Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • dinflo

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
badea daniel a scris:Asa am patit si eu; motorul mergea struna tragea de rupea dar becul aprins la bord testerul a zis EGR,l-am dat jos curatat pus la loc si la fel nu s-a stina becul; am cumparat unul nou 500ron la autoa l-am montat cu greu s-a stins becul dupa mai multe drumuri si putina forja, dar a aparut alta problema intre 2000si 2500 de ture dadea in nas se ineca l-am dat iarasi jos si ce credeti cursa de la supapa egr-ului nou era mai scurta si baga prea multe gaze inecand-o ;am luat partea electrica de la cel nou am cuplat-o cu parte mecanica veche binenteles curatata le-am montat si merge si in ziua de azi .Am citit pe aici pe undeva pe forum un tutorial cum se repara partea electrica eu deja montand-o pe a mea cauta pe forum vezi cum se desface ca ea nu se arde intra funingine pe langa tija si o blocheza si trebuie sa o cumperi cu totul , s-au incearca sa dai cu un degripant pe langa tija poate se curata si isi revine. BAFTA.

Nu stii ,se gaseste de cumparat numai partea electrica a egr-ului?
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu se gaseste,asta e partea care se strica si interesul este sa se vinda ansamblul cu totul
  • dinflo

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
dinflo a scris:Am desfacut egr, am conectat pinii la bornele bateriei(pin 1 la + si 5 la - si apoi invers) dar clapeta nu se misca. Mecanicul mi-a zis ca este bobina care comanda tija de vina, ar fi arsa caci a vazut el ca in momentul cand am conectat la bornele bateriei a facut scanteie la pin. Credeti ca este arsa? Se poate repara partea electrica a valvei EGR?

Azi impreuna cu mecanicul am desfacut partea electrica a egr-ului, cu o bormasina am curatat tija,am dat si o gaura cu un burghiu mic in punctul facut cu albastru in zona in care intra mufa in egr...am incercat sa imping pe acea gaura...am montat inapoi si ...mai rau acum nu se mai accelereaza mai mult de 2000 de ture, a trebuit sa scot de tot mufa ca sa mai mearga.Mentionez ca inainte de a face aceste operatii masina mergea chiar cu mufa pusa, era doar becul check engine aprins.In momentul cand conectam pinii la borna bateriei partea electronica a egr se comporta ca un magnet(atragea metale) dar tija din interior nu se misca de loc...sa fie GATA egr?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
N-ai pierdut arculetul din interior?

Imi dau singur raspunsul, daca merge cand scoti mufa inseamna ca e la loc.

Tija ce iasa din partea mecanica se impinge usor si revine la fel de usor? Fara agatat?
Skip ads

  • dinflo

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
tase a scris:Nu se gaseste,asta e partea care se strica si interesul este sa se vinda ansamblul cu totul

stii vreun site cu niste preturi bune?
  • dinflo

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:N-ai pierdut arculetul din interior?

Imi dau singur raspunsul, daca merge cand scoti mufa inseamna ca e la loc.

Tija ce iasa din partea mecanica se impinge usor si revine la fel de usor? Fara agatat?

Partea mecanica se impinge usor (adica supapele care sunt unite cu un ax cu arc pe ele), daca imping cu degetul functioneaza...problema este la tija care iese din electromagnet se impinge usor, are o cursa scurta care se impinge mai greu si care si revine dar numai pe cursa scurta...problema este ca nu face nimic atunci cand conectez pinii la bornele bateriei, nu se misca axul care iese din electromagnet...pana la urma cred ca o sa cumpar nou...
  • lovin gigi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vivaro 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2012

  • Mesaj Privat
am o intrebare si eu ...am un vivaro 1.9 dti si as vrea sa stiu daca are un senzor magnetic pe la arborele cotit .senzorul de la axul cu came lam gasit dar as vrea sa stiu daca mai are vreun senzor care din cauza acestuia nu porneste. multumesc
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
dinflo a scris:
tonytm a scris:N-ai pierdut arculetul din interior?

Imi dau singur raspunsul, daca merge cand scoti mufa inseamna ca e la loc.

Tija ce iasa din partea mecanica se impinge usor si revine la fel de usor? Fara agatat?

Partea mecanica se impinge usor (adica supapele care sunt unite cu un ax cu arc pe ele), daca imping cu degetul functioneaza...problema este la tija care iese din electromagnet se impinge usor, are o cursa scurta care se impinge mai greu si care si revine dar numai pe cursa scurta...problema este ca nu face nimic atunci cand conectez pinii la bornele bateriei, nu se misca axul care iese din electromagnet...pana la urma cred ca o sa cumpar nou...


Tija trebuie sa revina singura inapoi, impinsa de arc. Vezi daca ai ansamblat totul ok.
Skip ads

  • dinflo

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
tonytm...nu vad ce as putea omite la asamblare...nu are decat o tija cu un arculet mic care se pune doar intr-un singur fel, iar apoi se introduce in electromagnet...si da tija revine singura inapoi la impingere cu mana, dar numai putin cat se decomprima arcul nu cat ar putea sa iasa din partea electrica(electromagnet)...eu cred ca electromagnetul nu mai functioneaza in parametrii...nu mai impinge tija (de fapt aceasta nici nu se misca cand conectez la borne cei doi pini)...
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
badea daniel a scris:Asa am patit si eu; motorul mergea struna tragea de rupea dar becul aprins la bord testerul a zis EGR,l-am dat jos curatat pus la loc si la fel nu s-a stina becul; am cumparat unul nou 500ron la autoa l-am montat cu greu s-a stins becul dupa mai multe drumuri si putina forja, dar a aparut alta problema intre 2000si 2500 de ture dadea in nas se ineca l-am dat iarasi jos si ce credeti cursa de la supapa egr-ului nou era mai scurta si baga prea multe gaze inecand-o ;am luat partea electrica de la cel nou am cuplat-o cu parte mecanica veche binenteles curatata le-am montat si merge si in ziua de azi .Am citit pe aici pe undeva pe forum un tutorial cum se repara partea electrica eu deja montand-o pe a mea cauta pe forum vezi cum se desface ca ea nu se arde intra funingine pe langa tija si o blocheza si trebuie sa o cumperi cu totul , s-au incearca sa dai cu un degripant pe langa tija poate se curata si isi revine. BAFTA.


Confirm ce a zis Badea Daniel. Exact asa mi-a facut si mie...am schimbat partea mecanica cu cea veche si merge fara probleme.
Intr-adevar cursa de la egr nou e mai scurta.....si cred ca problema se poate rezolva in 2 moduri:
- schimbare partea mecanica cu cea de la egr vechi
-update de soft ( prin care banuiesc ca ECM afla ca cursa egr e mai scurta)
  • vlasin alin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salutari am si eu o mica eroare care ,din ce imi zice omul cu testerul e egr-ul .Mentionrz ca egr -ul a fost curatat acum 3 luni si cand a fost deschis am gasit o chestie de tabla care se pare inca nu stiu exact reducea gazele care intra in egr si imi reducea si puterea motorului (adica era foarte puturoasa fata de ori ce all disel ).Dupa ce a fost curatat egr de catre un mecanic si data acea tabla jos masina fige mai bine si nu imi mai apare acea eroare cu cheia ai mecanicul .Pana acum 5 zile cand a revenit si mentionez nu apare tot tpul eroarea pe ecran dar cand apare nu pot sa o accelerez mai mult de 3000 de ture .Dupa ce dispare (dureaza cam 30 sec )masina merge din nou .As dori daca stice cineva dupa ce Am indrugat eu aici ce as putea sa fac sa comand un egr nou sa se mai poate face ceva pt cel de pe masina
  • vlasin alin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Eroarea ce apare pe testerul original GM este :
PSG 16
P0400
EXHAUST GAS RECIRCULATION VALVE FEEDBACK SIGNAL MALFUNCTION

DTC STATUS INTERMINENT
Skip ads

  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Nu se poate repara partea electrica. Poti incerca sa cauti una cu probleme la partea mecanica, si sa iei solenoidul de pe ea.

Adi G.
  • Traian V

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Z17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara colegi.
Sunt fericitul posesor(20.06.2016) al unui opel Vectra C din 2004.
Am luat masina la pachet cu mai multe probleme.
Una din ele este EGR:
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Low Voltage
(02) - Not present
Testat cu OP-COM - CAN Communication Window> 2004 (4)|Vectra-C / Signum|Engine|Z 19 DT
Masina este Opel Vectra C 2004 motor tip Z19DT 1.9 120cp

Dau clear la erori si plec cu masina de pe loc.
La un moment dat apare pe display masina cu cheia service care clipoceste.
Dupa aprox 5 minute dispare masina cu cheia service si se aprinde martorul Check Engine iar masina se limiteaza la 2000 de ture si este foarte puturoasa abia mai urc o panta.
Am citit toate explicatiile voastra si m-am apucat de treaba
Am demontat EGR - era umblat acolo ca lipsea o garnitura
am curatat partea electrica - axul electromagnetului se misca foarte usor - apasam pe el si revenea imediat
am curatat partea mecanica - nu avea funingine
am curatat teava dintre egr si clapeta de aceleratie
am curatat si clapeta de acceleratie
am curatat si senzorul de pe galeria de admisie

nu s-a imbunatatit absolut nimic

Daca scot mufa de la EGR apare in bord Check Engine - pe OP-COM EGR Circuit OPEN dar masina merge perfect.

Intrebari:
Ma poate ajuta cineva cu un EGR sa vad daca asta este cauza?
Ma poate trimite cineva un mecanic bun, am auzit de service EDS.
Dauneaza daca merg cu mufa de la EGR scoasa?
Aveti idee ce as mai putea face?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca ai op com incearca sa faci un test egr,sau daca se demonteaza usor EGR-ul, fa-i proba direct la bornele bateriei si vezi daca functioneaza. Ca o recomandare cand mai umbli acolo curata si galeria de admisie.
  • Traian V

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Z17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema!
Dupa ce am muncit sa curat egr, clapeta, adminie, senzor admisie, am gasit un baiat Mihai in Ploiesti cu un tester mai performant decat interfata mea OP-COM.
A testat fiecare modul in parte si si-a dat seama ca problema nu este de la nici o componenta.
EGR incerca sa se miste dar ramanea blocat in final la 100%
Problema era ca tot manunchiul de fire care era pe un copex s-a desprins de pe caroseria masinii si s-a atins de fulia de la alternator si plusul dadea la masa....de acolo si eroare LOW VOLTAGE
am scapat si de eroare P0243-5a
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR