Va salut cu respect .Vin si eu cu o problema care nu pot sa ii dau de cap la Corsa sotiei ,mai exact un Corsa din 2007 Z17DTR. In primul rând nu recunoaste electroventilatorul de pe treapta 1 .Verificat relee,sigurante ca la carte ,pus electroventilator nou ,senzori temperatura .Am incercat sa ii dau comanda din Opcom ,nimic .Am pus pe direct si o ia treapta 1. Legat de termocupla pe treapta 1 nu ma lasa sa il turez mai mult de 3500 rpm decat daca sterg acea erroare in continuu .Uneori cand trece apa de 100 de grade imi taie si mai mult puterea motorului ,iar cand opresc motorul imi arata temperatura apei -40 de grade.Am mers mai departe cu verificarile si am constatat cu alti electricieni ca e vorba de ECU ,de la el nu pleaca semnalul.Am demontat ECU si l-am trimis la reparat (1100 lei),a venit inapoi facea la fel .Am pus alt ecu ,adus din Polonia si compatibil 100% cu masina mea ,acelasi cod(400€) ,l-am clonat a facut la fel .Am refacut softul la cineva foarte priceput,masina face la fel.Am luat platforma si am trimis-o la Opel Bucuresti .A venit masina la fel cum am trimis-o ,efectiv nu stiu ce are nici baietii de acolo ,au dat din umeri.Acuma nici nu as vrea sa ii dau foc pana nu aflu ce are )) sunt prea frustrat pe ea si nu as lasa-o așa. Aveti si voi o idee ce ar putea fi ? Mentionez ca masina inainte de toata distractia asta s-a oprit in mers ,a ajuns pe mana unui atelier plin cu neamuri de-a lui Dorel si au spus ca e pe partea electricã.Ulterior masina a pornit dar cu problema asta .Iar singura eroare o atasez aici sa vedeti si voi. Orice sugestie e bine venitã. Ps daca nu avea valoare sentimentala pentru sotia mea era de mult la remat .)))
MODEL: Corsa 2007
MOTOR: Y17DTR
Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Y17DTR nu poate fi pe o Corsa din 2007, s-a mai spus.
Daca si verificarile au fost facute cu aceeasi atentie, nu este de mirare ca rezultatul intarzie sa apara.
Nu vreau sa fie interpretat ca o rautate, nu am timp de pierdut cu rautati sau "mistouri", dar sincer, eu asa cred.
La obiect, problema poate sa provina din multe zone.
Poate fi o codare prost facuta, la fel de bine poate fi un defect pe instalatia electrica sau chiar in soclul acelui releu.
Am mai spus-o, ECU nu poate sa "vada" dupa releu spre ventilator.
Ar fi multe verificari de facut, in primul rand de vazut daca pinul pentru comanda acelei trepte, ajunge pana in pinul releului cu pricina.
Oare ce inseamna "pus pe direct" (exact ce anume s-a facut) si ce inseamna "refacut soft" (rescris soft original sau incercare de anulare DTC din soft)?
Multumesc pentru raspunsul prompt .Rescris soft original ,au scos releul de la treapta 1 si au facut punte de legatura de pe plusul bateriei,ventilatorul a pornit .Nu mai stiu unde sa o duc si ce sa ii fac .efectiv toti electricienii si toti mecanicii dau din umeri .Pana la urma e un Corsa nu X6 .Iar cu versiunea motorizarii tot le incurc eu 😂(scuze)
Dupa 2 ani plini de batai de cap ,dupa un ecu schimbat si dupa clonare au fost aceleasi probleme.Am rezolvat problema mea legata de eroarea p0480-06 (pe electroventilator).Am ajuns pe mana unui baiat priceput relativ cu problema la Egr,ramanea blocat si am decis sa il anulez.De aici si rezolvarea ,a constatat ca nici DPF nu a fost facut off bine din soft ,si a pus un soft nou original de la opel .Protocolul de protectie a disparut si masina trage ca inainte.Daca aveti problema asta careva ,verificati sa fie softul bun .Si apoi aruncati o caruta de bani pe la toti mecanicii si electricienii.Tot softul vechi era compromis ,deja imi dadea erori si pe climã .
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Mai conteaza si unde scrieti softul .Inainte sa dau de baiatul asta mi s-a spus ca s-a rescris softul original (nici vorba de asa ceva )a fost un soft terminat ,compromis total. Omul potrivit te poate salva de cateva sute de euro aruncati aiurea.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com si partenerii nostri folosesc cookies pentru a va putea oferi informatiile si serviciile pe care le doriti si, in unele cazuri, pentru a personaliza experienta online.
Puteti seta ce cookies acceptati, pe care nu si puteti schimba aceste setari oricand accesand optiunea Setari cookie disponibila in toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare functionarii site-ului
Daca blocati aceste cookies nu mai puteti folosi site-ul clubopel.com in mod corespunzator, functionarea lui fiind afectata.
Cookie-uri pentru publicitate netargetata - se asigura doar ca nu primiti aceeasi reclama mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveti detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului in mod anonim, care ne permit sa stim cati utilizatori acceseaza clubopel.com si care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizeaza reclamele in functie de locul de unde vizitati
site-ul si interesele manifestate pana acum, astfel incat sa aveti reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu opreste reclamele, in schimb v-ar putea oferi anunturi care sa nu va intereseze.
Demografice
Pentru a va cunoste mai bine, sunt stocate cookies care ajuta serviciile de monitorizare a traficului sa
retina sexul, orasul, categoria de varsta sau alte detalii care ar putea determina pe viitor continut
relvant si o politica editoriala care sa corespunda asteptarilor vizitatorilor nostri prin serviciul
oferit de Google Analytics.