Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • sobicek

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua! va rog ajutati-ma si pe mine. Sa va spun despre ce e vorba.
Aveam radiatorul crapat si tot completam antigel de ma saturamde am mai schimbat .Ieri dimineata am luat radiator si am fugit cu el la un service ,in ferentari,unde am mai schimbat piese.Mi-au demontat radiatorul,l-au montat pe cel nou,au pus antigel cam 2l si au turat motorul sa se incalzeasca sa traga lichidul in instalatie.Dupa cateva turari mai puternice a murit motorul.Am crezut ca am ramas fara benzina,(ca nu imi indica bine indicatorul) si am fugit sa iau benzina.Am bagat benzina si nimic.Tot nu pornea.Au inceput sa verifice pe partea electrica si au descoperit ca nu da scanteie delcoul. Am gasit delcou cu 6 fire,pt motorul meu,l-au montat si dupa ceva chinuiala cu pozitionarea corecta ? a delcoului a pornit masina.bucuros am plecat spre casa .Dupa 2 km a murit motorul in mers.A pornit foarte greu,dupa ce aproape nu mai aveam baterie,si m-am intors la service.Am mai pornito de 2 ori si a pornit dar greu dupa care se oprea.Acum imi spun ca nu imi da benzina injectorul.
NU MAI STIU CE SA FAC.Nu mai am incredere in serviceul asta,mai ales ca au zis ca nu stiu de ce nu imi da benzina.Nu imi vine sa cred ca toate sau stricat asa tam nesam.M-am dus cu masina in buna stare de functionare, sa schimb un radiator.masina o am de aproape 2 ani,timp in care nu am avut probleme de genul asta.
Ce pot sa fac? vreau sa repar masina.ESTE CINEVA CARE POATE SI VREA SA SE OCUPE NUMAI EL DE EA?
P.S. Mor de ciuda,ca de abia am facut tinichigeria la ea,si am vopsit-o integral,arata foarte frumos acum,tocmai in ideea ca nu am avut probleme cu ea,si merita adusa la viata!
0766.756.906-stan valentin

Salutare,dupa inca o zi pierduta langa masina,si multe cautari pe forum,am eliminat multe posibile cauze (cum ar fi:fise,bujii,modul aprindere), am descoperit de ce nu porneste masina mea.NU AM CURENT PE FIRELE CARE DUC LA MUFA DE LA INJECTOR.DECI NU BAGA BENZINA! Ce ar putea fi?
Am miscat de fire si a inceput injectorul sa dea benzina,deci a pornit masina.Dar iar s_a oprit dupa vreo 2-3 min.Verificat mufa si iar nu am curent.Mufa are doua fire unul negru si unul albastru,care duc in calculatorul de bord.Sa fie din calculator sau firele intrerupte? Mai stiti alte variante? M-am oprit pe ziua de azi,si trist si bucuros.Bucuros ca acum stiu ce are,trist ca nu am reusit sa rezolv. Cum s-ar fi putut intrerupe firele singure? Sa fie totusi din calculator?
Skip ads

  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
E o masina veche, ai incercat cu alte fire? Ai incercat sa cureti mufele, sa le dai cu spray special pt asa ceva? Daca s-a intamplat sa pice in service nu inseamna ca neaparat ei au fost de vina.
  • sobicek

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu zic ca daca s-a intamplat in service,este vina lor.Asa este, e masina veche.In fine nu mai conteaza cauza.
Acum la subiect:
Am gasit pe forum cum se testeaza modulul de aprindere.L-am testat si zice ca e bun,becul palpaie.
Cand am facut testul,masina statuse vreo ora fara sa ii fac nimic,deci motorul rece.
Dupa test,am bagat mufa inapoi,am dat la automat si nimic.Am miscat de firele de la mufa si a inceput injectorul sa bage benzina si a pornit masina.Dupa 2-3 porniri -opriri ale motorului, de control,s-a oprit motorul singur.Am reverificat mufa de la injector si nu vine curent in ea,becul sta stins.Ce sa fie? modulul stricat sau ceva din ECU?
P.S. am facut si testul cu agrafa si repeta la nesfarsit 12,12,12,deci nu da eroare.
Cand merge ,motorul merge rotund,fara rateuri,raspunde bine in turatii,doar scoate fum alb si arunca probabil condens,ca benzina nu e.Dar asta e alta treaba.
Haideti colegi,nu vreti sa vedeti batranica mea pe sosele?Pana acum credeam ca tre sa se bage 'cine cunoaste'(adica service) la masina,dar acum chiar a inceput sa-mi placa sa rezolv eu problemele la masina.Ajutati-ma!
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu prea imi dau seama ce poate sa fie..Pot sa te ajut sa afli ce NU e...Incearca sa pui modulul tau de aprindere inapoi,vezi ce se intampla.Injectorul primeste curent tot cumva in legatura cu modulul de aprindere.Daca si cu al tau face la fel,inseamna ca NU e de acolo.
Presupun ca stii ca injectorul are siguranta separata,iar carbunele din capacul de delco l-ai verificat.La fel si bobina.
Nu trebuie sa iei altele,poti gasi pe cineva cu una la fel si faceti schimb de piese pana il dibui..Vectra A,Astra F sunt la fel.
Si uita-te pe lumina,sa nu-ti fi spart/rupt ceva cand ti-au scos radiatorul.Ia-o usurel,ca si cum l-ai desface tu,si vezi de ce te lovesti.
Skip ads

  • sobicek

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mersi de ajutor superdragos .
nu stiam ca injectorul are siguranta separata,unde se afla?in panoul de sigurante din bord nu am nici o siguranta arsa. Carbunele din capacul de delcou l-am verificat .Bobina da curent. Am montat deja ambele module de aprindere si singura diferenta a fost ca ,cu cel vechi nu am scanteie deloc in fise,iar cu cel nou am.Nu am verificat daca cu cel vechi am curent la injector Embarassed .se pare ca tre sa o iau de la capat....
  • sobicek

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
HELP !UNDE E SIGURANTA CARE ALIMENTEAZA INJECTORUL?
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
sobicek a scris:
Dupa test,am bagat mufa inapoi,am dat la automat si nimic.Am miscat de firele de la mufa si a inceput injectorul sa bage benzina si a pornit masina.Dupa 2-3 porniri -opriri ale motorului, de control,s-a oprit motorul singur.Am reverificat mufa de la injector si nu vine curent in ea,becul sta stins.Ce sa fie? modulul stricat sau ceva din ECU?
P.S. am facut si testul cu agrafa si repeta la nesfarsit 12,12,12,deci nu da eroare.


dupa atatea porniri nici nu va da eroare!
De unde sa incepeti sa verificati chiar dumneavoastra ati subliniat! firele!
Dati jos mufa de la ECU si cea de la injector si masurati continuitatea in timp ce miscati de cablu. daca nu are continuitate sau are o rezistenta atunci inlocuiti firele.
  • sobicek

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
multumesc de ajutor . din pacate sau din fericire Embarassed Laughing ,contributia mea la rezolvarea acestei probleme sa cam oprit.de acum e pe mana baietilor de la EDS. am inceput serviciul si cum programul meu e de la 8 la 17,stand la bloc,frig afara, am zis ca e mai bine asa.
Promit sa va tin la curent in continuare.Deocamdata astept cu nerabdare vesti de la EDS.
Multumesc inca o data celor care au incercat sa ma ajute!
Skip ads

  • dsign

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2004

  • Mesaj Privat
@sobicek, s-a lucrat un pic la masina ta, din primele verificari se pare ca injectorul nu-si face treaba.

Ramane sa discuti cu colegii mei in continuare, te vor contacta
  • sobicek

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
multumesc de promptitudine.astept vesti.
stima!
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut SOBICEK,

Bogdan te deranjaza(B 27 CFB, am vb azi la EDS service) Smile te rog frumos sa imi spui si mie cum se numesc "locurile" de unde ai zis tu ca iti mai procuri piese, sa le am si eu si sa le notez pt orice eventualitate. Cat despre ziua de azi nu s-a incheiat asa cum ma asteptam eu, am slavat EGR-ul dar maisna a ramas la baieti ca inca nu terminasera de montat tot la ea si a trebuit sa plec la munca. Tie, ca ai lasat masina la ei si ca s-a prelungit lucrul la ea cat ti-au zis ca te costa?(daca poti sa imi zici,nu- cu suparare).Eu pana azi nu am mai avut probleme asa de durata si ma cam tem ca ceea ce am scutit prin EGR sa nu dau la manopera Sad . Acum sa vedem!

Bafta si sper sa iti faci masina!
  • sobicek

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut Andrei!
In legatura cu manopera, ce pot sa spun e ca ,parerea mea,daca timpul alocat manoperei de reparatie EGR era mai mare decat costul un EGR nou,atunci sigur te puneau sa cumperi unul nou.
Ca tot mi_ai dat ocazia ,vreau sa felicit echipa EDS service pt calitatea personalului si tratamentul pe care il aplica clientilor service-ului.
JOS PALARIA! Pe mine m-au castigat de client definitiv!
Acum, de aici imi procur piese:
1.NAFI TEHNIC
2.AUTOKARMA
3. ELIT
4.UNIX
Toti cei enumerati mai sus au site-uri de prezentare.

Nu iti face griji,problema ta se rezolva si nu cred ca manopera va fi mai mare decat la oricare alt service(ci dimpotriva)
P.S.Nu stiu ce alt service se baga sa iti salveze vreo piesa de pe masina(eu pana acum n-am intalnit), te punea direct sa cumperi alta.
Tinem legatura!
Skip ads

  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut Sobicek,

JOS PALARIA PUTIN SPUS, eu de cand am masina din 2010 sunt "abonatul lor pe viata cat vor exista si cat voi avea OPEL", m-am indoit un pic si m-am inselat! ma speriase faptul ca trebuia sa dureze o perioada de timp aceasta operatiune si apoi cand s-au apaucat de treaba s-a prelungit mult peste asteptari(la final pretul a ramas cel comunicat de maiandrei inca de la inceput), dar.. asa cum ai zis si tu, mi-au salvat piesa, mi-au salvat masina si pot sa zic, astazi dupa ce ma luat-o de la ei si BUZUNARUL Smile BRAVO LOR! Ori de cate ori am ocazia sa vb cu un membru bebe sau poate chiar cu altii mai vechi pe forum dar care inca nu au auzit de EDS SERVICE OPEL, RECOMAND RECOMAND RECOMAND!

Mersi pt cele furnizate, aeara am postat anunt pe forum ca sunt interesat de electroventilatoare da Asta H si spre surprinderea mea am primit in 10 min 2 oferte Very Happy ;astept sa mai fac rost de niste banuti si le voi repara!

Bafta si ne mai auzim!
  • sobicek

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
buna seara!
problema mea inca nu sa rezolvat. Acum pot sa va spun ca impreuna cu cei de la EDS am reusit sa eliminam din ecuatie urmatoarele piese : ECU,pompa de benzina,fise,bujii,bobina inductie,injector. Inca nu sa descoperit de ce nu porneste masina.Ramane sa testam MODULUL DE APRINDERE din delcou.
DACA STIE CINEVA CUM INFLUENTEAZA ACESTA INJECTORUL(ALIMENTAREA ACESTUIA) SA SPUNA,VA ROG DIN SUFLET.
In momentul acesta circul cu masina in felul urmator: la prima cheie masina nu porneste( benzina vine pana la injector dar acesta nu primeste impulsuri din ECU pe firul albastru( de masa). Vad ca nu porneste,dau filtrul de aer jos,pun contactul, si cu o sarma dau impulsuri prin atingerea firului albastru ce alimenteaza injectorul la orice masa de pe motor. Dupa asta pot pune filtrul de aer la loc,pt ca daca ma sui la volan si iau contactul si in pun din nou si dau la demaror masina porneste!
Daca opresc motorul si il pornesc din nou( fara sa stea prea mult oprit) ,motorul porneste fara probleme.
DECI CARE POATE FI CAUZA? Oare?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Man,am eu ghid de reparatii,cu tot cu scheme electrice la kadett,de la 1.2 la 2.0 GSI 16 V.Incerc sa trec maine dupa masa pe la baieti sa il dau spre studiu.Cand aveam kadett il numeam”Biblia micului kadettist”..
  • sobicek

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mersi mult,SUPERDRAGOS!
Si eu studiez acum un manual Haynes ,dar nu imi sare nimic in ochi,referitor la problema mea.
Am o mare rugaminte.Cine are un modul de aprindere ,despre care stie sigur ca e bun, si poate sa il lase o zi la EDS ,l-as ruga sa o faca,sa pot face si eu un test sa vad daca se rezolva.Fac cinste! Modulul e destul de scump sa il cumpar degeaba,tinand cont ca masina merge cum am spus mai sus.
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
sobicek a scris:
Ramane sa testam MODULUL DE APRINDERE din delcou.
DACA STIE CINEVA CUM INFLUENTEAZA ACESTA INJECTORUL(ALIMENTAREA ACESTUIA) SA SPUNA,VA ROG DIN SUFLET.


Acel modul are alaturat si un senzor magnetic numit senzor HALL care masoara turatia motorului. acel senzor este conectat la ECU iar in funtie de pozitie ECU ajusteaza timpi deschidere/inchidere a supapei injectorul + ajusteaza unghiul dwell si aprinderea variabila.

sobicek a scris:
Acum pot sa va spun ca impreuna cu cei de la EDS am reusit sa eliminam din ecuatie urmatoarele piese : ECU,pompa de benzina,fise,bujii,bobina inductie,injector.

Cum ati eliminat din ecutatie ECU si Injectorul?
  • sobicek

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Mersi Adam , pur si simplu prin testare cu alt ECU si injector. Masina face la fel ,nu porneste fara sa ii dau cateva impulsuri la masa la inceput.
Cand spui ca ECU ajusteaza timpii,asta inseamna pe intelesul meu,ca regleaza viteza cu care da impulsuri pe firul albastru de masa,nu?
  • opel kadett

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Calibra 1994 C20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Vezi poate e o problema la releul de la injector si eu asa am patit , am ramas cu masina in drum nu mai pornea, benzina venea pana la injector da injectoru nu mai dadea benzina. Am schimbat vreo 5 injectoare si cu toate facea la fel, si dupa multe cautari pe net am gasit ca injectoru are impreuna releul cu cel de la pompa de benzina. Releul se afla in compartimentul motor cum deschizi capota si te uiti in stanga, la mine erau foarte oxidate firele le-am curatat si am schimbat releu. De atuncea merge bine masina. Sper sa iti fie de folos. Bafta
  • sobicek

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mersi de sfat,imi aduc aminte ca am verificat ceva care seamana cu un releu,aproape de coltul din stanga sus sub capota.nu stiam ca are legatura cu injectorul.o sa il schimb si sa vedem ce iese.
Mai am putin si invat ca pe tatal nostru masinuta asta!
Dar a inceput sa imi placa!
Cineva din Bucuresti cu un modul de aprindere functional nu se gaseste? sa fac si eu o proba?
Multumesc anticipat!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR