Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
L3X a scris:colegi eu pe o alfa 156 un motor de 2.4 am ramas fara directie, fara frana si s-a oprit si motorul.....asa ca se poate sa ramai fara toate....
frana de mna era de ceva timp
CAuza : s-a rupt bascula de pe stanga si mi-a aruncat bieleta din caseta de directie si s-a dus tot...asa ca se intampla si cazuri.
L-a mn s-a rezolvat prin lovirea bordurii, a gardului si un stalp de la un panou publicitar.aveam viteza adecvata in oras 60Km/h....asa ca grija mare ca se pot intampla si tragedii

Mai in detaliu, te rog : bascula a ajuns in curelele auxiliare, sau chiar in distributie ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Aici era vorba doar de situatia in care se opreste doar motoru'
1. toate mecanismele mastervac au fost proiectate sa asigura intre 3-5 franari cu rezerva de vacuum
2.sistemul de pompa de putere hidraulica de la Audi asigura la fel din rezervorul de presiune 3-5 franari
3.sistemul de asistare de pe Pajero 3.2 ditd asigura aproape 10 franari si la scaderea presiunii in sistem incepe o alarma de te scoala din morti.
Ceea ce nu este zburat fuzete,roti,punti motoare,casete ori explozii la bord functioneaza imediat dupa oprirea motorului cat sa te poti trage pe dreapta in siguranta. ...in cazurile altele decat cele normale se recomanda sa se spuna repede tatal nostru.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sunt perfect de acord cu sistemele/mecanismele ,,anti-failure,, implementate la masini ,,by default,, conform standardelor din industrie. Am intrebat doar din pura curiozitate, pentru ca stiu ca la o masina cu scut motor de fibra care acopera inclusiv pâna sub semiaripi practic nu se poate ca obiecte tertze sa ajunga in curelele auxiliare sau in distributie. Nici macar la Opel-ul meu care de fabrica are scut motor complet pâna sub semiaripi nu este posibil asa ceva.

Asadar, in cazul colegului pe care l-am intrebat, cel mai probabil lipseste scutul motor sau altceva care asigura protectia curelelor respective.
  • emateler

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Mi s-a oprit la semafor in panta, frana de mana nu am, iar frana s-a ridicat si era foarte greu sa o tin, am avut noroc ca nu eram decat eu acolo si m-am plimbat inapoi si pe stanga si pe dreapta. Am o problema cu ea de ceva vreme am schimbat diodele la alternator si mi se opreste din senin aveam CD si luminile era 10seara. Mi s-a oprit si am mers inapoi ca sa apas si acceleratia ca altfel nu pornea.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR