Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,675
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Acest lucru va trebui sa-l faci chiar tu. Nu e greu, iar daca dorinta de a reusi e mare atunci cu putina determinare vei reusi.
Skip ads

  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
eu am inlocuit axul cu came tocmai din cauza acelei rotunjiri a camelor de care vorbea maiandrei mai sus. o data cu axul am inlocuit (piese noi) si tachetii si pastilele. credeti ca se mai impune rectificare la pastile din moment ce atat tachetii cat si pastilele erau noi si practic aveau aceleasi cote?

am mai scris si la un alt topic...eu ma confrunt cu un mers in suturi in intervalul 1500-2200 de ture, cand merg o perioada constant si spoi accelereze putin (nu violent). atunci masina parca se inneaca (sau nu se alimenteaza, nu stiu...). faza e ca aceste simptome nu au aparut dupa interventia despre care scriam mai sus, ci de vreo 2 luni (nu pot sa le asociez cu nici o interventie la motor).

la mine motorul nu pot sa zic ca este zgomotos. si nici nu mi se pare ca nu ar merge rotund. cand era uzat axul cu came, masina tremura foarte tare pe accelerare, in sarcina (undeva intre 2.500-3.000 ture). acum nu face asa. daca ar fi probleme cu supapele (sa nu inchida sau sa nu deschida corespunzator), nu ar trebui ca mai ales in sarcina la turatii mai mari sa se simta acest lucru? nu stiu, intreb si eu...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Se verifica dupa montaj distanta dintre cama si pastila si daca este ce trebuie nu trebuie rectificat nimic,exista riscul sa ramana vreo diferenta si atunci ori face zgomot ori deschide prea devreme,dureaza 10 min. operatiunea si est sigur de ceva mai ales ca folosesti piese noi.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,675
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu exista motor la care sa comanzi toate pastilele la cota standard apoi sa le pui sus si sa se potriveasca perfect. Mai intai masori cu lera, apoi calculezi care trebuie sa fie grosimea pastilei noi pentru fiecare supapa in parte si abia apoi le comanzi.

Motorul porneste/functioneaza si cu pastilele inafara jocului dat de fabricant, doar ca :
- in functie de uzura internelor motorului, e posibil sa fumege ceva mai mult la turatii mari
- consumul e cu putin mai mare decat cel normal
- motorul nu merge perfect rotund

Daca insa o pastila de admisie pe vreme de iarna iti ramane putin intredeschisa, o sa pornesti mai greu sau deloc. Si atunci obligatoriu trebuie intervenit ca sa remediezi problema cu pornirea.
Skip ads

  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@ahappyuser - eu nu am nici una din cele 3 simptome prezentate de tine.
consumul chiar e bun (5.6% media la 3.500 de km de mers nu tocmai batraneste, cu clima, vreo 2.000 facuti pe autostrada).

nu fumega. scoate ceva fum pe accelerare dar eu am anulat DPF (fizic si din soft, s-a infundat).

in legatura cu mersul rotund al motorului...nu stiu ce sa zic. la ce ureche am eu, nu mi se pare a merge urat sau "ne-rotund" ca sa zic asa. o ureche de specialist poate ar zice altceva, habar n-am.

am masina la un mecanic acum si o sa-i spun si de varianta asta, sa verifice.
  • andreigeo

  • Mesaje scrise: 369
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Intrbare: ce inseamna supapa arsa, si ce simptome are? Eu de 2 ani am mers nerotund, la cald doar vara, acu am descoperit faza cu supapele dupa ce citeam prin carte despre verificare joc supape...iar apoi am dat de voi...am un 0,25 pe admisia la cil4. Astept pastila acu;)
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,675
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am auzit si eu de supape arse, dar cred ca se poate numai la motoarele pe benzina (ma rog... atat cat am acumulat eu cunostinte despre motorul diesel, personal nu am auzit pe cineva sa fie in situatia asta). Daca este cineva mai experimentat sa detalieze cum e o supapa arsa.
  • lacinagyeva

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Super tutorialul cu reglajul! Azi am facut si eu. Este foarte simplu daca ai minime cumostinte de mecanica si esti hotarat. Motorul merge mult mai rotund! Vedem pornirea maine dimineata. La mine au fost valori de 0.15 pe doua, 0.20 pe trei, 0.25 la una si la restul 0.35.Precizez ca aveam probleme cu pornirea la rece, fum de combustibil nears. Multumiri pt tutorial!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR