Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • 0va

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De cateva zile mi s-a pus pata pe Omega B1, doar ca nu am idee spre care din cele doua motorizari sa optez.
In principiu as vrea sa stiu cateva pareri despre Omega, problemele cele mai des intalnite, de ce x20xev si nu x25dt si invers. Stiu prea putine chestii despre Omega si de aceea am nevoie de ajutorul vostru. La ce ar trebui sa fiu atent inainte de cumparare, cateva statistici privind consumul de carburant, si in special TAXELE noastre dragi.
Va multumesc pt timpul acordat si sper sa nu fi deranjat cu thread-ul acesta.
O zi buna sa aveti.


L.L.E.: Am facut un mic update la titlu. Am revenit la vechea boala cu Omega si inca ma mai zbat cu hotararea. Acum as vrea sa stiu si varianta cu 2.0dti cum se comporta. E submotorizata? Consumul? Fiind motor mai mic decat restul, consumul sare de 10L in oras?


Ultima modificare facuta de 0va la Lun 10 Jun, 2013 11:57 pm, modificat de 3 ori in total
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La benzinar impozitul e mic,consum mai mare,consumabile mai ieftine.

La diezel impozitul este ~930RON/an,consum mai mic,consumabile mai scumpe.
  • 0va

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu unul nu imi pot da seama de ce e asa mare impozitul, adica pe ce se bazeaza cand se face calculul?
Am ramas perplex! Adica eu la 1.6 am un impozit de pana in 130 de lei pe an dar 900 de lei pe an mi se pare o aberatie!
La benzinar cam cat ajunge impozitul? Si consumul in oras? Adica eu merg pe distante foarte scurte casa->lucru->casa si nu prea reuseste sa se incalzeasca motorul, iar din cauza asta am si un consum cam maricel pt un motor de 1.6, si acum ma gandesc ca la fel ar fi si la un motor de 2.0
Iar cand vine vorba de diesel stiu ca sunt mai pretentioase, mai ales cele cu turbina, pe distante scurte si deja tind sa inclin tot mai mult spre benzina...pt ca nu prea se merita economiile care se pot face cu un diesel, mai ales unde s-au ajuns cu taxele la un motor de dimensiuni mai mari....
Ramane de vazut....chiar pe marti o sa merg sa incerc un Omega B din 95 cu x25dt, si o sa revin cu pareri.
Pana atunci....cangri...multumesc de raspuns.
Un weekend placut tuturor!
  • stefan112

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Omega 1997 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
depinde si de confortul pe care iesti dispus sa-l platesti
Skip ads

  • caffea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2011

  • Mesaj Privat
consumul la benzinar in oras este undeva intre 15-17% cu clima pornita.....
mie cel putin asa mi a dat din calcule........eu unu nu te sfatuiesc sa iti iei benzinar pur si simplu din cauza consumului....care iti da mult de furca........
+ ca trebuie sa ai mereu 15-20 de litri in rezervor ca altfel nu mai poti sa pornesti masina mai ales daca o lasi in panta....
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
0va legile din Romania sunt bazate pe principiul fura cine poate si in rest bafta.
La masinile cu motor peste 2000cm3 se plateste triplu fata de norma ca sunt considerate masini de lux HA HA HA "ca cica" daca-ti permiti masina cu consum mare i-ti permiti si impozit.
Un 2.0 benzinar nu ar trebui sa pape mai mult de 15 l/100km zic si eu.
Mai auzisem ca 2.5 diezel de pe Omega ar fi fost facut in colaborare cu BMW.
  • 0va

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Da, intr-adevar, varianta diesel de 2.5TD e dotata cu motor de BMW si e foarte silentios, am si avut ocazia sa testez o Omega diesel.
Benzina....pai daca stau bine sa ma gandesc la o masina de aproape 2 tone, e un consum relativ ok...adica daca iau in calcul ca a mea de 1.6 pe timp de iarna imi ia undeva la 12, in unele zile chiar si 13....
Problema la mine e si mersul....am un picior drept mai greu asa....
  • Pfenning

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
E o prostie sa impozitezi masinile dupa capacitatea cilindrica si nu dupa valoarea de piata. Daca imi spuneti ca e greu de calculat, va spun ca firmele de asigurari nu sunt mai destepte decat statul. Ce mai e corect in ultima vreme? Recomand 2.5td daca vreti un motor cu forta si cu un sunet care mie mi se pare irezistibil (in turatii mari mai ales). E un motor barbatesc. Daca vreti economie cumparati x20xev + GPL. Eu am optat pentru economie, maine dau banii si iau masina. A doua Omega pe care o am, sunt masini foarte bune. Intre ele am avut timp de 6 luni un Saab 9-3 2.2TiD 2001. Asa ceva nu va recomand.
Skip ads

  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
dar ce ti a venit boierule cu SAAB ul Smile , imi pare rau ca nu l am vazut si eu . Dupa cite stiu si SAAB ul face parte din GM si probabil are un motor de vectra sau omega . Chiar ai avut probleme cu el ?. Daca vroiai tot diesel de ce nu ai luat o omega cu Y22dth sau am auzit ca ar fi fost chiar cu y20dth ,asa aveai taxe mici si consum si mai mic . Daca ajungi prin zona da si tu un semn
  • Pfenning

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
SAAB-ul mi-a placut la nebunie primele trei zile, dupa care am inceput sa gasesc "neplaceri". Ca nu are cum sa fie la fel de spatios ca Omega stiam. Dar e o masina extrem de galagioasa la interior, pe Autostrada la 160 cu geamurile inchise nu auzeam statia, asa de galagioasa era. Plasticele de la interior sunt aceleasi ca la Logan si zornaie si ele destul de rau. Avea probleme cu pornirea la rece, dar nu foarte rece. Problema e ca la 2.2TiD bujiile intra abia sub 0 grade sau asa ceva si atunci pornea perfect. Motorul era Y22DTH, asa e. Problema cu motorul ala era ca iarna nu se incalzea nici sa il bati mai devreme de 20 de minute de mers, cu termostatul in regula. Turbina pierdea deja putin ulei iar pompa de motorina s-a ars la cateva zile dupa ce am vandut-o.
Acum am cumparat un Omega cu X20XEV, climatronic, GPL omologat, cu vopseaua in stare buna, mai are cateva chitibusuri de rezolvat pe la electrica. O sa il aduc intr-o stare respectabila si o sa incerc sa gasesc un client iubitor. Nu am mai facut treaba asta si nici nu e un moment economic foarte prielnic, dar o sa incerc.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
SAAB-ul 93, 95 sunt masini chiar ok, cu motor diesel de Opel, au putere suficienta si un design mai deosebit.

Sunt mai rare pe strada, deci mai speciale si sunt chiar foarte frumoase.
  • Pfenning

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu am spus ca sunt urate, gusturile nu se discuta. Saab-urile 9-3 2.2TiD sunt masini destul de puternice, dar extrem de galagioase si nu foarte fiabile.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Problemele cu insonorizarea de la Saab au fost rezolvate odata cu urmatoarea generatie.
In Romania, unde tot timpul trebuie sa ne gandim la buget, X20XEV si GPL.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
X20XEV ar fi si optiunea mea.
  • 0va

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Un mic update in prima pagina si chestionar.
  • caffea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2011

  • Mesaj Privat
daca ai bani si iti permiti un impozit pe an de 900 de lei, itii recomand 2.5td motor foarte bun pentru masina asta. Am facut un test cu masina asta si stiu ce zic.
NU iti lua sub nici o forma 2.0 benzina pentru ce iti va gauri buzunarul cand va trebuii sa alimentezi.
Sunt proprietar de astfel de motor si stiu bine ce vorbesc.
De motorul 2.0 diesel nu stiu nimic, dar cred ca merita incercat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Chestionar

Ce motorizare se potriveste cel mai bine unui Omega dupa parerea dumneavoastra?
2.0 12v Benzina X20XEV 38%
2.0 16v Diesel X20DTH 15%
2.5 Diesel X25DT 38%
Alta motorizare...Detaliati va rog. 7%
13 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR