Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Mai m-ati cam pus pe ganduri cu discurile care sunt ovale din fabrica.Mie nu prea imi vine sa cred.Etrierele au culese in primul rand pt a avea eficienta frinarea pe ambele placute si in al doilea rand pentru a se putea departa placuta de disc.Chestia asta cu discuri ovale din fabrica nu am mai auzit-o
Skip ads

  • rezare

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Daca nu ai auzit tu, nu inseamna ca nu e posibil sau adevarat. 4Est avea dreptate, discurile sunt cu o mica abatere stanga dreapta pentru indepartarea placutelor de frana. La oltcit abaterea era de 0.3 mm din cate tin minte. La restul nu stiu.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
rezare a scris:Daca nu ai auzit tu, nu inseamna ca nu e posibil sau adevarat. 4Est avea dreptate, discurile sunt cu o mica abatere stanga dreapta pentru indepartarea placutelor de frana. La oltcit abaterea era de 0.3 mm din cate tin minte. La restul nu stiu.


dar tu unde auzi genialitatile astea???

0.3mm ??? mama lor de discuri.

"Fit a DTI (Dial Test Indicator) as below

2. Rotate the disc to the lowest reading on the DTI

3. Zero the DTI

4. Rotate the disc to the highest reading on the DTI.

5. Read off the disc runout

< 0.05mm is acceptable, 0.1mm is the limit ."

apasa pe linku asta ( cu mouse'ul Wink )

http://82.34.51.160/sytemsa...eckdiscrunout.htm
  • plimbaretzu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 20d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2005

  • Mesaj Privat
un huruit identic cu cel dat de rulmentii defecti e dat de cauciucurile de iarna in mom in care mergi cu ele pe asfalt..dar si de toat agama de cauciucuri montana!....sau :se poate ca in momentul in care ti-a schimbat rulmentii fata din gresala sa iti fii indoit tablita din spatele discului de frina f putin si aceasta sa frece pe discul de frina
Skip ads

  • elvectra

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Aceasi problema am si eu ca a ta ;
se aude haraitul ala , daca e pe liber ,in sarcina sau motor oprit .
Am observat ca daca o tin in frana de motor haraie mai tare .
Daca reusesti sa ii dai de cap te rog sa imi spui si mie, ca si eu am facut toate operatiunile de mai sus si degeaba.
Spre deosebire de tine mie imi sare si din viteza a treia, iar cand o bag in aceeasi viteza caraie.

vectra b 2.0dti an 2001 este masina cu problema.

stima
  • HASAN_CLAUDIU

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut detinatori opel am si eu o problema la cutia de viteze cred deoarece am zgomot in treapta a2a si a3a atunci cand creste turatia care dispare cand schimb viteza si apare din nou la turatie
nu bagati mai mult ulei in cutie decat atat cat scrie la manual (la mine corsa 1.2 sz trebuie 1.6 l) eu am avut in plus 1.3 l pe care i-am dat zos pe la surub nivel (zgomotul s-a atenuat mult de atunci) si nici nu amestecati uleiurile pot aparea reactii daunatoare
  • punctul

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2013

  • Mesaj Privat
eduard33, ai rezolvat problema? Si eu o am si sunt curios daca trebuie sa demontez cutia sau nu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR