Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • johnut

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Pana sa schimbi diodele, alternatoru incarca normal, scotea 13.9-14.6 masurat? Si eu am schimbat releul de incarcare, dar la sfatul electricianului nu am schimbat si puntea de diode. Alternatoru verificat pe banc, scoate 14.6, masurat pe masina scoate 14.4, dar acea fluctuatie inca exista.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Aveti grija si la "boli inchipuite",se pot trata cu efectul Placebo...
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut!nu am gasit unde sa postez dar sper sa ma puteti ajuta.Care e durata de viata a unui bec xenon?intreb pentru ca la masina mea pe faza scurta farurile sunt cam chioare.Pentru un bixenon afl bat cam slab..noaptea daca vine masina din sens opus deja nu mai vad lumina.Ar fi varsta becurilor?aproape 10 ani sau lupa?
Merci!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Conteaza orele de functionare bec si starea reflectorizantului(oglinda farului),lupa este un obturator,pentru faza scurta,nu influienteaza cu nimic intensitatea luminoasa generata de far...
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Si exista vreun test ce se poate face pentru a verifica starea becurilor/calitatea luminii?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Se masoara intensitatea luminoasa,dar in sevice n-am vazut asemenea dotari...
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Oryps, ai posibilitatea sa pui un alt bec (nou sau imprumutat de la un prieten) pe unul din faruri si sa vezi ce lumina ai. Daca constati ca becul tau lumineaza slab, nu ai ce sa ii faci acestuia. In service, nu prea ai cu ce sa verifici (asa cum spune si colegul big_electro61).
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pai asa o sa fac.Merci de sfat!
  • gyusy

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2015

  • Mesaj Privat
poate cineva sa-mi zica si mie dece cand aprind pozitia scade intensitatea luminilor din bord ?Doar la aprinderea pozitiilor,la faza scurta si lunga nu.Sa fie oare din cauza becurilor led ce le-am schimbat pe pozitie?Bateria e noua.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,593
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
vezi butonu de reglare intensitate lumini bord,cautal prin masina
  • gyusy

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2015

  • Mesaj Privat
e la maxim....nu cred ca e de acolo.Scade putin intensitatea luminilor din bord, doar cand aprind pozitia.....in rest nu... ramane asa.... nu fluctueaza in timpul mersului.Pot sa circul asa?Multumesc pt ajutor
  • karatek91

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema la o astra bertone, asa am luat.o deci nu stiu unde s.a umblat. Stiu caa s.au schimbat farurile.Asadar semnalizarile si avariile nu merg decat daca aprind pozitiile sau farurile.Daca actionez prima treapta de la stergator se aprinde plafoniera si semnalizarile merg foarte repede ca si cum ar un bec ars. Daca deschid usa sofer se opresc semnalizarile.Cateodata fluctueaza sau se inchid si luminile din bord.In concluzie toate sunt legate cumva intre ele si asta este singura mea problema la masina. Daca ma poate ajuta cineva sa imi spuna ce sa verific, mi.ar fi de mare ajutor. Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
gyusy este perfect normal, scade ca sa nu-ti rupa ochii noatea.

karatek91 masina a fost lovita, ai fire inadite aiurea sau arse de autogen. Mergi la un electrician BUN sa le identifice, poti lua foc mergi cu ea asa.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara,

Incep prin a-mi cere scuze ca postez aici, dar am problema tot de natura electrica dar nu tine de faruri sau lumina din bord ci de bord in sine. Am mai postat si in alte topicuri dar fara nici un raspuns asa ca o sa va descriu un pic problema pe care o am si o sa va pun si o imagine si cateva link-uri catre filmulete realizate de mine pentru a vedea ce se intampla cu bordul la masina mea.
Problema ar fi urmatoarea: se intampla de foarte multe ori cand pun contactul ca acul la rezervor sa nu urce, iar cand e cald motorul nu imi indica nici cel de temparatura lucrul asta(e normal cand motorul e rece sa nu indici nimic dar cand e cald de ce nu urca?). Alt fenomen pe care l-am observat e ca uneori cand inchid una din usi(cu preponderenta se intampla la usa soferului) acul kilometrajului urca sacadat pana aproape de 15-20 de km chiar daca sunt stationat(motor pornit) dupa care revine la zero.Uneori se intampla sa stau pe loc(motorul pornit), sa deschid usa si ceasurile sa faca urmatoarele: turometrul ramane la relantiu chiar daca motorul e accelerat la 3000 de rpm iar cel de la rezervor si temperatura lichid de racire cad pe 0, inchid usa si totul isi revine. Un alt lucru pe care l-am observat e faptul ca de cele mai multe ori ceasul care imi arata cati km am parcus de la ultima resetare pe 0( nu cel care indica km totali ai masinii) la fiecare pornire se reseteaza singur pe 0. Si in ultimul rand, desi nu are legatura cu cesurile de bord e ca aproape de fiecare data cand deschid o usa se opreste cd player-ul, uneori pornind cu portiera deschisa,alteori pornind numai daca inchid portiera. Eu cred ca undeva am un scurt in bord sau poate de la cd-player, fiind unul montat after market si am inteles ca au mai fost probleme dupa montarea unuia dar acesta e montat de cativa ani, problema observand-o in momentul in care am luat masina de la fratele meu(februarie) si devenind tot mai interesante simptomele pe masura ce timpul trece--cam asta ar fi problema legata de partea electrica. Am mai vb cu unul, altul si am inteles ca ar fi pe undeva in bord un scurt si probabil de aceea se intampla.

Acum am observat ca problema cu ceasurile de bord o am si in momentul in care semnalizez, in sensul ca toate incep sa se miste haotic. Atasata e o poza in care se vede ca am pus contactul si fara sa pornesc acul a urcat la 180 km/h, dupa care a coborat in momentul in care am pornit si au urcat celelalte indicatoare.

In link-urile urmatoare sunt diferite situatii cu care m-am confruntat:
http://youtube.com/watch?v=Op2m8P_6ZZ8
http://youtube.com/watch?v=hmHGJTkBpp0
http://www.youtube.com/watch?v=F8SoEOB1Ljk

Va multumesc pentru ajutor si inca scuze din nou daca am poluat topicul.

O seara buna.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Masa imperfecta in alimentarea instrumentelor de bord.Cauta contacutl cu problema,curata,stringe si totul revine la normal.Daca te pricepi o faci tu,daca nu cauta un meserias priceput...
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Cu scuzele de rigoare, scriu din nou aici deoarece aici am si primit un raspuns din partea voastra. Problema cu ceasurile de bord: au inceput sa se agreveze probleme pe aceasta parte in sensul ca duminica nu mai reuseau sa isi revina...mergeam cu 220 de km si turatia incearca sa treaca de plasticul care o separa de vitezometru(auzeam acele cum loveau in plasticul bordului). Dupa cateva opriri ale motorului s-au oprit si ele iar dupa un timp nu se opreau din a face probleme decat atunci cand mai semnalizam. Problema cu acele care se misca haotic o am si cand semnalizez, iar daca ele deja o luasera razna inceteaza in momentul in care semnalizez. Duminica, am ramas si cu portbagajul inchis din centralizata. S-au deschis toate usile mai putin portbagajul, am incuiat/descuiat de cateva ori si intr-un final am ramas cu deschiderea clasica de la batrana Dacie 1310. S-a descuiat numai usa soferului. In momentul in care am bagat cheia in contact si am rotit s-au descuiat toate usile ,inclusiv portbagajul. Vreo idee? Au totusi legatura cu ceasurile de bord?

Am fost la un service auto, facut o testare pe partea de instruments/clusters si au functionat perfect cu Op-Com-ul(story of my life)-e a doua oara cand merg la electronist/service si merg cum trb...

La service mi-au spus ca poate sa imi ia fiecare fir la puricat si sa imi gaseasca problema, numai ca si manopera va fi pe masura: 50 de lei/ora.

Acum am vb cu cineva si mi-a spus sa inlocuim ceasurile de bord, sa vedem cum functioneaza si daca nu sunt alea(a avut un prieten o situatie similara si au rezolvat problema cu ceasurile de bord) le demontam si luam toata instalatia la puricat.

Mai aveti vreo sugestie? Ce as putea face?

Va multumesc.
  • jtimocel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Am un opel astra h an 2006 diesel. Problema a aparut ieri cand in timpul mersului imi lesina indicatorul de la motorina, apoi iarcurca treptat si indica corect nivelul. Noaptea Cand m am intors am observat ca si farurile se stingeau si iar se aprindeau. Am pus avariile dar cand se stingeau farurile nici avariile nu mai mergeau. Luminile in bord functionau inclusiv indicau ca am farurile aprinse si avariile pornite. Astept pareri....
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Posibil,probleme in CIM...
  • jtimocel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata. Era releu alternator.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De regula,in situatia in care ai fost,nici motorul nu porneste(baterie descarcata),deoarece o baterie care invirte motorul are suficienta capacitate sa alimenteze corect calculatoarele...La tine pragul de tensiune era foarte coborit,incit unele calculatoare functionau cu eroari...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR