Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Eu nu vorbesc de extreme, (prea bogatul sau prea saracul), vorbesc de omul care isi permite un Opel de 10 ani. Verifica te rog masina mea din semnatura si o sa observi ca nu am jeepan de 2000cmc. Nu mi-am luat masina pentru a ma da mare, ci ca sa ma duca din punctul A in B atunci cand situatia o cere. Sincer habar nu am in ce an a aparut loganul, nici nu am chef sa caut la ora asta pe net, dar m-am referit la Opelul Si Loganul, ambele la 10 ani. Mentii parerea ca dupa 10 ani Loganul combate Opelul?
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Lotg a scris:@igyprime, Pentru ca in acest caz, l-ar denumi Renault si nu Dacia.
aici ar trebui sa vedem comparatia intre GM ca firma mama si Opel ca si copil
ce ar insemna ca pe OPEL sa nu mai vedem niciodata dotari de serie ca ESP (pentru nici un model)?
ce ar insemna sa nu mai vezi decat maxim 6 airbag-uri si maxim ABS ca dotare de serie?
daca nu ma insel pe OPEL sunt cam aceleasi dotari pe care le are GM si in state...


in afara de asta, dacia nu mai e dacia de ceva timp, e aceeasi calitate (sau porcarie) ca renault.
sincer sa va zic, nu contest nici macar o secunda ca renault sunt masini bune insa dupa experientele pe care le-am avut cu un renault sincer sa va zic nu vreau sa mai aud de ele...
si renault a avut nevoie prin o investitie nu tocmai extraordinara (adica a retehnologizat o uzina din franta si au adus in romania ce era in plus pe acolo) si-au gasit piata de desfacere pentru tot ce produceau in turcia...
plus de asta vor sa faca o masina care sa nemultumeasca destui oameni incat acestia sa cumprer masinile lor...
insa se pare ca romanul prefera un OPEL, Skoda, VW sau alte masini SH care s-a dovedit in timp a fi fiabil (in 10 ani de exemplu) si da aceiasi bani ca pe un logan insa in "rate", adica pe piese...

sincer acum am vazut logane din printre primele aparute care functionau impecabil dar aveau 30.000 de km (reali) mersi dar si logane din 2010 dar care erau terci si cu "acelasi" numar de km, bineinteles dati inapoi cu lopata...



si hai sa luam exemplul meu, cand mi-am cumparat masina...
bugetul era de maxim 7000 de eruro cu tot cu inmatriculare
in 6500 de euro imi luam un logan cu 1.2 16v cu AC (oferit cadou, bonus din partea dealer-ului, cica nu era standard), 1 airbag (sofer) si ABS
am preferat o vectra c SH la pretul de 6300 de euro, cu 5 ani vechime, 110000 km in bord, 165000 in ecu, reali cine stie cati, in care am mai bagat inca 1500 de euro (volanta + kit, distributie, bujii incandescente si 2 bielete de directeie, plus inca cateva upgrade-uri pe care le-am vrut eu)
masina merge impecabil si nu ma plang de ea...
ce e drept mai trebuie sa-i curat galeria de admisie si probabil intercoler-ul pentru ca mai mult ca sigur vechiul proprietar a avut probleme cu turbina si nu le-a curatat...
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Lotg a scris:Eu nu vorbesc de extreme, (prea bogatul sau prea saracul), vorbesc de omul care isi permite un Opel de 10 ani.


Nici eu nu vorbeam de extreme, "prea bogatul", nu sta in garsoniera de 20 mp, iar "prea saracul", nu cumpara nici Opel si nici Dacia, merge cu tramvaiul...
Eu vad lucrurile in felul urmator, Dacia Logan, a fost, este si va fi, o masina facuta pentru bugetul unei familii din Romania, adica, un buget restrans, familie, care prefera sa cumpere un produs nou, cu garantie, in loc de un produs ( masina sh), fara garantie sau, un alt produs nou ( masina noua) mult mai scumpa decat sh. Rezulta ca, Dacia Logan, este un produs de nisa ( intre sh si alti producatori auto). Pentru a respecta cerintele unui buget restrans, masina nu are de ex: climatronic sau faruri AFL sau trapa panoramica, pentru ca acestea ar costa bani, bugetul familiei romanesti alocat pentru cumpararea unei masini ar fi depasit si in concluzie, familia s-ar orienta spre sh sau spre alti producatori auto care ofera o calitate mai buna. De asemenea, masina, Dacia Logan, facand parte din grupul Renault, foloseste componente de generatie mai veche de pe alte masini, de ex. interiorul similar cu Renault Clio model mai vechi- asa am auzit sau motoare din gama Renault mai vechi si nu top de gama, asta pentru a nu se canibaliza cu alte masini ale firmei mama ( Clio sau chiar Megane). Noi, putem sta linistiti si putem discuta mult si bine, Dacia, are o piata foarte vasta in Romania si nu numai, pentru ca, au studiat ei foarte bine ce anume are nevoie clientul roman sa primeasca atunci cand cumpara o masina si ce anume nu-l intereseaza, deci, sa coste putin ca si produs si sa fie acoperit ( cel putin scriptic) de o garantie ( pentru ca nu pre are bani de mers cu masina prin service) iar de ex. AC poate fi inlocuit cu succes si de deschiderea manuala a celor 4 geamuri in zilele mai calduroase.
Au mai incercat si altii ce anume a facut Renault cu Dacia, adica, VW cu Skoda Octavia 1, insa nu le-a prea reusit in special pe piata din Romania ( dar nu numai, chiar si in vest, dar acolo cred ca a fost vorba de dotari nu de pret de achizitie) datorita pretului "mare" de achizitie al masini noi ( deci, nu a contat renumele firmei mama). Din punctul asta de vedere Renault, este un producator auto cu mai mare succes decat VW. Dupa experimentul lipsit de succes al Skodei Octavia 1, au schimbat macazul si s-au dus sa joace cu Skoda Octavia in alta liga cu mai mult succes.
Se intrebau unii, ceva mai sus, oare ce masina or fi avut romanii, actuali posesori de Logan inainte si cat or fi de multumiti de schimbarea facuta, raspunsul este simplu, dupa parerea mea:
-nu conteaza, au ales si au cumparat Logan
-foarte multumiti din moment ce masina se vinde cu foarte mare succes in Romania si chiar a ajuns la a doua generatie ( ma rog, facelift+ ceva motoare noi, benzina+diesel)
Eu unul, nu vad ce rol are snobismul unora de a considera posesori de Dacia Logan, un fel de "posesori auto de mana a doua"...in fine...fiecare cu gustul si parerile lui.
O zi buna tuturor!
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu te intrebam Sorine! Dar nu ma refeream la cei din Romania! Ci la cei din tara in care esti!
Am prieten taximetrist care a avut Astra F si din cauza legilor taximetriei a trebuit s-o inlocuiasca si nu a putut lua altceva decat Logan. Si acum ii pare rau ca nu mai are Astra, se simtea mult mai bine in ea, mai comod!
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Fiecare avem propriile noastre pareri si nu le putem impune nimanui. Intradevar este o vorba:
I: Care e cea mai buna masina din lume?
R: Masina noua.
Dar exista intodeauna si exceptii de la regula.
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Gresesti! Cea mai buna masina e masina de serviciu! Very Happy
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Marius, la faza asta chiar nu mai am ce spune si-ti dau perfecta dreptate...masina de serviciu e sfanta... Very Happy
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Asa este, si sunt norocosul "proprietar" al uneia.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Logan...? Oare?
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Accent. Foarte instabila masina. Putere 110 cai, caroserie usoara, dar sa nu trebuiasca s-o opresti. Nu vrea si pace.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR