- gcom61
- ***
- 935 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 935
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:@danciureanu, teoretic, chiar daca nu are, se poate pune servo prin inlocuirea axului cu motorasul EPS, ecu de la EPS si calibrare, asta daca o avea ecu separat. Corect?
Se poate, iti trebuie coloana directie completa cu motoras, senzor si calculator pe ea dar si caseta directie ca si asta difera. Treaba spinoasa e ca ar fi indicat ca masina sa fie precablata, altfel e mult de munca. Restul e numai soft si inseamna programari la intrumente eventual montat led EPS, bla bla... Foarte posibil sa difere alternator, cele cu EPS au de 100A dupa auzite si cele fara EPS 70A, motorasul EPS la bracare maxima haleste maxim 60A si in mod normal 20-30A. Variantele de 120A sunt pe cele cu motoare mari si toate cucurelele pe ele ca sa poata "duce".
Totul se rezuma la bani, timp si daca gasesti convenabil piesele.
Acum coloana directie completa o gasesti la 200euro si face banii (nu stiu daca e identica pe Agila), problema e la caseta directie care se vinde tot pe la 200euro si sincer nu merita mai mult de 100.
- gcom61
- ***
- 935 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 935
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Sincer, la Corsa mea (model A) nu simteam nevoia de servo (cauciucuri de 165 si volan after-market extrem de mic...)
Intre timp modelele au inceput sa se "ingrase" (poate 150kg intre Corsa A si C), oricum, nu cred ca e o necesitate absoluta ca sa merite sa faci ceva.
Evantual proprietarul sa deschida ochii mai bine... ZA NEXT TAIM...
Intre timp modelele au inceput sa se "ingrase" (poate 150kg intre Corsa A si C), oricum, nu cred ca e o necesitate absoluta ca sa merite sa faci ceva.
Evantual proprietarul sa deschida ochii mai bine... ZA NEXT TAIM...
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Bre, merge totusi mai greu. Are cauciucuri pe 13. Adica merge mult mai greu ca la dacie. Ma gandesc ca nu-i tocmai normal. Cum nu am vazut pe nicaieri corsa c fara servo, ma gandesc ca are, si nu functioneaza.
Pentru propietar, tatal meu, e masina ideala, serviciu e de postas si are ceva probleme medicale, acum a renuntat la bicicleta in favoarea masinii, are un consum foarte decent, pe undeva la 5-6% pentru un mers calm. Cam odata pe saptamana are 3 persoane in masina, deci oki 2 usi, rabatarea banchetelor duce la un spatiu semnificativ, ”o juma de caruta”, merge si la moara si pe camp, dar si la oras.
Daca mergea si directia ca la dacie, era destul de ok.
Pentru propietar, tatal meu, e masina ideala, serviciu e de postas si are ceva probleme medicale, acum a renuntat la bicicleta in favoarea masinii, are un consum foarte decent, pe undeva la 5-6% pentru un mers calm. Cam odata pe saptamana are 3 persoane in masina, deci oki 2 usi, rabatarea banchetelor duce la un spatiu semnificativ, ”o juma de caruta”, merge si la moara si pe camp, dar si la oras.
Daca mergea si directia ca la dacie, era destul de ok.
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Despre Corsa, nu stiu sa-ti spun, Astra insa cu servo-ul defect este practic de necondus, deci, dupa parerea mea, ati picat pe o masina "cheala" (armata, posta, alte administratii de la nemti ) Ambele au servo electric, de unde paralela mea...
Eu am facut "placuta " experienta (cand bateria era pe moarte si nu mi-am dat seama) si... nu sunt unul din aia in "mini-format"...
Eu am facut "placuta " experienta (cand bateria era pe moarte si nu mi-am dat seama) si... nu sunt unul din aia in "mini-format"...
- Mifares
- **
- 144 mesaje
- din 06 Oct 2009
- Corsa 2001 Y17DT
- Botosani
Mifares
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2009
- Mesaj Privat
Da ... am mai parcurs un forum - interesant nimic de zis - dar la mine in bord becul de la ESP se stinge ultimul, dupa vreo 3-5 secunde de la pornirea motorului. In rest merge perfect directia si la viteze mici si la viteze mari, este chiar placuta, bine echilibrata la forta pe care trebuie sa o depui.
Intrebarea mea: este normal sa se stinga asa de greu? prevesteste ceva?
Intrebarea mea: este normal sa se stinga asa de greu? prevesteste ceva?
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Mifares
- **
- 144 mesaje
- din 06 Oct 2009
- Corsa 2001 Y17DT
- Botosani
Mifares
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2009
- Mesaj Privat
adila
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.2 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salutare.
Mi-am cumparat de curand un Opel Corsa C 1.2 benzina din 2001 adusa din Germania.
Cand invarti volanul pentru a vira la dreapta, acesta opune o rezistenta mai mare decat atunci cand il
invarti pentru a vira la stanga. Pe langa asta, la virajul spre dreapta sunt cateva puncte (vreo doua) in care opune rezistenta mai mare.
Acum o saptamana s-a aprins si un bec in bord (masina cu cheita), la o zi dupa ce i-am schimbat filtrele si uleiul, asa ca am decis sa ma duc la un service
Opel sa verific si problema cu directia si am ales Radacini Vitan.
Defectiunile gasite de calculator au fost urmatoarele:
-coloana de directie (spun ei ca trebuie schimbata cu totul si ma costa 8100 ron sau 81000000 lei vechi)
-debitmetru aer, defectiune data de becul din bord (1200 ron)
-bieleta antiruliu dreapta
Ati mai intalnit aceasta problema la directie? Oare mi se poate bloca directia in mers?
Dupa ce am mai citit pe forum (pentru ca nu imi venea sa cred ce debiteaza aia) am invatat sa fac testul pseudo agrafa iar masina imi dadea codul de eroare
P1405 pentru valva EGR si atat (oare sa fi sters cei de la service celelalte coduri de eroare?). M-am uitat si la debitmetru, i-am scos mufa cu motorul oprit, am pus-o la loc, mi s-a stins becul cu masinuta cu cheia dar mi s-a aprins martorul cu motorasul (nu stiu exact daca s-a intamplat la citirea codului sau la scoaterea mufei debitmetrului). Masina merge si trage foarte bine asa ca nu stiu ce sa mai cred.
As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu vreun sfat. Multumesc.
Mi-am cumparat de curand un Opel Corsa C 1.2 benzina din 2001 adusa din Germania.
Cand invarti volanul pentru a vira la dreapta, acesta opune o rezistenta mai mare decat atunci cand il
invarti pentru a vira la stanga. Pe langa asta, la virajul spre dreapta sunt cateva puncte (vreo doua) in care opune rezistenta mai mare.
Acum o saptamana s-a aprins si un bec in bord (masina cu cheita), la o zi dupa ce i-am schimbat filtrele si uleiul, asa ca am decis sa ma duc la un service
Opel sa verific si problema cu directia si am ales Radacini Vitan.
Defectiunile gasite de calculator au fost urmatoarele:
-coloana de directie (spun ei ca trebuie schimbata cu totul si ma costa 8100 ron sau 81000000 lei vechi)
-debitmetru aer, defectiune data de becul din bord (1200 ron)
-bieleta antiruliu dreapta
Ati mai intalnit aceasta problema la directie? Oare mi se poate bloca directia in mers?
Dupa ce am mai citit pe forum (pentru ca nu imi venea sa cred ce debiteaza aia) am invatat sa fac testul pseudo agrafa iar masina imi dadea codul de eroare
P1405 pentru valva EGR si atat (oare sa fi sters cei de la service celelalte coduri de eroare?). M-am uitat si la debitmetru, i-am scos mufa cu motorul oprit, am pus-o la loc, mi s-a stins becul cu masinuta cu cheia dar mi s-a aprins martorul cu motorasul (nu stiu exact daca s-a intamplat la citirea codului sau la scoaterea mufei debitmetrului). Masina merge si trage foarte bine asa ca nu stiu ce sa mai cred.
As fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu vreun sfat. Multumesc.
- kalu
- **
- 438 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 438
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
crazyboy
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
argflk
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira Tourer 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Mda. Sambata, am avut putin timp si am desfacut sub volan. Intradevar nu are servo, dar se pare ca e foarte usor de montat. Avea si ceva mufe goale. Poate pentru servo. In final am uns cu vaselina axul volanului si merge o idee mai bine.
Singura chestie care mi s-a parut ciudata este ca la imbinarea aia cu teava dintata intre cele doua bucsi in cruce nu se misca deloc in sus sau jos, desi parca ar cam trebui.
Singura chestie care mi s-a parut ciudata este ca la imbinarea aia cu teava dintata intre cele doua bucsi in cruce nu se misca deloc in sus sau jos, desi parca ar cam trebui.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
adila
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.2 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2009
- Mesaj Privat
Asa cred si eu si asta le-am spus celor de la service Radecini Vitan (macar sa dau impresia ca ma pricep un pic). Ma intreb daca nu cumva trebuia sa imi apara totusi vreo eroare.
Daca exista cineva peaici care poate face aceasta calibrare sau stie un service si este din Bucuresti va rog sa imi dati de stire.
Multumesc
Daca exista cineva peaici care poate face aceasta calibrare sau stie un service si este din Bucuresti va rog sa imi dati de stire.
Multumesc
- vicogeo
- **
- 130 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
vicogeo
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat