Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mauriciosibiu a scris:
dalvlerua a scris:Salutare. O oaresce problema am si eu cu fluctuatiile luminilor, curios e ca dupa ce sclipesc luminile, se aprin si martorii de la ABS si Airbag.....Daca opresc motorul si il repornesc martorii se sting. Mentionez ca bateria are 3 ani...Vreo sugestie ?!


Astra Y17DT, 2000


Ceva de genu am si eu... imi apare martorii de ABS, ESP si masina aceea cu cheita,


bateria este pe duca din pacate si atunci da aceasta eroare...

mauriciosibiu - vezi ca avem intruniri la sibiu sambata de la ora 11 si te putem ajuta si cu o diagnoza eventual Wink
Skip ads

  • mauriciosibiu

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2010

  • Mesaj Privat
milkyboy - stiu, si imi doresc sa ajung de mult la aceste intalniri insa nu am inca carnetul... si m-am saturat sa tot rog pe cineva sa fie sofer Sad
  • ro.valix

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
aionel04 a scris:
petrecila a scris:Multumesc de corectie @ldivora. Intr-adevar nu am specificat de puntea de diode trifazica.Am mers doar ca principiu de redresare dubla alternanta.

Buna.
am observat ca imi scade intesitatea luminii la faruri si bord daca misc stinga sau dreapta de volan. si cind pornesc motorul (dupa ce mi se sting martori) acele din bord se zbuciuma si se duc toate le zero, apoi isi revin. probabil nu au curent suficient.stiu ca cineva mai cu exp in mec auto mia sugerat amu 5 luni sami schib cureaua de la alternator ca cam uzato.sa fie asta? sa nu se incarce bine bateria. ar fi bine sa scap doar cu schimbarea curelei
ce spuneti?


[/quote]@ aionel04 & utu - bairti pregatitiva sa schimbati blocul de diode al alternatorului. [/quote]

Poate confirma cineva care a avut aceasta problema ca este de la blocul de diode!
Multumesc
  • ionuttt1980

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Buna,asa mi se intimpla si mie dar nu la luminile de la bord ci la computer de bord...de ce oare?
Skip ads

  • ro.valix

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Da, mie imi scade intensitatea farurilor si a luminilor la bord atunci cand
misc volanul, dar este vizibil numai cu motorul la relanti. Am masurat cu aparatul la bornele bateriei, cu toti consumatorii am 14.4v si cand misc volanul scade in 12, 13 v si creste iar....probabil a crapat vreo dioda ceva. Stie careva vreun atelier bun sau merg la dealer sa ma usuce de bani...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ro.valix a scris:Da, mie imi scade intensitatea farurilor si a luminilor la bord atunci cand
misc volanul, dar este vizibil numai cu motorul la relanti. Am masurat cu aparatul la bornele bateriei, cu toti consumatorii am 14.4v si cand misc volanul scade in 12, 13 v si creste iar....probabil a crapat vreo dioda ceva. Stie careva vreun atelier bun sau merg la dealer sa ma usuce de bani...


daca face asa doar la relanti si daca accelerezi si misti nu iti face atunci stai linistit ca nu e nici o problema... face asa din cauza la servodirectie care consuma foarte mult curent (aprox. 60A) si mai ales cand este la capat de cursa. De aceea nu este indicat sa misti prea mult rotiile cu masina pe loc...
  • ro.valix

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:
ro.valix a scris:Da, mie imi scade intensitatea farurilor si a luminilor la bord atunci cand
misc volanul, dar este vizibil numai cu motorul la relanti. Am masurat cu aparatul la bornele bateriei, cu toti consumatorii am 14.4v si cand misc volanul scade in 12, 13 v si creste iar....probabil a crapat vreo dioda ceva. Stie careva vreun atelier bun sau merg la dealer sa ma usuce de bani...


daca face asa doar la relanti si daca accelerezi si misti nu iti face atunci stai linistit ca nu e nici o problema... face asa din cauza la servodirectie care consuma foarte mult curent (aprox. 60A) si mai ales cand este la capat de cursa. De aceea nu este indicat sa misti prea mult rotiile cu masina pe loc...


Am inteles, ce ma deranjeaza este faptul ca nu facea asa inainte, masina are trei ani vechime si ma gandesc ca ceva s-a intamplat
totusi. Oricum am sa o tin sub observatie... Multumesc pentru raspuns mikyboy!
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
la mine slabesc becurile din bord si cand dau drumul la dezaburire (dupa pornire, la relanti, cu farurile pornite)... asta clar nu e normal...
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@ro.valix - nu facea asa pentru ca bateria era inca destul de buna dar acum cum a dat si frigul incepe sa iti dea semnele de oboseala. Vezi ca am scris mai multe la topicul cu acumulatorii (de care si ce firma) si acolo vei gasi mai multe afirmatii care imi intaresc precizarea ca acum acumulatorul tau incepe sa dea semne de oboseala mai ales daca faci multe drumuri scurte...
  • mauro

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2011

  • Mesaj Privat
malex a scris:...si la mine face la fel ... si n-are o luna masina Shocked
Eu banuiesc ca are simptomele astea pana incepe alternatorul sa "bage" la capacitate...

Eu am remarcat alta chestie ... la relanti... daca aprinzi vreun consumator, turatia fluctueaza putin. La asta nu mi-am gasit explicatie Shocked

  • mariutz2

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salut. am un vectra b 1996 si de cateva zile am o problema.. nu mai merg luminile de la bord, plafoniera, butonul pt luminile de ceata, semnalizarea palpaie mai repede..culmea k avaria merge normal(mentionez k nu am nici un bec ars). m-am uitat pe la sigurante si totul e ok, blocul de lumini l-am schimbat dar nici un rezultat.. rog ajutor cine a mai intalnit problema sau cine stie de unde ar putea fii. multumesc!
  • mar
  • **
  • 130 mesaje
  • din 02 Mar 2008
  • Vectra 2001 y2.0dth
  • Hunedoara
  • mar

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut baieti....Azi am schimbat si eu acumulatorul la o vectra b2 2.0dti ca tot imi fluctua lumina la bord si la faruri si dimineata cand porneam se aprindea becul la ABS....am montato....si dejeaba,,,,fluctuatia ramane....am mers la un electrician si am desfacut si alternatorul....am inlocuit rulmenti si releul...desi carbuni la releu nu erau deloc uzati....dar electricianul a spus ca ar fi din interior....in fine lam schimbat...montat la loc.....FLUCTUATIA RAMANE...chiar nu stie nimeni ce ar putea sa aiba?.Ma enerveaza la maxim ca nu stiu ce are.Chiar nu a gasit nimeni rezolvare la aceasta problema?
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@mar
puntea de diode ai verificat-o?
ce tensiune de incarcare ai dupa verificarea alernatorului?
  • mar
  • **
  • 130 mesaje
  • din 02 Mar 2008
  • Vectra 2001 y2.0dth
  • Hunedoara
  • mar

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Puntea de diode nu am verificat-o,dar stiam ca daca sa dus...nu mai incarca deloc....eu nu am probleme cu incarcarea,becul din bord se stinge imediat dupa pornire.....iar tensiunea mia zis electricianul ca ar fi exact ce dinainte de a desface alternatorul....nu stiu ...ce ar putea sa fie....dar ma enerveaza la maxim.....
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
hai sa o luam incetul cu incetul...
- in primul rand trebuie sa ne spui cat este tensiunea de incarcare la relanti si apoi la relanti cu consumatorii pusi (faruri, ventilarea la clima, plafoniera fara avarii, faruri de ceata fata-spate) si apoi cu acesti consumatori la 1500 rot/min
- apoi daca fluctuatia aia o simti doar la inceput dupa ce pornesti masina si doar cand turatia scade (schimbarea vitezei sau deaccelerarea) atunci asta este normal si toate masinile fac asa... Explicatia e simpla: cand iei piciorul de pe acceleratie motorul intra in frana de motor destul de brusc si de violent (asta asa putin exagerat) si in acel moment, exagerez acum in ceea ce urmeaza, alternatorul se opreste pentru o fractiune de secunda (nu produce curent) si atunci bateria ramane sa tina in functiune toti consumatorii. Aceasta mica pauza a alternatoruli se manifesta printr-o licarire scurta a becurilor (mai ales daca sunt mai multi consumatori). Sper ca ai inteles la ce fac referire si asta este diferit de licarirea continua si mai ales cu o frecventa dependenta de turatia motorului...
  • serginio1781

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Galati
  • Masina: Crossland X 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
displayul care arata ora si temperatura din consola...a inceput sa se vada jumate in ceata...stiti cumva ce ar putea sa aiba?
o fi pe duca displayul? am o astra g din 2000
  • mar
  • **
  • 130 mesaje
  • din 02 Mar 2008
  • Vectra 2001 y2.0dth
  • Hunedoara
  • mar

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mikyboi@....o sa masor tensiunea maine ca azi nu am avut timp sa ma ocup de ea....problema este ca nu face in timpul mersului doar cand o accelerez un pic....mentionez ca ori accelerez la 4000 ori la 1500 intensittaea fluctuatiei este aceeasi....eu ma gandesc sa fie ceva de pe la pedala de acceleratie sau calculatorul masini.....daca tin constant turatia ,nu se vede nici o fluctuatie....doar cand acelerez si las.....atuncii luminile cresc in intenstate si revin la normal....
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
serginio1781 a scris:displayul care arata ora si temperatura din consola...a inceput sa se vada jumate in ceata...stiti cumva ce ar putea sa aiba?
o fi pe duca displayul? am o astra g din 2000

s-a ars un bec Wink
  • stiuca

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mar a scris:Salut baieti....Azi am schimbat si eu acumulatorul la o vectra b2 2.0dti ca tot imi fluctua lumina la bord si la faruri si dimineata cand porneam se aprindea becul la ABS....am montato....si dejeaba,,,,fluctuatia ramane....am mers la un electrician si am desfacut si alternatorul....am inlocuit rulmenti si releul...desi carbuni la releu nu erau deloc uzati....dar electricianul a spus ca ar fi din interior....in fine lam schimbat...montat la loc.....FLUCTUATIA RAMANE...chiar nu stie nimeni ce ar putea sa aiba?.Ma enerveaza la maxim ca nu stiu ce are.Chiar nu a gasit nimeni rezolvare la aceasta problema?


Sunt Doua probleme care dau acest efect de palpaire a luminii,Bateria are AMPERAJUL mai Mic decat cel indicat,adica sa nu aibe sub 75 de Amperi;Releul care se afla in alternator,impreuna cu ,carbunii este pe duca sau carbunii sunt tociti.
  • fiderzen

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
va salut, sper sa imi dati si mie un sfat sau o idee pana reusesc sa ajung la tester cu masina
Azi am pornit masina, a mers totul perfect, lumini, computer bord, tot.
Am ajuns la curte, am spalat masina. Cand am vrut sa plec am aprins farurile si imediat am vazut ca luminile din bord, de la clima si computerul de bord (am afisaj color) isi pierd din putere la o secunda dupa ce aprind farurile. Ca si cum ar fi un scurt undeva si cand aprind farurile se sting luminile din bord toate, se vad foarte foarte slab. Nici senzorii de parcare nu i-am auzit sa mai bipuie cand bag "marchalliere".
Ceva idei? problema a aparut dintr-o data, nu am aruncat cu apa pe la motor si nici nu am tras de vreun fir sau ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR