Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • viorelxxx

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut tuturor in speranta ca ma voi face inteles , fiind nevoit sa execut aceasta operatie am sa incerc sa va impartasesc din etapele necesare schimbarii discurilor de frana pe fata la vectra b2 y20dth.

operatiunea a fost facuta de unul singur motiv pentru care numarul pozelor mai explicite este redus
schimbatul discurilor se poate face acasa fara a se apela la un servis specializat , este ceva de munca dar se economisesc ceva bani !
nu doresc sa dau o lectie nimanui ci am vrut doar sa ajut deoarece nu am gasit un tutorial ( sper ca am cautat bine Embarassed )

asadar pentru inceperea actiunii este nevoie de:

o pereche discuri frana


una bucata masina


am sarit peste etapa de suspendat masina pe un cric, asigurat sa nu existe accidente si respectiv inlaturat rotile Very Happy




ca bonus am montat o pereche semnalizari laterale LUCAS gri fumurii pentru operatiune am inlaturat cu grija protecti carenaj in dreptul aripei ,am introdus mana intre aripa si carenajul de plastic pentru a declipsa semnalizarea veche ,montat cea noua , in acelas timp am schimbat becurile obisnuite cu bec cu leduri smd si iata rezultatul ! Razz



in speranta ca va este de folos va urez sarbatori fericite tuturor si astept criticele voastre dar tinand cont ca este primul tutorial si suntem in pragul sarbatorilor fiti si voi mai docili !

pentru eventualele amanunte de "culise " nu ezitati sa ma contactati !
Skip ads

  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Felicitari pentru tutorial. Foarte bun. Ca o ''completare'' daca se poate in modul constructiv... Wink
1-nu este nevoie sa scoateti busonul(capacul) de protectie de la fiulita planetara.
2-pentru blocarea discului ventilat(sa nu se mai invarta), se introduce un dorn sau surubelnita ''prin orificiul'' de la etrier, in fagurele ventilat al discului. Nu este indicat sa blocati discul ventilat introducand orice corp metalic prin orificiile prezoanelor. Risc de mutilare filet

  • viorelxxx

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ms pentru complectare , e binevenita !
capacul de protectie de de piulita planetarei de pe partea stanga a fost scos cu ceva timp in urma cand s-a schimbat burbuful de la planetara care era rupt
la scoaterea lui , persoana care s-a ocupat de acest lucru in lipsa prezentei mele ptr. cateva minute a reusit sa-l distruga , deci el lipseste cu desavarsire !
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
viorelxxx a scris:ms pentru complectare , e binevenita !
capacul de protectie de de piulita planetarei de pe partea stanga a fost scos cu ceva timp in urma cand s-a schimbat burbuful de la planetara care era rupt
la scoaterea lui , persoana care s-a ocupat de acest lucru in lipsa prezentei mele ptr. cateva minute a reusit sa-l distruga , deci el lipseste cu desavarsire !


Da...Eram derutat de ...data din poze.... Wink
Skip ads

  • viorelxxx

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cred ca nu am nici o poza facuta care sa nu aiba data de 01-01-2007 !
de fiecare data cand schimb bateriile la aparatul foto se reseteaza data si evit de fiecare data sa o reglez ...
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pentru a veni in ajutorul nestiutorilor, as vrea sa se mentioneze undeva ce scule avem nevoie si mai ales ce dimensiune are cheia torx.
  • viorelxxx

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2010

  • Mesaj Privat
referitor la ce chei am folosit nu mai stiu exact dimensiunile lor deoarece ma grabeam sa nu ma apuce noaptea , dar cred ca un pasionat al masinei pe care o are sigur are macar minimul de chei pentru eventualele interventii ,un set de torxuri , un set de chei fixe , imbusurui surubelnite etc.

eu am folosit aceasta trusa care este cat de cat complecta si poti desface destul de multe de pe o masina !

Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR