Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
atunci imi e clar nu e de la cheie !
ti-ai pus furtun transparent inainte de filtrul de motorina ? (sa vezi daca iti fuge motorina inapoi)
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Dupa ce am facut sa o fac sa porneasca din nou dupa schimbatul furtunaselor mi-e greu sa mai desfac un furtunel din-ala ...
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Vreau sa elimin varianta electrica... nu zic neaparat ca e de la cheie... dar poate fi si altceva... Daca ar avea aer nu ar trebui sa porneasca daca tin mult cu electromotorul? De ce in incercarea care porneste masina merge la sfert de cheie? Mereu porneste la sfert de cheie in incercarea respectiva... Daca era aerul mai facea asa?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Poate sa fie ceva aleator ?! (ex. un contact imperfect, un furtun care trage aer doar in anumite conditii)
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
tot ce se poate... Daca stiam rezolvam problema Smile Am scris mai devreme cum se comporta masina. Ce stiu eu stiti si voi... Nu stiu unde sa incep sa testez... si ce anume sa testez...
Daca e treaba electrica singura chestie este pompa de injectie nu? Adica aer isi trage singura fara sa o opreasca ceva electric... Compresie face singura cand invart cu electromotorul deci ce lipseste este motorina nu? (bujiile nu se pun pentru ca se activeaza doar sub 5 grade). Deci ce ar trebui sa masor la mufa din pompa sau in alta parte? (pompa scoate un bazait cand pun contactull...)
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am pus acum o supapa de sens pe furtunelul dinaintea filtrului de motorina... Daca tragea aer acum ar trebui sa nu mai conteze pentru ca motorina de pe furtun nu mai are unde sa se duca (inainte se ducea in rezervor) pentru ca e supapa si chiar daca e fisura pe unde va nu mai conteaza...
A pornit de 3 ori la rand in seara asta. Sper sa fi rezolvat problema...
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Azi am masurat curent.
In pompa intra o mufa cu 5 fire.
- unu rosu gros
- unu maron gros
- unu portocaliu subtire
- o imbracatura groasa de cauciuc in care sunt 2 fire unu alb si unu verde.

Am masurat curentul pe aceste fire cu contactul pus si cu masina pornita. Am masurat fiecare fir si cand pornea si cand nu pornea. Rezultatele:

- intre firul rosu gros si cel maron gros = 12 V cand pun contactul si cand porneste si cand nu porneste
- cele 2 din imbracatura de cauciuc au rezistenta 0 si cu masa au 12 V cand pun contactul cand porneste si cand nu porneste.
- cel portocaliu subtire este 0 cand e contactul pus si 6 V cand motorul este pornit.

Din pompa ies 2 fire negre scurte si intra iar in pompa intre tevile de iesire la cele 4 injectoare. Le-am masurat : 12 V cu masa cand pun contactul si cand porneste si cand nu porneste.

Conlcuzie:
Pompa primeste acelasi curent in mufe si cand porneste si cand nu porneste => nu e problema electrica pana in pompa...

Simptoma:
Masina dupa ce a pornit si a mers, o opresc si incerc iar sa o pornesc in cateva secunde... Cateodata vrea cateodata nu mai vrea si iar trebuie sa-i dau cateva chei. In timp ce am testat cu firele am pornit-o si oprit-o de mai multe ori... Cateodata nu vroia sa porneasca dupa cateva secunde de la oprire.

Concluzie:
Daca era aer pe conducte mai facea asa? Are timp aerul sa intre in pompa in acele cateva secunde ?

Dupa ce am pus supapa, daca presupusa spartura era intre rezervor si supapa masina trebuia sa porneasca cu motorina din filtru si sa se opreasca atunci cand aerul ajungea in pompa... Nu face asa... Cand porneste nu se mai opreste... si 90% din cazuri cand porneste, porneste la sfert de cheie... Mai sunt si 10% cazuri cand porneste cand o tin ceva timp cu electromotorul...

Nu mai stiu ce sa incerc... Poate imi dati niste sfaturi cu ce sa mai incerc...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Încearcã sã iei legãtura cu fostul proprietar ºi sã-l întrebi de când ºi în ce condiþii maºina a început sã facã figuri. Detaliat, cât mai detaliat - prima oara când nu a mai pornit etc.

Bãnuiesc ca a încercat ºi el sã o facã, nu i-a reuºit ºi atunci a decis sã vândã maºina Sad

Pompa aia electricã ai mai pus-o ? Pune o pompiþã înainte filtru ºi sã dai la ea înainte de fiecare pornire (ºtiu ca e greu) ºi vezi dacã îþi mai face figuri, dar afli o chestie (dacã îþi face figuri e din altã parte)
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Update : https://www.clubopel.com/vie...t=98&start=10
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ce m-am mai gandit... Supapa din pompa de injectie poate sa fie blocata de mizerie si uneori sa nu se deschida... si m-am mai gandit sa pun lickid din-ala de curatare in rezervor pentru pompa si injectoare poate dizolva potentiala mizerie si imi rezolva problema... Cine a mai facut asa ceva la Dieseluri va rog sa imi spuneti si mie dara are efecte negative...

ChiciuC te rog (avand acelasi model) sa te uiti cand pui contactul daca pompa ta de injectie scoate un bazait... Nu stiu de la ce ar putea proveni din moment ce o valva se deschide... Ma gandesc ca ar trebui sa faca precum un releu... adica atunci cand pun contactul sa faca plici si sa se deschida valva si atat... sa nu scoata un bazait... Si mai vezi te rog ca ti-am trimis un mesaj privat...
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Chestia aia se numeste immobiliser.. Daca nu iti recunoaste chipu din cheie, sistemul dezafecteaza pompa de benzina si injectia. Adio pornire. In cazul asta, becul de "engine manangement" clipeste .Am avut un 316i din 96 care a stat pe butuci vreo 4 luni ca i se bulise chestia asta, si pana la urma respectivu prieten al meu a cumparat alt computer de injectie care nu avea immobiliser.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Pai mie nu-mi clipeste nici un bec... si porneste eventual mereu... doar dupa mai multe incercari...
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca te ajuta ...
Ti-am spus ca mai cunosteam pe cineva care tragea aer, chestia ca ii facea constant, a incercat cu supapa de sens dar nimica, intr-un final nu i-a mai pornit deloc ... in fine, ideea e a avut pompa de apa dusa (nu cred ca are legatura) si tragea aer pe la pompa de injectie (sau motorina, sunt una si aceeasi ?) pe care a strans-o mecanicul, acum se pare ca rezolvat-o.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ChiciuC te rog sa imi spui si mie daca pompa ta de injectie bazaie cand pui contactul. Am pus un post mai devreme dar e pe pagina anterioara si banuiesc ca nu l-ai citit... Pompa (in caz ca nu stii) este sub capacul de plastic in fata de tot un pic la stanga motorului... Se aude bazaitul si prin capac. Te rog sa pui contactul si sa vezi daca bazaie...

Multumesc
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
In primul rand scuze pt. intarziere (apropo, daca mai ai chestii de astia mai bine imi dai un tel ca se rezolva mai repede si poate auzi si tu cum face Very Happy )

Cand pun contactul se aude ca o bufnitura infundata si apoi un fel de fissss tot infundat (adica fara sssss in coada)
Confused
nu stiu sa imi imit motorul Smile stiu ca face tza-ca, tza-ca deh e diesel Wink

@slick ce-ti mai face masina ?
  • draggos

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am si eu o neliniste:
cand pornesc masina (la rece) motorul se tureaza pe la 1.300 ture, o tine asa vreo 30 secunde, dupa care reduce turatia pe la 800. In timpul in care turatia e ridicata, motorul e cam zgomotos (se aude ca un diesel). Dupa ce reduce turatia, toarce frumos.
E normal? Poate fi ceva la tacheti?

Motorul e Z18XE 16valve. Mentionez ca nu am schimbat uleiul de vreo 7.000 km dar e sintetic si in plus facea aceeasi figura si cand i-am schimbat uleiul.
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
draggos, si eu tot Z18XE am si tot asa face, e socul automat (cred! asa auzisem de la altii, nu prea ma pricep la motoare) deci nu-i problema. A, am 75000 Km.
  • Darkness

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Targu Mures, RO
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nui nici o problema. asa fac cam toate motoarele. mai ales iarna cand ii frig imi sta turat cam 1min Smile si ala pe benzina. asta pe diesel inca nu stiu ca nu am apucat iarna cu el Smile
  • draggos

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Mersi .. m-am linistit.
Very Happy
  • 8IMISTIQ

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am si eu un prieten (nigga shtefa!!!) care are un golf III diesel si tocmai asta imi spunea, el perfectionist fiind, ca ii suna motorul aiurea cateva minute pana se incalzeste. E socul automat, care la el era tare evident -- cand motorul ajungea la o anumita temperatura se decupla brusc, si apoi suna normal.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR