Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • InsigniaLCH

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

Am un Opel Insignia, 2,0, 160 CP. Cronologic mi s-au intamplat urmatoarele:
- In data de 07/12/2011 (la o luna de la expirarea garantiei) m-am prezentat cu auto pentru actiunea de revizie tehnica periodica. Service-ul ales a fost Opel DiBass Fundeni, Bucuresti, Romania.
Am trecut testul. Totusi, in ciuda faptului ca masina are 28.000 km (toate reviziile la zi), odata cu activitatea de revizie, mecanicul DiBass a observat o scurgere de lichid in timp ce masina era pe rampa. Scurgerea nu era constanta ci mai degraba dedusa din faptul ca protectia de jos a motorului prezenta urme de lichid.
- Diagnosticul mecanicului a fost “caseta de directie defecta”; in acel moment s-a verificat lichidul pentru servodirectie si mi s-a recoamandat sa achizitionez 1l si sa completez. Completarea s-a facut in service.
In aceasta situatie am fost sfatuit sa inlocuiesc caseta de directie.

Voi stiti sa existe ceva probleme din acest punct de vedere? Aveti ceva date de contact de la Opel Romania? O adresa de mail? Eu am incercat sa mai fac sesizari la ei insa nu pot, intotdeauna mesajul de pe site este "Service unavailable". Mai mult, am incercat sa fac acelasi lucru si la GM / brand Opel. Nici aici nu ii pot contacta via e-mail. Am gasit o adresa de la GM Romania, sper sa dau de ei.

Ce ma sfatuiti?
Multumesc,
L
Skip Ads 60 min (0/3)

  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia A2DT din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Trimite-mi un email pe adresa de yahoo si iti dau un email.
  • InsigniaLCH

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
Nu iti pot trimite in private pentru ca nu am inca 10 mesaje. Poti incerca sa imi trimiti tu mail-ul in mesaj private?
tks
L
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia A2DT din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Emailul il gasesti in priml post de la https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=57
  • InsigniaLCH

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Done, merci Smile

Si totusi, ati mai auzit asa ceva? Nu stiu ce durata de viata are o astfel de piesa insa banuiesc ca nu se schimba chiar la 30.000 km ...
  • InsigniaLCH

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2011

  • Mesaj Privat
In plus, din ce mi-au spus la service, costa vreo 3000 EUR (pret intreg). Sa fie oare binecunoscuta strategie de "schimbat piese" in perioada de garantie? Cand am spus la service ca nu mai am garantie, mi-au spus ca as mai putea circula si-asa ... dar ca ar trebui sa mai verific nivelul lichidului de servo cam la 1000 km ...
  • Rachim

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Acum cateva luni vorbeam cu o ruda care este mecanic la o reprezentanta Opel despre Insignia si imi spunea ca sunt f multe care vin in service cu probleme la caseta de directie. Eu zic sa incerci sa iei legatura cu cei care se ocupa de garantii pt Europa de est.
  • InsigniaLCH

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc. Le-am scris; sunt convins ca au cunostinta daca este o problema de anvergura.
Best,
L
  • Danelu

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
InsigniaLCH a scris:Salut,

Am un Opel Insignia, 2,0, 160 CP. Cronologic mi s-au intamplat urmatoarele:
- In data de 07/12/2011 (la o luna de la expirarea garantiei) m-am prezentat cu auto pentru actiunea de revizie tehnica periodica. Service-ul ales a fost Opel DiBass Fundeni, Bucuresti, Romania.
Am trecut testul. Totusi, in ciuda faptului ca masina are 28.000 km (toate reviziile la zi), odata cu activitatea de revizie, mecanicul DiBass a observat o scurgere de lichid in timp ce masina era pe rampa. Scurgerea nu era constanta ci mai degraba dedusa din faptul ca protectia de jos a motorului prezenta urme de lichid.
- Diagnosticul mecanicului a fost “caseta de directie defecta”; in acel moment s-a verificat lichidul pentru servodirectie si mi s-a recoamandat sa achizitionez 1l si sa completez. Completarea s-a facut in service.
In aceasta situatie am fost sfatuit sa inlocuiesc caseta de directie.

Voi stiti sa existe ceva probleme din acest punct de vedere? Aveti ceva date de contact de la Opel Romania? O adresa de mail? Eu am incercat sa mai fac sesizari la ei insa nu pot, intotdeauna mesajul de pe site este "Service unavailable". Mai mult, am incercat sa fac acelasi lucru si la GM / brand Opel. Nici aici nu ii pot contacta via e-mail. Am gasit o adresa de la GM Romania, sper sa dau de ei.

Ce ma sfatuiti?
Multumesc,
L



Eu am schimbat caseta de directie-pe garantie- la prima revizie,undeva pe la 14.000km.E destul de mare "deranjul" ca sa zic asa, in sensul ca demonteaza o gramada.Eu am stat langa ei ca imi era frica sa nu le ramana piese in plus Smile.Mai e o chestie.....trebuie sa-ti faca si geometria la roti dupa schimbarea casetei de directie.La mine trage stanga de atunci desi am facut geometria de 2 ori.Mare atentie,la di-Bas am inteles ca utilajul care face geometria ar fi decalibrat deci nu se poate face o geometrie exacta.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Din cate am inteles, nu mai ai garantie la masina. In cazul asta, de ce mai vrei sa trimiti mail la GM? Crezi ca o sa iti schimbe caseta fara sa o platesti?
Skip Ads 60 min (0/3)

  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu zic sa faci o reclamatie, deoarece poate fi un defect de fabricatie si atunci vei avea noroc. sa va dau un axemplu patit pe "pielea mea":
- am avut un peugeot 206 si la 3 ani de la cumparare si 1400000 km, sa retezat ciuperca la o supapa, fapt ce a generat spargerea blocului motor, blocarea si multe alte neplaceri. Am fost in service in Romania (Bucuresti-Otopeni) si am cerut explicatie tehnica; bine inteles ca nu am primut ( doar traim in Romania si suntem buni doar cand platim). Mi-am luat inima-n dinti si am facut un mail la Peugeot France si surpriza... raspuns: defect de fabricatie!. Rezultatul: motor nou si manopera, platite de Peugeot.
P.S. Un prieten a patit acelasi lucru cu un Peugeot pininfarina, rezultatul a fost plata "juma-juma" cu Peugeot.
Intr-o postare in alt topic, am mai spus care e filosofia mea: daca dau un ban, atunci vreau respect si pentru asta ma lupt.
  • InsigniaLCH

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Dragi automobilisti,

Surpriza sau nu - maine mi se va schimba caseta de directie - 100% platita de Opel. Nu stiu ce inseamna asta (ca recunosc ei ca a fost problema din fabricatie sau ca pur si simplu le-a placut mesajul meu in care citez vreo cateva legi in care se face referire la protectia consumatorului). Si, ohoho, sunt cateva. O actiune civila in instanta se poate imediat iar pentru cateva mii de euro eu am tot timpul din lume.

So, concluzie - mi-o vor schimba la Radacini. Am semnat dja un contract de tranzactie cum ca nu voi mai avea alte pretentii. Si nici nu voi avea. Va tin la curent iar pentru cei interesati de abordare, va stau la dispozitie in private cu date de contact si pseudo consultanta juridica - gratis Smile

Best,
L
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,327
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20NFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca o sa afli mai multe detalii despre caseta sa ne spui si noua. ieri dupa ce am citit postul m-am uitat la nivel la servo si e normal. probabil e un defect de fabricatie de au acceptat sa ti-o schimbe gratis.
  • InsigniaLCH

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Asa m-am gandit si eu. Logic vorbind, nu stiu ce s-ar fi putut intampla in 28000 km. In alta ordine de idei, nu sunt tehnician, insa banuiesc ca nu o poti strica tu ca si utilizator, foarte usor. De unde rezulta ca a fost ceva la ei, ceva cu nu au facut public (ar fi fost de impact). Maine aflu mai multe, ma duc sa o ridic de la Radacini.

Apropo, stiti ceva de cei de la Radacini (Vitan)? Ar trebui sa fiu atent la ceva cand voi ridica masina?

Seara buna si tinem legatura.
L
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,513
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
NU am avut experiente bune cu ei.
M-am dus cu o masina la test si au zis ca are nu stiu ce piesa stricata.Nu avea nimic.
Era vreo 6 milioane piesa aia.
  • InsigniaLCH

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Asta face parte din strategia de vanzare a multor service-uri (ma feresc sa generalizez). Acesta este unul dintre motivele pentru care le-am si scris celor de la opel si GM - nu stiu ce sa cred vizavi de abordarea unor "specialisti". Te duci la ei om normal si pleci umilit, pe banii tai. Chiar vorbeam azi cu un coleg si credeti-ma, am ajuns la concluzia ca pana nu ne obisnuim sa ii dam in judecata pentru raspundere pe "barba lor", nu se linistesc. Si e valabil nu numai in cazul service-urilor. Multi se bazeaza pe "incultura" noastra de protectia consumatorului si pluseaza pe neasumarea raspunderii civile (mai ales, dar si penale in unele cazuri). As mai filosofa, nu vreau sa fiu "banuit' ca duc vreo lupta de guerilla; eu m-am hotarat insa si stiu ce am de facut. Ceea ce va doresc si voua.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 1,528
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Adica chestia aia cu semnarea unui contract de tranzactie, ar fi cam asa: hai ca daca iti ti gura de data asta si nu faci valuri ti-o schimbam, da numai de data asta, si sa nu iti imaginezi ca maine sau poimaine te mai trezesti ca nu iti merge nu stiu ce incalzire in scaun si iar dai iama in noi cu tot felu de hartii ticluite.....

In mod normal nici macar pe departe nu aveau dreptul sa iti spuna sau sugereze sa nu mai vii si cu alte pretentii.
Ti-ai luat o masina, O MASINA - M A S I N A pentru cine nu intelege, nu bricheta cu led chinezeasca din Dragonul Rosu.....
Trebuie sa schimbe pana se satura si sa constientizeze ca rebuturile si defectele de fabricatie - in special cele care pun siguranta circulatiei pe drumurile publice se schimba fara discutie.
S-au invatat, ca pentru fraierii de aici - calitatea si CQ nu este asa de sever ca afara. De aceea, materialele de finisaj ale anumitor repere au clar destinatia Europa de Est.
Distinctia intre Vest si Est tinde sa devina litera de lege mai ales in aceste vremuri de rastriste. A se vedea discursul lui Sarkozy in care spune clar ca chestia asta cu Europa si crema este a lor - noi ramanem tot cu cartonul tortului.

De aceea - bazate pe slaba pregatire legislativa si manageriala, grupuri de firme sau multinationale ne vara pe gat produse cu calitate indoielnica care semana picatura leita cu originalele vestului. Traim, o fata morgana de Romania in acest areal geografic.
In concluzie, este bine ce ai facut dar era bine sa nu fi lasat nici macar pentru o secunda, garda jos.
  • InsigniaLCH

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Cat se poate de acord cu tine. Si stiam ca nu au dreptul nici macar sa imi sugereze. Cu toate astea, am preferat sa semnez pentru ca sa primesc piesa. Asta a fost batalia in care am capitulat (nu am pierdut-o neaparat). Razboiul este insa departe de a se fi incheiat. Iti dai seama (Doamne fereste) ca daca mi se strica si asta merg direct in instanta, de-ar fi s-o schimb pe banii mei. La Radacini nu mi-au dat nici garantie la manopera - "Haideti domne', n-aveti incredere? Va spun io ca nu se'ntampla nimic, nu facem de ieri asta" (citat sef service). la care, pastrand apelativul Domne', i-am raspuns ca sa nu creada ca daca mi se intampla ceva la masina nu-i urmaresc mai rau ca duhurile rele ...

In fine, va tin la curent si ... Sa n-aveti parte de astfel de evenimente, asa, de an nou Wink
  • daciagty

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2010

  • Mesaj Privat
InsigniaLCH a scris:Done, merci Smile

Si totusi, ati mai auzit asa ceva? Nu stiu ce durata de viata are o astfel de piesa insa banuiesc ca nu se schimba chiar la 30.000 km ...


Si totusi esti un caz fericit... am un opel insignia 2.0 cdti 130cp, care in decembrie 2010, la un an dupa achizitie si fix 7200 km a trebuit sa o bag in service pentru inlocuire caseta directie si toate conductele de la sistemul de servodirectie ...
pretul lucrarii 14200 lei (am vazut pe devizul pe care l-am semnat in momentul receptiei lucrarii). avantajul a fost ca totusi s-a intamplat in garantie ...
  • mariano

  • Mesaje scrise: 1,528
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
daciagty a scris:
InsigniaLCH a scris:Done, merci Smile

Si totusi, ati mai auzit asa ceva? Nu stiu ce durata de viata are o astfel de piesa insa banuiesc ca nu se schimba chiar la 30.000 km ...


Si totusi esti un caz fericit... am un opel insignia 2.0 cdti 130cp, care in decembrie 2010, la un an dupa achizitie si fix 7200 km a trebuit sa o bag in service pentru inlocuire caseta directie si toate conductele de la sistemul de servodirectie ...
pretul lucrarii 14200 lei (am vazut pe devizul pe care l-am semnat in momentul receptiei lucrarii). avantajul a fost ca totusi s-a intamplat in garantie ...


Mie totusi nu imi vine a crede- ce mama masii - este masina nu teleguta, frate - cum adica sa se strice?
Nu ai discutat dupa ce ai semnat devizul? macar asa de curiozitate. Ce s-a intamplat? Unde este defectul - sau ce suspecteaza ei - de unde si cum s-a intamplat?
Intreb, deoarece ma gandesc ca piesa care ti-a fost inlocuita are aceasi vechime cu cea montata pe masina ta din fabrica. este piesa de stoc, are aceasi calitate si vechime cu caseta originala. Deci prin deductie logica la acelasi stil de condus si pe aceleasi drumuri - caseta asta noua care ti s-a montat va tine tot un an?
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR