Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
stfan a scris:Emyl91
Incearca o curatare si strangere a tuturor maselor, lipsa unei mase sau o rezistenta mare de contact la masa genereaza tot felul de anomalii.

Mai concret,pe unde sunt pozitionate aceste suruburi .Multumesc!
Skip ads

  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Langa telescopul din stanga sub o carcasa din plastic negru, sub bord deasupra casetofonului, pe stalpul din stanga pe langa manerul de deschidere capota fata, astea sunt (cred ) cele care pot influenta deranjant calculatorul, sunt multe alte puncte pe langa faruri, lampi spate, lampa portbagaj, toate firele de masa sunt maronii. Ti-am mai trimis un link iar in prima pagina apareau si aceste puncte de masa.
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
stfan a scris:Langa telescopul din stanga sub o carcasa din plastic negru, sub bord deasupra casetofonului, pe stalpul din stanga pe langa manerul de deschidere capota fata, astea sunt (cred ) cele care pot influenta deranjant calculatorul, sunt multe alte puncte pe langa faruri, lampi spate, lampa portbagaj, toate firele de masa sunt maronii. Ti-am mai trimis un link iar in prima pagina apareau si aceste puncte de masa.

Multumesc pt ajutor.S-ar putea ca aceasta sa fie cauza,un pin de la pedala de acceleratie e masa ,si s-ar putea ca de acolo sa fie problema ,dar nu stiu daca o sa gasesc acea masa . Astazi de exemplu,am pornit masina ,a aparut eroarea dupa cateva secunde,am oprit-o,am pornit-o iar ,a reaparut dupa 1 minut ,iar dupa ce am repornit-o din nou nu s-a mai aprins check engine si a mers ok toata seara.Maine am sa caut si am sa strang toate suruburile de la masa pe care le gasesc.Seara placuta!
  • stfan

  • Mesaje scrise: 300
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sa nu uiti sa ne spui daca s-a rezolvat, probabil ca informatia le va fi de ajutor si altora.
Skip ads

  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
stfan a scris:Sa nu uiti sa ne spui daca s-a rezolvat, probabil ca informatia le va fi de ajutor si altora.

Nu s-a rezolvat,am verificat masele sunt stranse suruburile,cel din spatele casetofonului din bord si cel de langa maneta de deschidere a capotei.Pe cel de la telescop nu l-am verificat pt ca nu am stiut unde sa caut.Oricum nu cred ca de acolo este problema.Multumesc!
  • hritcugheorghita

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
Ai rezolvat problema? Ma gandeam ca datorita uzarii discului de ambreiaj ar fi necesara ajustarea pozitiei switch-ului pedalei de ambreiaj fata de pedala. Din cauza uzarii discului de ambreiaj, transmisia se decupleaza de motor la o alta pozitie a pedalei de ambreiaj fata de pozitia initiala cand discul nu era uzat. Astfel, momentul inchiderii switch-ului raportat la momentul decuplarii transmisiei nu mai este acelasi ca atunci cand discul era bun. Este posibil ca din aceasta cauza sa-ti apara eroare.
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Observatia este una logica si buna ,dar nu e cazul aici.Acel switch nu face decat sa anunte ecu atunci cand calci ambreiajul,pentru a tine relantiul normal(pentru ca motorul diesel are tendinta de a se tura atunci cand il eliberezi din sarcina) ,sau pentru a dezactiva tempomatul.Alte functii nu are acel switch.Oricare ar fi pozitia sa,NU ar trebui sa apara eroare in pedala de acceleratie.
Referitor la problema ea a disparut de la sine,a tinut undeva la o luna,si am observat ca apare in perioadele ale anului cand temperatura este scazuta si umiditatea relativ ridicata(si iarna aceasta si cea de acum 2 ani a prezentat aceasta problema) ,ceea ce ma face sa cred ca unele circuite din ecu oxideaza.Alta problema nu cred ca este pentru ca am verificat mufe ,am probat alt senzor de la pedala de acceleratie,curatat contacte switch-uri,mufele ecu etc etc.
P.S intre timp am pus si tempomat si totul este ok.Astept urmatoarea iarna Smile
  • hritcugheorghita

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Complicata electronica asta Smile . Si eu am probleme (la Ford Focus) cu turatia la relanti atunci cand calc pedala de ambreiaj, in sensul ca turatia de relanti scade mult, oscileaza sus-jos de cateva ori, apoi se stabilizeaza, iar daca merg cu masina scoasa din viteza (din inertie) turatia are o oscilatie continua intre aprox. 600 si 900 rot/min. La fel ca la tine, problemele sunt in legatura cu temperatura ambianta, dar la mine apar in sezonul cald, cu precadere cand folosesc AC-ul (creste sarcina pe motor).
Nu stiu exact care este rolul acestui switch al pedalei de ambreiaj, dar cred ca este important in reglarea turatiei de relanti. Uite ce face tipul asta aici:
switch


Ultima modificare facuta de hritcugheorghita la Lun 02 Apr, 2012 12:15 am
Skip ads

  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu nu am nici-o problema cu masina,doar atunci cand se intampla chestia intra in limp mode si nu mai raspunde la acceleratie (sta la 1300 rpm).
Acum sunt in proportie de 90 % convins ca problema este la contactele din ecu.
  • hritcugheorghita

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am mai adaugat, intre timp, ceva la mesajul anterior.
Sper sa reusesti sa rezolvi definitiv problema. Very Happy
Numai bine!
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu detalii,a venit toamna si manifestarile au inceput.Problema reapare de fiecare data cand afara este umiditate.
Intrebarea mea este:pe circuitul acesta ecu-pedala acceleratie-switch ambreiaj exista vre-o componenta electronica inafara de acestea ce ar putea fi afectata de umiditate si ar da Ecu peste cap? Multumesc!
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Opel, cacat de masina.
Skip ads

  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat!problema era pe undeva pe cablaje.
  • eu_adik_eu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Emyl91 dar te rog sa specifici unde era problema la cablaje...ca ma confrunt si eu cu o problema foarte asemanatoare. Ma chinui de 2 saptamani si nu ii dau de capat....
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La mine nu a fost de la switch, problema era la firele care duc catre ecu, exact la iesirea din ecu la imbinarea cu muchia de la capota inspre compartimentul motor, nu am stat sa le identific, doar le-am vazut dezizolate si le-am reparat.Erau umede si simptomele apareau mai ales cand era umezeala afara.
Nu stiu cum se comporta la tine, dar putin probabil sa se manifeste asa dat fiind ca ai alta motorizare.Totusi verifica acolo cablajele, e posibil sa le gasesti ude in acel cauciuc.Ai pedala de acceleratie tot electronica?
  • eu_adik_eu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
AM PEDALA ELECTRONICA de acceleratie. Nu stiu ce poate avea....dar da semne ca ar fi de la un contact imperfect. Merge cand vrea. Ma gandeam ca poate fi de la switch-ul de ambreiaj. O oroare la cate ai de verificat. Voi verifica cablajele. Eu am switch de ambreiaj cu 3 pini. Unul e masa si ceilalti doi - unul de 12 v si unul ptr ecu parca. Nu sunt electronist.....deci daca gresesc scuze Smile . Am fost in dezmembrari si am gasit pe un astra un switch de ambreiaj cu 2 pini(am dat 5 ron pe el) Din ce am inteles in alte discutii se poate monta switch-ul cu cele doua fire , si cel de la masa sa il punem la masa de la switch-ul de frana. Sa incerc...ca sa pot elimina posibila problema cu switch-ul. Cred ca maine ma apuc sa desfac protectia de la cabluri pana la ecu sa vad daca e vreo problema de contact imperfect.
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa pui ce vrei tu acolo, citeste posturile mele de mai sus.Nu este normal sa primesti eroarea aceea chiar daca switch-ul este defect.
Switch-ul ala nu face decat sa transmita la ecu semnal atunci cand ambreiajul este apasat, pentru ca diesel-ul are tendinta de a se accelera atunci cand il eliberezi din sarcina(ambreiaj apasat), iar in felul acesta ecu controleaza injectia pentru a reveni la turatia de relanti fara ezitari sau accelerari.Deci, in cazul in care switch ul nu functioneaza, in cel mai rau caz vei simti o usoara accelerare la debreiere, dar din experienta iti spun ca nu vei sesiza.(Insa la tine nu este cazul pentru ca ai benzina;nu am studiat care e rolul la motorizarea aia)
O alta ipoteza ar fi ca pe undeva pe traseu sa se piarda din intensitatea semnalului trimis de switch, si sa ai in loc de voltajul normal un altul diminuat, ceea ce ar face ca ecu sa dea acea eroare, dar putin probabil.
Cel mai probabil este pe firele de la acceleratie, insa eu m-am confruntat cu aceasta problema cam 2 ani, timp in care am masurat continuitatea firelor si de la switch si de la pedala pana la ecu, ajungand la concluzia ca totul e ok, dar problema inca persista la momentul respectiv.
Cand am desfacut firele, am gasit multe din ele dezizolate si umede, dar din comoditate nu am verificat care si unde duc, le-am izolat, le-am uscat, am izolat tot manunchiul sa nu mai ajunga umezeala si problemele au disparut.
  • eu_adik_eu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am facut azi diagnoza la Opel de 2 ori si am vazut ceva suspect. Clutch switch este active tot timpul indiferent daca apas pedala de ambreiaj sau nu. Chiar si atunci cand imi functioneaza pilotul nu se schimba...ramane pe active. Am verificat cu opcom-ul. La prima diagnoza la brake switch 1 si 2 mi-a dat valori diferite. La prima diagnoza brake switch 1 era inactive si brake switch 2 era inactive , dar cand apasam pedala de ambreiaj aparea active(doar brake switch 2) . La a doua diagnoza facuta brake switch 1 arata active si brake switch 2 arata inactive - amandoua fara pedala apasata. Cand apasam pedala brake switch 2 devenea active. Voi pune datele celor doua diagnoze.
OP-COM 100219a - PC based diagnostic tool

Date and time>,26/03/2014. 12:1522

Workshop information:

hkj


Selected model>,2001,Astra-G,Engine,Z 16 XE

Control Unit:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Normal timing parameter set.

VIN: W0L0TGF4815075384
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015423
ProgrammingDate: 20100401
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09353489 BE
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJTX
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0005
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01004
systemNameOrEngineType: Z16XE

Identifier: 1594

CalibrationDate: P0201A07

Measuring blocks information:

Battery Voltage,14.0 V
Main Relay,Active
Fuel Pump Relay,Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.96 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.47 V
Calculated Pedal Position,0 %
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Active
TP Sensor 1 (Throttle Position),0.69 V
TP Sensor 2 (Throttle Position),4.33 V
Calculated Throttle Position,9 %
Throttle Position,Idle
Engine Speed,827 RPM
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure),1.17 V
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure),32 kPa
Coolant Temperature,3.39 V
Coolant Temperature,53 °C
Intake Air Temperature,3.86 V
Intake Air Temperature,17 °C
Tank Sensor,5.79 V
Tank Sensor,9 L
A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive
A/C Pressure (Air Conditioning),740 kPa
Brake Switch 1,Inactive
Brake Switch 2,Inactive
Clutch Switch,Active
Vehicle Speed,0 km/h
Cruise Control Tip Switch,Inactive
Cruise Control,Inactive
Vehicle Speed in Cruise Control Range,Active
EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation),Inactive
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation),0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),1.59 V
Fuel Tank Ventilation Valve,0 %
Knock Control,Inactive
B1S1 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 1),Active
B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1),312 mV
B1S1 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 1),Rich
B1S2 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 2),Active
B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2),828 mV
B1S2 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 2),Lean
O2 Sensor Loop,Open
B1 Long Term Fuel Trim (Bank 1),2 %
B1 Short Term Fuel Trim (Bank 1),0 %
A/C Relay (Air Conditioning),Inactive
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning),System OK
Malfunction Indicator (MI),Off
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,Off
Engine Speed,827 RPM
Desired Idle Speed,825 RPM
Idle Speed Offset,Cold Start
Ignition Dwell Angle,1.9 ms
Injector Time,31 ms
Ignition Spark Angle,5.2 °CA
Knock Retard Cylinder 1,0 °CA
Knock Retard Cylinder 2,0 °CA
Knock Retard Cylinder 3,0 °CA
Knock Retard Cylinder 4,0 °CA
Ignition Status,On 12V
ETC Limp Home Mode (Electronic Throttle Control),Inactive
Total Misfire,0
Dec. Fuel Cutoff (Deceleration),Active
Fuel Tank Ventilation Valve,Inactive
Immobiliser Function Programmed,Yes
Security Wait Time,Inactive
  • eu_adik_eu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
OP-COM 100219a - PC based diagnostic tool

Date and time>,26/03/2014. 12:3201

Workshop information:

hkj


Selected model>,2001,Astra-G,Engine,Z 16 XE

Control Unit:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Normal timing parameter set.

VIN: W0L0TGF4815075384
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015423
ProgrammingDate: 20100401
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09353489 BE
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJTX
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0005
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01004
systemNameOrEngineType: Z16XE

Identifier: 1594

CalibrationDate: P0201A07

Measuring blocks information:

Battery Voltage,13.8 V
Main Relay,Active
Fuel Pump Relay,Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.96 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.47 V
Calculated Pedal Position,0 %
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Active
TP Sensor 1 (Throttle Position),0.63 V
TP Sensor 2 (Throttle Position),4.39 V
Calculated Throttle Position,7 %
Throttle Position,Idle
Engine Speed,788 RPM
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure),1.05 V
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure),30 kPa
Coolant Temperature,2.65 V
Coolant Temperature,73 °C
Intake Air Temperature,3.67 V
Intake Air Temperature,22 °C
Tank Sensor,5.32 V
Tank Sensor,9 L
A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive
A/C Pressure (Air Conditioning),440 kPa
Brake Switch 1,Active
Brake Switch 2,Inactive
Clutch Switch,Active
Vehicle Speed,0 km/h
Cruise Control Tip Switch,Inactive
Cruise Control,Inactive
Vehicle Speed in Cruise Control Range,Active
EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation),Inactive
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation),0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),1.59 V
Fuel Tank Ventilation Valve,0 %
Knock Control,Active
B1S1 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 1),Active
B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1),304 mV
B1S1 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 1),Lean
B1S2 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 2),Active
B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2),859 mV
B1S2 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 2),Lean
O2 Sensor Loop,Open
B1 Long Term Fuel Trim (Bank 1),2 %
B1 Short Term Fuel Trim (Bank 1),0 %
A/C Relay (Air Conditioning),Inactive
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning),System OK
Malfunction Indicator (MI),Off
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,Off
Engine Speed,788 RPM
Desired Idle Speed,787 RPM
Idle Speed Offset,Cold Start
Ignition Dwell Angle,2.1 ms
Injector Time,27 ms
Ignition Spark Angle,5.2 °CA
Knock Retard Cylinder 1,0 °CA
Knock Retard Cylinder 2,1 °CA
Knock Retard Cylinder 3,1 °CA
Knock Retard Cylinder 4,2 °CA
Ignition Status,On 12V
ETC Limp Home Mode (Electronic Throttle Control),Inactive
Total Misfire,0
Dec. Fuel Cutoff (Deceleration),Active
Fuel Tank Ventilation Valve,Inactive
Immobiliser Function Programmed,Yes
Security Wait Time,Inactive
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La ambele switch-uri,ai doua posibilitati de verificare: 1-verificarea pozitionarii corecte a tijei switch-ului; 2-verificarea cu ohmetrul a functionarii in pozitie ON si OFF(la terminalele switch-ului).Sper sa te descurci...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR