Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mereve

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2011

  • Mesaj Privat
As ruga sa raspunda doar cine are acest motor si computer de bord .
Nu am computer de bord si am inteles ca nici nu pot activa avand display pe 2 linii .
Incerc sa merg cat mai mult in cuplul maxim la 2300 rpm . la 40 in a doua ,la 60 in a treia , la in 80 a patra , la 105-110 in a cincea.
Sub 3000-3200 rpm nu schimb. Am observat ca asa se simte acest motor cel mai bine
De multe ori sunt obligat de trafic sa merg si la viteze intermediare.

In ce situatii consumul intantaneu/constant este mai bun ?
- la 45-50 cu a doua sau a treia ?
- la 70 cu a treia sau a patra ?
- la 90 cu a patra sau a cincea ?

Intre 110 si 130 este crestere semnificativa de consum ?

Multumesc frumos tuturor care vor raspunde.
Skip ads

  • mereve

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2011

  • Mesaj Privat
up Very Happy
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca schimbi la 3000-3200 sigur iti consuma mai mult decat scrie in specificatii.schimba in asa fel incat dupa ce ai schimbat viteza sa cazi in cuplu maxim,undeva la 2400 maxim zic eu.Nu e o lege dupa care trebuie sa schimbi vitezele.Daca vrei sa mergi la consum o sa simti cand motorul cere o treapta superioara.Poti sa schimbi si la 1700 daca vrei.Nu afecteaza cu absolut nimic motorul,eventual poate cu admisia imbacsita,dar daca iesi o data pe saptamana si ii dai dalpa in afara e de ajuns sa se curete.Eu personal schimb in asa fel incat ,dupa schimbare cad undeva la 1000-1200 rpm( motor 2.0 diesel) ,si nu am avut nici-o problema cum se zvoneste pe aici ca ti se infunda sau ti se depune sau ce mai debiteaza tot felul de atotstiutori.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Te inseli amarnic crezind ca daca schimbi la 1700 nu afecteaza cu nimic motorul. La acest stil de condus pe care il ai,e o chestiune de timp pina cind o sa ai mari probleme.
Sarbatori fericite!
Skip ads

  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cand faci o afirmatie ar fi bine sa o si probezi.Demonstreaza ca e asa ,daca nu sti mai citeste ,raspunsul e aici pe forum."mari probleme"=))))))))) tu sti ceva mecanica si fizica sau vorbesti din auzite?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
El poate nu stie, dar nici tu nu excelezi la capitolul asta.

Macar abtine-te de la dat sfaturi daca nu sunt corecte.
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pai ia lamureste-ne tu mama omida!
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@ Emyl91 se infunda EGR plus evacuarea.O sa dea erori la sonda lambda si tot felul de chestii dastea "care nu afecteaza cu nimic"
Skip ads

  • adrian_Jciurariu

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2011

  • Mesaj Privat
cel mai mic consum il obtii in treapta 4 la 80km/h consum instant
in treapta 5 consumi mai mult la 110 km/h decat la 130 si asta o spun din experienta proprie
legat de condus subturat ( schimbat sub 2500 ture) poate aparea fenomenul de forfecare al paletelor de la turbina( turbina cu geometrie variabila ce costa foarte mult), egr infundat si galerie de admisie murdara.
z17dth este un motor ce se recomanda a fi condus mai turat decat un diesel obisnuit
schimba pe la 3000 de ture si o sa fie ok din pct de vedere al consumului cat si pt fiabilitatea motorului
  • mereve

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Flame , Flame Flame .
Multumesc totusi lui Adrian.
Intrebarile erau :
mereve a scris:
In ce situatii consumul intantaneu/constant este mai bun ?
- la 45-50 cu a doua sau a treia ?
- la 70 cu a treia sau a patra ?
- la 90 cu a patra sau a cincea ?

Intre 110 si 130 este crestere semnificativa de consum ?

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Eu am Z17DTL, nu iti pot da valori precise insa iti pot spune asta: pragurile pe care le-ai dat tu, adica: 50, 70, 90 sunt, in linii mari, vitezele la care trebuie sa schimbi din treapta 2 in 3, 3 in 4 respectiv 4 in 5.
Intotdeauna in treapta inferioara la turatie de 2500rpm vei avea consum putin mai mic decat in treapta superioara la 1900rpm.
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Intotdeauna in treapta inferioara la turatie de 2500rpm vei avea consum putin mai mic decat in treapta superioara la 1900rpm.

as vrea sa stiu si eu de ce? chiar sunt curios
Eu la z19dt la cat sa-i dau a-6-a?
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Din cauza ca la 2500 ai cuplul mai mare decat la 1900.
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Din cauza ca la 2500 ai cuplul mai mare decat la 1900.

incepand de la 1900-2000 pana la 2500 este cam la fel cuplul
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Mie imi seamana mai mult a 2100-2500. Daca nu ma crezi ia-ti masina si incearca, te vei lamuri.

Le: acum am vazut ca ai vectra cu alt motor, mi-e greu sa urmaresc pentru ca intru de pe telefon.
  • adrian_Jciurariu

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2011

  • Mesaj Privat
In ce situatii consumul intantaneu/constant este mai bun ?
- la 45-50 cu a doua sau a treia ?
- la 70 cu a treia sau a patra ?
- la 90 cu a patra sau a cincea ?

Intre 110 si 130 este crestere semnificativa de consum ?



la 45-50 a doua
la 70 a treia
la 90 a patra
iar de la 110 la 130 cu a cincea o sa ai scadere de consum
suna ciudat stiu dar crede-ma de cand am activat bc-ul am tot facut teste de consum si asa este
chiar si metoda plin pe plin
  • mereve

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc.
Mai este cineva care are scadere de consum de la 110 in sus ?
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Interesant! La Z19DT, care ar fi treptele optime pentru consum! EU merg la 90 cu a 4 a am undeva la 2500 rpm! La 130 am consum mai mic cu a 5a sau a6a?
  • tak30ver

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu am acest motor pe masina, sunt la al doilea plin Smile pot sa iti spun ca prima oara am alimentat cu 42 litri si am facut cam 730 km , mers destul de tare atat in oras cat si in afara + climatronic.
Acum am realimentat(52 litri ) si merg momentan doar in Bucuresti, consumul sta pe la 6 in medie, zilnic ma dau tare la ea ca ma enerveaza cate un melc. De schimbat schimb pe la 2500-3000 , o tin in 2000 de ture in mers constant . Nu stiu ce sa zic referitor la schimbat la 1700 sau mers cu 1500 ture si alte povesti , eu merg cum simt , asa merg de 7 ani si nu am avut probleme mecanice la nici un fel de masina .
Sper sa nu fie asta mai speciala.
  • mereve

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Cum este consumul la mers constant 110 , 120 , 130 ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR