Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • fiderzen

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am gasit problema Very Happy...cand am facut curat in interior si am sters bordul, am atins din greseala rotita de la intensitatea luminilor de interior, si era data pe minim Very Happy...
Skip ads

  • iulian1989

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salutari , incep si eu cu aceeasi problema , la astra 1,7 dti 2001. Am fluctuatii la lumini (tot ce inseamna lumini ) lucru care nu a fost foarte grav pana acum cateva zile cand daca o las in orice treapta mai ales 1 si 2 sa faca frana de motor "zbacane" si se leagana daca scade sub 2000 - 1800 de ture de parca as avea pietre in motor. La turatii mai mari de 2000 nu se mai zbate nici un bec iar la mers nu are nici o problema (sunete ciudate la motor nu am ) . Daca ma puteti sfatui si mai ales cei din TM un electrician bun daca recomanda . Merci mult:)
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la tine cred ca este problema cu releul de incarcare dar e bine sa verifici si fulia la alternator cu cureaua si tot ce tine de partea mecanica.... sa nu fie si vreo problema la rulmentul alternatorului daca zici ca se "zbacane" ca nu am prea inteles ce se leagana si cum adica ai avea pietre in motor... apoi zici mai departe ca nu ai sunete ciudate la motor...
  • kmykze

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu problema asta la Astra mea G motor Y20DTH, numai ca mie imi fluctueaza luminile la pornire, dupa 1-2 min totul e ok, nici la relanti nici la acceleratie nu este nici o diferenta. Intr-adevar bateria este pe duca (se aprinde becul de ABS la pornire si cateodata ceasurile isi fac recheck ca atunci cand dai bordul jos).
Sa fie numai de la baterie sau sa caut preturi si pentru punte de diode sau poate un alternator?

Multumesc.
Skip ads

  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu farul dreapta (faza scurta). Tot face figuri, mi-a ars Xenonul (are xenon din fabrica) becul tot fluctua, dadea blitzuri si pina la urma o lua. Azi am schimbat cu un xenon no-name si asta la fel fluctueaza. Ah! Am uitat amandoua fluctuau si inca fluctueaza. No-nameul mi-a ars siguranta 43 si 44. In manual scrie 20 A (siguranta) si pe tablou sunt reprezentate de 15. Mi le-a ars si p-alea de 15 si p-alea de 20. Nu stiu ce sa fac. SI becul tot nu functioneaza.

Multumesc!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica toata instalatia ca s-ar putea sa ai un scurt pe undeva sau un fir desizolat care face scurt pe undeva... mergi pe toate firele sa fi sigur ca sunt ok apoi fara sa pui nici un bec cu farurile pornite masoara tensiunea la mufa de far si vezi daca oscileaza si daca da atunci mergi la un electrician auto ca nu e de gluma...
  • huzumfanut

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare forumisti! As vrea sa va impartasesc si eu problema cu care ma confrunt de 2 zile, mai bine zis de sambata. Sa o iau cu inceputul, am un opel astra caravan Y17DT din 2003. Pana acum am investit 800 Ron in alternatorul HITACHI cu care este echipata masina in decurs de trei ani, mai bine zis am intervenit in el de trei ori. Acum trebuia sa fac acelasi lucru, releu incarcare, punte diode plus semering pompa vacum, dar m-au apucat pandaliile si am cumparat unul nou. Toate bune si frumoase pana astazi cand am constatat ca la ralanti, in momentul cand virez rotile pe loc, imi scade turatia motorului de la 850 rot/min la 750 rot/min. Trebuie sa mentionez ca acest lucru nu s-a intamplat cu cel vechi niciodata. Stie cineva care este cauza? Se poate sa fie un fir de masa care nu face contact ca lumea? Ca deja m-au apucat nervii, investesti intr-un lucru nou si constati cu stupoare ca nu este de calitate. Astept sugestii. Bafta multa.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica incarcarea la noul altenator in primul rand. intradevar nu are voie sa scada turatia doar sa observi o mica licarire a luminilor din bord cand este roata virata la maxim si o fortezi putin dar in rest nimic... sistemul de directie este electrohidraulic si consuma foarte mult curent (60 - 80A) si din cauza aia daca mai ai alti consumatori licareste putin lumina de la bord sau din interior dar atata...
Skip ads

  • huzumfanut

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc mikyboy de sfat. E posibil sa fie si bateria descarcata din cauza celui vechi si poate dupa un drum mai lung sa se incarce? Dar am sa ma duc maine la electrician sa verific incarcarea. Bafta multa. Mai astept si alte pareri.
  • huzumfanut

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Scuze de intarziere. Am revenit sa va spun ca am fost la electrician si am masurat incarcarea alternatorului nou. Si?.....Ce credeti ca am constatat? La ralanti incarcarea este 13,9 iar daca intervin ceva consumatori de genul faruri aprinse sau altceva incarcarea scade subit la 13,7 dupa care urca la 13,8. Am turat motorul la 4000 de ture si am constatat cu stupoare ca nu sare de 13,9 in conditiile in care in manualul de exploatare si reparatii scrie ca incarcarea trebuie sa fie intre 14,2 - 15,2. Voi ce parere aveti? Care ar putea sa fie cauza proastei incarcari? Ca sa nu mai zic ca imi scade turatia la ralanti si apoi revine la normal si daca aprind dezaburirea. Astept sfaturi utile. SARBATORI FERICITE!
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Stiam ca proasta incarcare se poate datora unui alternator care nu mai functioneaza in parametrii optimi, si are defectiuni ca : punte de diode strapunsa, bobina intrerupta.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sau cabluri de forta impuscate, vechi sau contacte imperfecte. masoarea incarcarea direct pe alternator.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la incarcarea aia mica imi miroase ca undeva un cablu e strapuns si fura curent sau releul de incarcare nu functioneaza corect...
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Trebuie verificate toate conexiunile de la bornele bateriei. Sa fie bine stranse si fara urme de oxidare.
  • tacalin

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Pentru kmykze, iti spun ca am avut exact aceeasi problema. Rezolvata foarte usor la BTM Iasi. Bujiile incandescente au fost de vina .La pornire imi fluctuau luminile 1,2 min.dupa care isi revenea fara sa-mi afecteze functionarea motorului.Una din bujii era arsa,le-am inlocuit pe toate 4 la BTM Iasi.Niste profesionisti cu adevarat.Ii recomand fara rezerve.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine se manifesta la fel fluctuatia luminii la pornire. Acum am pus baterie noua 74 Ah si face la fel ca si cu vechea care era aproape moarta. Trebuie sa fac vreo 2,3 km pana sa nu fie deloc sesizabila acesta fluctuatie. Eu cred ca este normal deoarece la pornire la rece intra bujiile, incalzirea motorinei, casetofon, aeroterma, faruri etc, toate sunt mari consumatoare si bateria se descarca datorita solicitatilor. Pana cand se reincarca se manisfesta acest fenomen. Eu mi-am masurat incarcarea si am stabil 14,2 V cu ampermetru si cu Opcom.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Thanatos a scris:nu stiu cum se foloseste, nu am folosit....
dar nu cred ca tre sa dai jos admisia de aer, ii dai prin filtru, acolo unde trage filtru.
1. alternator slab capacitiv (necesar unul de 90 ...120 A) 2.pelicula de cupru de pe axul rotorului partial intrerupta 3. posibil una din diodele punti redresoare arsa (de aici si oscilatiile de intensitate fluctuatiile ar putea fi rezultatul induceri unui curent alternativ in instalatia electrica) 4.releul de stabilizare al alternatorului prost calitativ(nu ars) in sensul ca nu atenueaza virfurile de tensiune generate de bobina primara a alternatorului(induce in bobina rotorului o tensiune usor oscilanta)si nu in ultimul rind posibil una din diodele care culeg tensiune dupa fiecare bara a bobinei primare .
  • tacalin

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Pentru sec233ast daca pilpitul il ai de cand s-a mai racit un pic vremea,adica la prima pornire ,sa stii ca de vina sunt bujiile incandescente.Eu n-am avut probleme pina sa vina frigul,pentru ca bujiile incandescente intra in functiune numai sub anumite temperaturi joase.Norocul la mine ca mie mi-a in bord eroare,am pus masina pe tester si intradevar a fost una dintre bujii arsa. Ele de fapt functioneaza pe 2 circuite,2 pe A si 2 pe B.La mine pe circuitul A,una consuma 40 de amperi la pornire,iar cealalta 10 amperi,ceea ce imi dadea fluctuatiile in bord.
Ideea este sa-ti cauti un meserias bun sa ti le schimbe ca sunt foarte problematice la schimbat,risti sa se rupa n bloc si de aici un intreg balamuc,si daca tot le schimbi sa le schimbi pe toate 4. Bafta!
  • marianu marian alin

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
sal. am rupt o bujie si de a doua zi am realizat ca fluctueaza luminile in bord , dimineata la pornire cand motorul este rece si apoi apare si martorul. dupa ce remediez bujia, revin cu o noua constatare.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai grija cum si unde scoti bujia aia rupta... recomandabil ar fi fara demontat chiuloasa...
la tine fluctuatia este clara din cauza consumului foarte mare de curent care exista acum pe bujia rupta...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR