Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • b35wdd

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,



Am un H-Z19DTH si de vreo cateva zile ma tot chinuia masina intr-un mare fel. Problema a aparut in timpul mersului, pur si simplu a ingenunchiat masina, fum negru si nu mai tragea. In prima faza nu mi s-a aprins nici un bec, dupa cativa km s-a aprins si martorul in bord. Am oprit masina am lasat-o cateva secunde, am repornit, aceleasi simptome" nu trage, fum negru si mult". O alta simptoma era ca o turam pana la 3000 de ture insa simteam ca masina merge cu 1000 ture. Ieri am decis sa merg la un mecanic sa o pun pe tester. Dupa ce am pus tester'ul supriza...nici o eroare stocata, masina parea perfecta, dar mergea ca dracu. Mecanicu' a decis sa curete EGR(era perfect) apoi a pus o alta electrovalva la turbo(masina mergea la fel). Dupa vreo ora de invartit pe langa ea, ii trece prin cap baiatului sa se uite la mufele de la injectoare, evident acolo era problema, mufa de la inj 3 si 4 erau oxidate. Dupa curatarea acestora masina merge de rupe, acum parca imi pare rau ca nu mai da fum asa mult CoolDance.

Nu stiu daca a mai scris cineva pe forum despre asa ceva, insa ca un astrist care vrea sa ajute, am postat intamplarea mea. Sper sa fie de folos cuiva.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
este bine venita observatia.
  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
b35wdd a scris:Salutare,



Am un H-Z19DTH si de vreo cateva zile ma tot chinuia masina intr-un mare fel. Problema a aparut in timpul mersului, pur si simplu a ingenunchiat masina, fum negru si nu mai tragea. In prima faza nu mi s-a aprins nici un bec, dupa cativa km s-a aprins si martorul in bord. Am oprit masina am lasat-o cateva secunde, am repornit, aceleasi simptome" nu trage, fum negru si mult". O alta simptoma era ca o turam pana la 3000 de ture insa simteam ca masina merge cu 1000 ture. Ieri am decis sa merg la un mecanic sa o pun pe tester. Dupa ce am pus tester'ul supriza...nici o eroare stocata, masina parea perfecta, dar mergea ca dracu. Mecanicu' a decis sa curete EGR(era perfect) apoi a pus o alta electrovalva la turbo(masina mergea la fel). Dupa vreo ora de invartit pe langa ea, ii trece prin cap baiatului sa se uite la mufele de la injectoare, evident acolo era problema, mufa de la inj 3 si 4 erau oxidate. Dupa curatarea acestora masina merge de rupe, acum parca imi pare rau ca nu mai da fum asa mult CoolDance.

Nu stiu daca a mai scris cineva pe forum despre asa ceva, insa ca un astrist care vrea sa ajute, am postat intamplarea mea. Sper sa fie de folos cuiva.


Discutia asta deja este pe forum...oricum multumim pentru initiativa !
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
si eu am probleme cu o eroare la care nu ii dau de cap: ECN02345b ! am curatat turbo si masina tot prost merge adica nema turbo. lucru asta mi se intampla doar cand motorul se incalzeste. ce poate fi?

plus ca aceasta problema a aparut chiar dupa ce am pus alta baterie pe masina(am inclocuit-o). nu pot sa ii dau de cap...am citit forumuri de peste tot de ma doare capul si tot nu am ajuns la o concluzie
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Electrovalva turbo. Problema asta am avut-o si eu la un Astra H cu acelas motor. Mai mult...eu am schimbat si turbina ....
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
eu turbina am curatat-o ca e fff ok...verificata. insa m-am tot documentat sa nu cumva sa cumpar 10000 de piese si sa raman cu ele si problema sa persiste
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Fa o proba cu o electrovalca turbo(cea para). Vine situata in zona proiectorului dreapta. Eu am schimbat in ordine: senzorul de presiune de pe admisie(MAP) apoi turbina.
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
la aceea electrovalva te referi care are 2 furtunase pe ea? senzorul MAP l-am curat azi ca era imbacsit...o sa incerc de la o alta masina mie imi e numai sa nu fie ceva stricat la electronica mea si sa ii stric si aluia electrovalva.
Skip ads

  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
http://www.google.ro/imgres...p;ved=0CEQQ9QEwBA
la asta te referi?
dar de ce o coincis cu inlocuire baterie rombat premier...? asta ma nedumeresste si azi zici ca o luat-o razna...eroare de alternator(care functioneaza ok) si switch de frana( care iara merge ok)
oare sa nu fie compatibila bateria cu masina ca am mai auzit cazuri care din cauza bateriei o ia razna masina
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Exact ea. Nu prea are ce sa se strice la ea. E doar o supapa de sens care creaza foarte multe probleme la masina. De exemplu, la Insignia a fost si o rechemare in service pentru ea.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Daca respecta paraetrii(tensiune, aperaj) nu vad de ce nu ar fi compatibila.
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
aaaaa... si la mine ii blocata cand se incalzeste motorul pe dschis si da prea mare presiune sa inteleg...nu?
deci nu de la baterie s-a stricat...sau ceva
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Corect. Ramane valva blocata pe o pozitie, apoi taie turbina din cauza presiunii mari. La mine asa a fost. Eroare P0234-5a sau b(una e pt presiune mare, alta pentru presiune mica)
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
aha deci maine trebe comandata electrovalva....oare cat face si pe ce producatori o gasesc ....Confused
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
In jur de 320 lei costa una noua pe original. Bine ar fi sa gasesti o masina cu acelas tip de motor si sa imprumuti electrovalva sa faci un test.
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
m-am uitat azi pe net si am gasit si pe la 200-250 lei pe bosch parca....
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Isac DGP a scris:aha deci maine trebe comandata electrovalva....oare cat face si pe ce producatori o gasesc ....Confused

Poate faci su tu ca mine! Si scutesti o groaza de bani!
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1409986
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
problema rezolvata....dupa testarea furtunelor de vacuum am inlocuit o bucata ce era stricat...si masina merge perfect
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
o alta problema cu care ma confrunt ar fi aceea ca imi bate volanul de zici ca se rupe. pana la viteaza de 100 e ok...dupa aia incepe incet incet sa bata pe la 130 are apogeul, moment in care nu il mai pot tine in mana, iar pe la 160 isi revine si e ok. rotile le-al echilibrat in 3 locuri diferite si la fel este. ideea este ca aceasta bataie in volan se simte doar cand masina este in sarcina( gen accelerez sa urc viteza sau cruise) daca sunt in frana de motor nici macar o bataie in volan. nu stiu ce e cu ea, suspectez sa fie o problema mecanica pt ca in vara pe centura bucurestiului am dat intr-o cale ferata de am strambat jantele pe partea dreapta. poate aveti ideee la ce sa ma uit sa vad daca e mecanic defect ceva.
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Dupa fiecare schimb de cauciucuri (fata),sau lovituri "grele",pe langa echilibrare,este obligatoriu si paralelismul rotilor.
In cazut tau mai suspectez capetele de bara.
Geometria,este recomndat sa se faca doar acolo unde au aparatura electronica,cu laser.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR