Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • gini79

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salutare.Am si eu o problema la un opel astra g din 2001 cu motor de isuzu,mai precis gasesc dimineata sub el doua pete de ulei amestecat cu motorina.Mentionez ca nu am motorina in ECU dar problema din cate mi-a zis un mecanic ar fi tot la pompa dar nu se poate vedea bine deoarece pompa este imbracata intr-un buret sau ceva de genu,iar uleiul ar veni de la imbinarea fltrului de ulei cu termoflotul sau a filtrului de ulei cu blocul motor.INTREBARE?a mai patin cineva asa ceva si cum se rezolva?si cam cat timp ar lua operatiile de remediere?
Multumesc.
Skip ads

  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
vinde masina...repede...altfel...va urma o perioada grea pt tine si buzunarul tau.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
danielddd a scris:vinde masina...repede...altfel...va urma o perioada grea pt tine si buzunarul tau.



Colegule tu cred ca esti in cautare de posturi. Cum poti sa recomanzi unui coleg treaba asta? Sunt toate rezolvarile pe club, doar o simpla cautare si poti gasi problema.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Fiecare face cum vrea,insa daca ii intrebi pe 90% din posesorii de 1.7 ce se intampla cand incepe sa faca probleme motorul asta..o sa vezi ca mai bine isi cumpara dacie..decat sa mai bage bani in motoarele astea.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cumpara-ti tu dacie. Ia zi ce pica la 1.7 si nu pica la alte motoare?

La 1.7 pica asa:
- EDU (2-600 RON in functie de gravitatea defectului)
- ECU (de la motorina) (2-600 RON in functie de gravitatea defectului)
- Y33 (care daca nu e tratata la timp ia si ECU cu ea) 1-200 ron + ~200 RON manopera in service (demontat/montat)
- Debitmetru (200-250 RON doar senzorul Bosch, nu ai nevoie si de carcasa)
- Spill valve (foarte rar. De fapt am vazut un singur caz in care a picat si a luat si EDU dupa el)

In rest ce pica? Toate astea costa ~1200 RON de reparat/inlocuit.
Mergi tu cu caruta de dacie si lasa-ne pe noi sa mergem cu carutele noastre nemtesti care nu troncane in orice gropita si nu scartaie toate plasticele in ele.

P.S. Esti liber sa mergi pe daciaclub sa-i pupi pe aia`n cur.
  • gini79

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2009

  • Mesaj Privat
multam de incurajari
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
carcasa fltrului de ulei cu tot cu termoflot este prinsa cu un surub mare ce il gasesti in spatele filtrului (poti sa incerci sa o mai strangi puti, poate asa rezolvi problema).
Motorina poate sa curga prin multe locuri si da, intr-adevar pompa de injectie este acoperita de niste aparatori ce seamana cu buretele, dar nu absoarbe apa/ulei/motorina.
  • gini79

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2009

  • Mesaj Privat
tin sa precizes ca urma de ulei vine de undeva de sub electromotor
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Poate a iasa pe la senzorul ce citeste turatia arborelui cotit sau pe langa termoflot, sau pe la filtru sau chiar de sus, de la garniturile ce vin pe injectoare. Daca sunt suficient de slabe arcurile de pe garnituri pierde ulei pe acolo si in timp se scurge de pe motor. Incearca sa faci ceva poze cu blitz in zona aia si de sus si de jos si apoi le analizezi pe calculator. Este cel mai simplu. Sau stergi bine motorul in spate cu o carpa, apoi dai o tura dupa care incepi sa "pipai" si vezi unde e umed.
  • gini79

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am spalat motorul si nu vine de sus de pe motor ci de undeva de sub electromotor .o sa incerc sa fac poze.ms
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
in spatele electromotorului nu este decat senzorul de arbore. daca vrei iti fac poza la vechiul bloc motor sa vezi tot ce e pe acolo
  • gini79

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ms mult,dar o sa o duc la un mecanic ca eu nu ma prea pricep,o sa va tin la curent
Skip ads

  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Mie mi a curs ulei si motorina la acest tip de motor si o sa ti spun de unde a fost in cazul meu , la tine poate sa fie diferit.
Prima data uleiul a curs si a fost de la o proasta etansare a placii de metal care vine deasupra baii de ulei si etanseaza pompa de ulei( pentru ca pompa de ulei fusese schimbata candva de proprietarul anterior), a fost luata jos schimbata o garnitura de cauciuc groasa cum sunt cele de legat ca asemanare , a fost pus silicon rezistent la temperaturi inalte de jur imprejurul ei si pusa la loc fiind necesar sa se dea jos distributia pentru aceasta operatiune.
Apoi cand a curs motorina a fost de la valva Y33 din pompa de injectie diesel, rezolvarea ei o gasesti in thread ul "Motorina in mufa ecu" ..lucru care acum 2 sapt l am rezolvat si eu.
Odata mi a mai curs ulei pe langa garnitura de cauciuc intre capacul de plastic al blocului motor si urmatorul etaj de metal , deoarece am chimbat 8 oringuri de pe injectoare si probabil garnitura veche dupa scoatere nu mai etansa corect.

Sustin ce spune bv98max , probleme au toate masinile , si daca esti putin atent si faci macar la 2 saptamani o inspectie la lichidele masinii poti sa previi probleme , sunt multi care trec luni de zile si nu- si verifica uleiul sau antigelul la o masina veche de 10 ani si apoi se trezesc ca trebuie sa schimbe una alta si se plang de costuri ..e vina lor ..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR