapele de vacuum dar care ar fi ca de toate sunt 4;am verificat si respectivele "furtunase" totul in regula dar care ar fi solutia?Apropo...tin foarte mult la masina are 195.441 km REALI a fost adusa din Germania - Nurenberg- este tinuta in garaj "coafata"la maxim 2 saptamani.
una din posibilitatile aparitiei simtomelor descrise de tine ar fi,(in cazul in care nu ai verificat deja) deteriorarea membranei acuatorului,care este montat in partea dreapta a galeriei de admisie, ce controleaza inchiderea clapetilor din interiorul admisiei,aceasta componenta este comandata printr-o electro valva (CEA DE LINGA ELECTROVALVA EGR-ului)si in momentul deschideri ei de catre comanda ECU in timpul functionari motorului ,prin faptul ca se pierde o mare parte din presiunea vacumatica insasi functionarea EGR-ului devine precara.sper sa-ti fie de ajutor asteptam raspuns.
  • bayatul_xxl961

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2011

  • Mesaj Privat
am demontat ieri egr era blocat l am curata . acum motorul parca are alta viata.din cauza vremii nu am avut unde sa mi dau jar sa vad daca problema sa rezolvat sau nu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR