Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • mariang43

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Combo 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel Combo, Y17DT, din 2003, aproximativ 118000, iar la un moment dat nu a mai vrut sa porneasca (in bord se aprind doar doi martori, cel de evacuare gaze si cel de deasupra lui, electromotorul invarte dar nu porneste). Am dus masina la Expocar Targoviste iar la tester au spus ca au gasit eroorile U2116 si P1616, iar concluzia lor era ca este BCM-ul defect, nu-l pot reprograma, in cosecinta trebuie unul nou. Din discutiile vizualizate pe forum am vazut ca eroorile respective se datoreaza unor contacte imperfecte de masa. Ce ma sfatuiti sa fac? Un BCM nou costa ceva banuti, La Targoviste au zis ca 1200 lei, iar la AWP Pitesti 950 lei (cam mare diferenta intre doi dealeri).
Acum plec pana la service sa le spun sa verifice toate mufele si legaturile la masa.
P.S. Daca scot borna (-) de la baterie, dupa 2-3 zile masina porneste, dar la bord nu functioneaza nimic (vitezometru, turometru, semnalizare, ceas+km parcursi, nimic..)
La multi ani si sarbatori fericite
  • mariang43

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Combo 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu amanunte
BCM-ul nu este de vina. Problema este la instrumentele de bord (ceasuri). Mufa din spate nu sta cum trebuie. Am adus masina acasa, am desfacut bordul, am curatat cu degripant WD40 mufa, dar cand o conectez la ceasuri are o anumita pozitie in care face contact, iar calculatorul vede ceasurile si da voie motorului sa porneasca. In momentul in care incep sa montez ceasurile la locul lor nu mai face contact cum trebuie, iar ceasurile mor. Am incercat tot felul de variante sa o fac sa stea cat mai fixa, dar degeaba. Am banuiala ca problema ar fi la legaturile dintre mufa cu pini (atasata pa placa ceasurilor) si placa cu circuite.
Stie cineva daca este vreo solutie in cazul de fata? Un electrician auto bun care sa stie ce trebuie facut (preferabil din Targoviste sau imprejurimi)?
Sau mai sanatos ar fi sa inlocuiesc panoul cu ceasurile?
  • mariang43

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Combo 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Masina a ajuns intre timp la Raiman Bosch car service Targoviste. Cei de acolo au zis ca nu se poate face nimic si in cosecinta trebuie sa cumpar alte ceasuri.
Este necesar codul de securitate al masinii de la care iau ceasurile? (in varinta sh, mai ieftina)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR