Ai uitat parola?


  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,071
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
1. Ce inseamna baterie "NiCa"...adica Nichel-Calciu? Eu n-am auzit de asa ceva.
2. La o baterie buna si incarcata,ochiul magic trebuie sa fie verde (nu negru).
3. Daca atunci cand nu porneste,nu se invarte electromotorul (asa ai zis),trebuie sa observi daca scade tensiunea pe baterie (si la cat)...sau vezi daca scade lumina la plafoniera.
E posibil sa sa fie dusi carbunii de la electromotor (sau vre-unul blocat),sau sa fie defect contactul din butucul cheii,pe pozitia "demaror".Asta in cazul cand nu porneste electromotorul si nici nu scade tensiunea cand dai la cheie.
  • jE

  • Mesaje scrise: 9,609
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z18XE din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eci23, aici se discuta de reconditionat/reparat directii, nu baterii.
  • jE

  • Mesaje scrise: 9,609
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z18XE din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Am sters ultimele mesaje offtopic
Sper sa nu fie nevoie sa fac din nou curatenie aici, sau voi folosi matura cea mare!
  • Eci23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa z12xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
PROBLEMA REZOLVATA.

Simptome : nu se invarte electromotorul dupa ce opresti motorul si incerci sa-l repornesti ( porneste dupa cateva ore ; la inceput , defectul apare la 2-3 luni ; la mine , s-a dus bateria )

Diagnostic :
Erorile citite alterneaza : abs , cand eps ...low voltage.
Dupa lovirea usoara a electromotorului cu coada unei surubelnite ,masina porneste .

Solutie si cauze :
Pilitura de la perii se acumuleaza intre rotor si stator (magneti ) , se scurtcircuiteaza bateria .
Se demonteaza si se curata pilitura de pe magneti . ( Am folosit o carpa imbibata cu benzina)
  • Eci23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa z12xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Observatii:
Rotorul electromotorului dupa ce a fost lacuit , a fost polizat in 2-3 locuri pt centrarea greutatii ( sa nu bata rotorul cand se invarte , procedeu de fabricatie ). Pilitura acumulata a facut contact intre suprafetele polizate . Scurtcircuit intre peria + si carcasa , carcasa ce este prins pe cutia de viteze , iar pe cutia de viteze este prins borna " - " minus de la baterie.
  • skliffy

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor,
In primul rand va instiintez ca sunt nou pe forum iar daca am postat gresit rog sa mutati mesajul unde trebuie.
Bun , detin un opel corsa c 1.2 twinport pe care l-am achizitionat de cateva luni de la cumnatul meu...zilele trecute, cat timp a fost zapada aia mare am lasat masina acasa parcata, iar dupa 2 zile de stat am luato la o plimbate si simtisem ca mi se intarise putin volanul iar in curbe ramanea asa putin blocat ( nu mai revenea singur in pozitia de drept), nu i-am dat atentie, am zis ca trece si nu zic ca dupa alte 2 zile mi s-a rupt plasticul acela albastru de la coloana de directie de ma si speriasem rau..in fine am mers la service, am cumparat de la dezmembrari ax nou, mi a montat toate cele la loc, mi a calibrat senzorul, mi-a pus acel fir de masa de la calculatorul EPS-ului de undeva de sus ( el il gasise in aer, nu facea contact cu nimic ), la inceput parea totul normal insa defapt volanul meu este cu muuult mai tare si in stanga si in dreapta, trebuie sa depun ceva forta ca sa virez si nu inteleg de ce. Va rog, daca este cineva care are idee despre ce ar putea fi vorba, m-ar ajuta tare mult un sfat sau o persoana de contact din bucuresti de meserie.
Va multumesc frumos.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,539
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
skliffy cautâ la publicitate si găsesti cel puțin două variante. Eds sau Autoa, tu alegi. Să revii cu detalii.
  • skliffy

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am sunat la ambele si nu ma pot ajuta, cei de la eds mi-au spus ca n-au auzit de asa ceva si ca sa ma duc la service-ul la care am schimbat piesa.
Deci daca cunoasteti un om care se pricepe la Opel va rog sa mi spuneti.
Va multumesc.
  • ClaudiuL

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor.

Am citit toate cele 25 de pagini din postul acesta insa nu am gasit ceva concret pentru problema masinii mele.

Date initiale:
-Opel combo , an 2007.
-Martor EPS aprins
-Volanul tare ca betonul.
-Erori initiale citite cu OP-Com : C1507 - Wrong Motor Voltage (00) Not present
C1508 - Motor High Curent (01) Not present
Dupa ce am sters erorile initiale am ramas cu C1507.

Verificari:
-Ambele sigurante ( cea de 5A si cea de 50A ) sunt bune.
-Firele de masa de langa baterie nu erau oxidate dar totusi le-am curatat si nimic.
-Alternatorul incarca ( 14.3)
- Am schimbat bateria cu alta buna dar nimic( ce ii drept din motive de lene, doar am deconectat bornele si le-am legat la cealalta baterie prin clesti de curent)

Problema a aparut din senin, nu a dat alte semne inainte.
Ar mai fi ceva de verificat? Citisem ca mai exista un fir de masa langa stalpul stanga fata dar eu nu l-am gasit.

Multumesc.
Claudiu
  • postdan

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Corsa din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, desi am tot citit acest forum n-am gasit o problema asemanatoare, si rezolvarea ei bineinteles
Am o Corsa C 1.3CDTI din 2004 la care, doar dupa ce temperatura exterioara trece de 23C (anul trecut facea doar pe la 25-26C) incepe sa se auda un scartait ca de cauciuc frecat de undeva de la baza volanului (pe coloana) si directia devine un pic nesigura. Directia reactioneaza dar parca un pic intarziat, in ambele sensuri. Iarna nu a facut deloc asta, dar in prima zi cu temp. de 22-23C a inceput iar. Initial mi s-a spus ca ar fi un manson de cauciuc care se dilata cand se incalzeste si freaca de ceva, apoi mecanicul a zis ca ar fi motorul de la servo dar nu as comanda unul fara sa fiu sigur.
Poate are cineva idee ce-ar putea fi.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Pune tester si vezi cat curent ia motorasul servo....daca se incalzeste excesiv...
  • Ge0.rg3

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, ma poate ajuta si pe mine cineva? Am schimbat coloana de directie la corsa c cu una second; dar intampin o problema..., nu mi se potrivesc gaurile de la suruburile torx superioare, vin mai jos si nu stiu cum să intind ( să o lungesc ) coloana de directie sa fie la fel ca la cea veche.... ?

Sau stie cineva daca pot lua de la coloana veche parte superioara cu rwglajul volanului pana la articulatia de la cate care se rabateaza?

Mulțumesc!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Ai pus acelasi model de coloana?
  • Ge0.rg3

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Da, este exact acelasi model doar ca cea noua nu pica la suruburile de prindere; ar mai trebui întind putin axul de unde are cauciucul acela..., o sa fac maine o poze eventual
  • Ge0.rg3

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am prins-o in cele doua piulițe de sus de langa calculator si cele 2 suruburi torx de la mijloc dar problema este la cele 2 de sus care pica mai jos decat gaurile
  • Laurentiu84

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare colegi! Am o problema cu directia la un corsa c 2001 motor 1.2 75 CP. Am observat ca volanul merge mai greu spre dreapta decat spre stanga, si sper sa rezolv problema dupa ce o sa calibrez senzorul. Problema care ma ingrijoreaza e faptul ca atunci cand stationez , si am motorul pornit mai mult timp , volanul se intareste si se roteste foarte greu! E ca si cum nu mai am servodirectie, dar nu mi se aprinde nici un martor in bord! Multumesc si astept o parere! Drumuri bune sa aveti
  • florinro

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Bună! Am si eu o problema cu servodirectia. Prietena mea a rămas azi de doua ori fără servo în timp ce făcea manevre de parcare. Am pus opcom si am pe EPS eroarea din poza.
Ce am observat e ca atunci când virez pe loc la ralanti încărcarea bateriei scade la 12v - 12.4v.
Daca o turez unpic încarcă normal 13.8 - 14.2v
Cauciucurile sunt 185/55 R15.
  • florinro

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu un update. Se pare ca problema a fost din cauza presiunii în pneurile fata. Am găsit pe partea stanga fata 1.4 bari și dreapta fata 1.8. Le-am umflat la 2.1 și de vineri pana acu n-au mai fost probleme. Probabil ca motorul EPS a fost suprasolicitat din cauza asta. Așadar mare grija corsari (mai ales cei cu 185/65 R15) la presiunea în pneuri. Mi-am instruit consoarta să-și verifice mai des presiunea în pneuri și sa evite manevrarea volanului pe loc.
Rămâne însă problema cu calibrarea, când virez la stânga se învârte o idee mai ușor decât la dreapta. Momentan nu ma apuc de calibrare având în vederea ca diferența este aproape insesizabila.
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z13DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, se potriveste pinionul albastru de pe servo anglia pe servo stanga? multumesc!
  • dinu caravan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa Y17di din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Azi am plecat cu masina (Corsa c 2001 1.7 DI )
si in maxim 2 km am pierdut servodirectia.
Am mers fara servo spre casa si in inca 1 km, la viraje scoate sunete de sub volan foarte puternice.
Am facut test agrafa si imi da cod 0380 care pare ca nu are nici o treaba cu problema mea,
Am scos borne baterie toata noaptea si dimineata am pus contact 30 secunde si dupa pornit si lasat 20 min si nimic.
Am verfificat sigurantele si par ok/
Ce se mai poate face sa imi dau seama de unde este sa nu trebuiasca sa iau toata coloana ?
Multumesc.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata