Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Se pare ca problema e cauzata de pompa de injectie care are avansul dereglat (mult mai mic decat trebuie). Pe tester arata 2.4 cand trebuia sa fie 8 iar cand se tura motorul si avansul crestea pe la 6-7 dar cel care trebuia era 12 deci tot nu bun... O pompa noua costa 100 mil lei si cica modelul asta nu se testeaza/repara in Ro...

Stie cineva de unde pot sa fac rost de o pompa de injectie? (Bosch VP44 din 97)

Am gasit pe net niste desene cu pompa si e cam ciudata treaba ca nu inteleg de ce nu se poate repara asa ceva... Eu nu ma bag in ea ca daca o stric nu mai merge masina deloc... Avansul este reglat de un pistonas care e actionat de o bobina si are un arc antagonist pentru revenire... Pistonasul ala nu se misca cat trebuie de mult, dar se misca... Daca se slabeste arcul antagonist nu trebuie sa se deplaseze mai mult ? Am vazut ca este un loc exact unde vine arcul care cred ca se desface... Eu nu m-ash baga acolo decat in extrem dar ma miram de ce nu se poate umbla acolo de cine se pricepe...

desen sectiune pompa:



sectiune pompa reala



sistemul de reglarea avansului:


Skip ads

  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Slick a scris:Am o Vectra B X20DTL din 97 si de cand am luat-o am avut probleme cu pornirea... Nu porneste mereu la prima cheie... Fostul proprietar mi-a dat cheia masinii crapata si lipita si a spus ca aia este cauza... Am si fost la Di-Bas cu el inainte sa cumpar masina si "specialistii" de acolo au confirmat cheia defecta, cauza problemei de pornire. :evil: .. Am zis ok... o cumpar si schimb cheia.. Zis si facut... am schimbat cheia si ... ghiciti... la fel... Dupa asta am cautat pe net probleme asemanatoare... Am gasit ca multi si-au rezolvat problemele la pornire inlocuind furtunasele de retur de la injectoare pentru ca in timp crapa si intra aer pe-acolo... Le-am schimbat dar tot asa face... Daca aveti vre-o idee spuneti-mi si mie...


Cred ca problema nu este de la cheie, ci de la senzorul lambda, care nu functioneaza sau doar can vrea mushchii lui...
Eu am o problema asemanatoare cu Agila mea; cateodata porneste din prima, alteori nu porneste. Pana cand ajungi la service: daca nu porneste la prima cheie, sau nu merge rotund, invarte cheia pana la pozitia "0", stai 5 secunde, apoi porneste din nou; in acest caz, calculatorul "ocoleste" senzorii cu pricina si masina porneste fara probleme. Bag-o din nou pe tester...
Daca poti sa-mi confirmi ipoteza, spune-mi si mie, sa ma simt bine 8)
Multa bafta!
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Fost ieri la Opel Victoria BV sa imi diagnosticheze problema cu pornitul fara sa le zic nimic de pompa de injectie sa vad daca ei imi spun acelasi lucru...

Ei au spus ca e de la senzorul de turatie de pe arborele cotit... OK l-au schimbat , testat si ce au mai facut ei pe-acolo = 3.1 mil lei.. OK eram bucuros... a pornit in curte la ei de 4 ori la rand fara nici o treaba...
Am mers in Predeal am urcat la Trei Brazi am oprit, pornit imediat fara treaba... an lasat-o ceva ore m-am intors a pornit fara nici o treaba.
Bucuros m-am intort in Ploiesti... Am ajuns acasa si cand sa plec peste vreo 3 ore suprize suprize... a pornit la a 3-a cheie... Urmatoarea la fel... Dupa ce am alimentat a pornit foarte greu (pe la a 7-a cheie).
Concluzie : nu am rezolvat nimic si am dat banii de pomana. Voi suna maine la Victoria sa vad ce au de zis "mecanicii" "specialisti"

PS : Am incercat si chestia cu 5 secunde... nu tzine... Odata pornit motorul merge foarte rotund deci nu e de la sonda lambda...
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
daca motorul porneste cand e cald si dupa ce sa racit nu mai porneste, verifica bujiile cu incandescenta daca nu e arsa vreuna
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Citeste mai sus... Nu conteaza ca e cald/rece motorul sau ca e cald/rece afara. In + bujiile nu pornesc decat sub 5 grade...
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema ca Slick. Un Astra din 2000 cu motor Y20DTH. Plec dimineata, porneste la prima cheie, o las 3, 4 ore si trebuie sa-i dau vreo trei chei sa porneasca. Daca o pornesc dupa 5 min porneste de cate ori vreau, la rand. Nu stiu de la ce o fii.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
bateria?
  • Zuzg7

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: -= Bucuresti - Iasi =-
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Intrebare : am si eu o astra cu motor y20dth ; problema este ca masina nu porneste totdeauna " la sfert " , trebuie sa tin 2-3 secunde cuplat demarorul sa porneasca ( porneste mai greu ) dar niciodata nu mi s-a intimplat sa nu porneasca la prima cheie .Este grav sau este ceva comun ? Precizez ca la Octavie pornea " la sfert " chiar si la -20 grade .
Skip ads

  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
pt zuzg7
cel mai probabil sunt de vina bujiile cu incandescenta. Inainte sa pornesti lasi martorul de bord pt. bujii sa se stinga?
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu e vorba de bujii pentru ca ele actioneaza sub 5 grade nu cand e cald afara... Daca nu iti porneste imediat dupa ce o lasi o perioada de timp si iti porneste mereu daca nu o lasi mult timp ai toate sansele sa ai aer in sistem, aer care intra pe circuitul motorinei.
  • Zuzg7

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: -= Bucuresti - Iasi =-
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Bineinteles ca las bujiile sa se stinga .
Nu stiu daca am fost clar - de pornit porneste numai ca " invirte " de 5-6 ori pina sa o ia . De obicei cind nu e pornita mai mult timp .
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cred ca e ceva comun (adica si la mine), iarna daca nu o pornesc aproape zilnic porneste mai greu (mai greu - dificil de definit sau cuantificat) dupa aceea. Iarna ii dau si o cheie la misto sa arunce ceva ulei, numai ca uneori chiar pornea ...
Skip ads

  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La benzinarul meu C16NZ, cand pornesc dimineatza, "dau la cheie" 2-3 secunde shi nu o las sa porneasca. Apoi aud releul pompei de benzina cand se opreshte dupa 2-3 secunde shi o pornesc a 2-a oara - o ia la "sfert". Iarna execut operatia in mod dublu, pt. a lasa sistemul sa se amorseze - mai "rupe" shi din ulei putzin. Nu shtiu daca este asha clar, dar n-am probleme.
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
[quote="Slick"]nu e vorba de bujii pentru ca ele actioneaza sub 5 grade nu cand e cald afara...

la mine bujiile pornesc tot timpul, chiar cand e cald afara. becul imi sta aprins cateva secunde dupa care se stinge. cand motorul e cald becul de bujii se stinge dupa o secunda. 5 grade mi se pare cam putin pt. un motor diesel mai ales ca atunci cand incepe sa se uzeze motorul porneste mai greu

pt zuzg7:
daca martorul de bord pt. bujii merge, asta nu inseamna ca una din bujii nu este arsa, pt. ca ala este doar un temporizator.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La mine la sub +5, +6 grade porneste incalzirea la bujii. (Astra 1.7DTI 2002). Si cand ma gandesc ca motoarele vechi diesel porneau la -xx grade fara nici o preincalzire.
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
porneau....dar numai ei stiu cum
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am fost la DIBas si mi-au zis ca s-ar putea sa fie pompa de injectie!
Cand am auzit mi-a cazut fata! Cica e 100 de milioane, oricum ma duc sa-mi faca o diagnosticare completa si pe urma ma duc si la alt service, sa vad ce zic si altii. Mai dati-mi si mie idei, pe unde sa ma mai duc ce sa mai fac!
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Imi pare rau sa te anunt ca asta a fost si diagnosticul meu. Prima data la Di-Bas cand le-am zis eu ca poate fi de la pompa de injectie, s-au uitat si au zis ca aia e, iar a 2-a oara la Opel Victoria Brasov unde nu le-am zis absoult nimic despre de ce nu porneste, si dupa ce s-au chinuit toata ziua sa vada ce are au concluzionat tot pompa de injectie... si da, pretul uneia noi este de 100 milioane lei adica super exagerat...

Problema nu am rezolvat-o, tot la fel face..
  • nico3

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
De cand mergi cu ea asa? Presupun ca pana la urma n-o sa mai pornesca deloc, nu? Mare tampenie, ca masina merge superbine! Decat ca uneori porneste greu!
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Eu merg cu ea asa de 1 an si problema nu s-a inrautatzit... Sper sa ramana macar asa...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR