Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • mihaitzu27

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut, am un opel vectra c si de ceva timp am o problema caruia nu pot sa-i gasesc rezolvare. dupa un drum bucuresti-slobozia-bucuresti cu o viteza medie de 160km/h (la sfarsitul lunii octombrie) mi s-a aprins martorul chek engine si dupa ce am pus testerul pe ea mi-a daqt o eroare cum ca are flux insuficient de aer. bineanteles ca am curatat egr-ul care era plin de funingine, dar eroarea a ramas. mentionez ca in 3 ani de cand am masina am parcurs circa 15000 de km. astept parerile voastre. multam
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu cred ca e relevant cati km ai facut cu masina de cand o ai...
mai degraba ar fi modul cum mergi cu ea
dar asta nu conteaza...

dupa ce ai curatat EGR-ul ai sters erorile?
daca tin bine minte la mine dupa ce am curatat EGR-ul a trebuit sa sterg erorile...
oricum ar fi o idee sa incerci sa cureti si clapeta de acceleratie pentru ca si acolo mai mult ca sigur e mizerie...
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In plus, o eroare care spune ca ai flux insuficient de aer, mie nu-mi pare sa tina de EGR neaparat.
  • mihaitzu27

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2012

  • Mesaj Privat
de obicei nu cobor sub 2000 de ture iar treapta superioara o dau la 3000 -3500 ture. si bineinteles ca am sters erorile si am curatat si clapeta de acceleratie.


Ultima modificare facuta de mihaitzu27 la Sam 14 Jan, 2012 6:33 pm
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Foarte bine. Totusi, care era eroarea sau care erau erorile?
  • mihaitzu27

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2012

  • Mesaj Privat
p0400 5A sistem recirculare gaze-flux insuficient de aer
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Asa mai merge. Initial ai scris doar ca e vorba de flux insuficient de aer. Intr-adevar, eroarea duce cu gandul la EGR. Treaba e ca, in urma discutiei cu un mecanic (nu inseamna ca are si dreptate) se intampla deseori ca la EGR-ul asta al tau sa fie insuficienta o curatare. Cred ca te-ar ajuta cel mai mult daca ai proba un EGR de la un coleg, asa l-ai scoate din calcule. Fie e ok, caz in care te indrepti spre altceva, fie il schimbi si ai rezolvat problema, chiar daca e destul de scump. E doar o parere.
  • mihaitzu27

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2012

  • Mesaj Privat
multam
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pentru putin. Important e sa rezolvi. EGR-ul e o mare dracie la dieselurile astea. La al meu, e si mai rau Smile
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
dupa curatare inainte sa montezi egr trebuia sa il conectezi la mufa si sa pui contactul sa vezi daca tija lui lucreaza.aceasta este actionata electromecanic si este posibil ca bobina sa nu mai lucreze la capacitate....
  • mihaitzu27

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am facut asta dar tija nu s-a miscat si m-am gandit ca actioneaza numai in sarcina.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
mihaitzu27 a scris:am facut asta dar tija nu s-a miscat si m-am gandit ca actioneaza numai in sarcina.


atunci inseamna ca este blocata
ea trebuie sa actioneze la punerea contactului

cu mana libera se misca daca apesi pe ea?
Skip ads

  • mihaitzu27

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2012

  • Mesaj Privat
supapa din egr functioneaza. la actionarea ei cu mana se misca normal. numai ca tija de la bobina face figuri, presupun fiindca am apasat-o cu mana si aramas blocata. apoi an timp a revenit la pozitia initiala
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
mihaitzu27 a scris:supapa din egr functioneaza. la actionarea ei cu mana se misca normal. numai ca tija de la bobina face figuri, presupun fiindca am apasat-o cu mana si aramas blocata. apoi an timp a revenit la pozitia initiala


hmm ciudat....trebuie sa le iei prin eliminare atunci
tot ce tine de egr
  • mihaitzu27

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ma gandeam fie la bobina, din cate stiu aia comanda pozitia supapei egr, fie la filtrul de particule. vara trecuta o mai tineam pornita pt aerul conditionat si in circa10 min in masina mirosea puternic a gaze. m-am uitat la toate furtunele si furtunasele posibile si nu am vazut nimic suspect.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Asa am patit si eu; motorul mergea struna tragea de rupea dar becul aprins la bord testerul a zis EGR,l-am dat jos curatat pus la loc si la fel nu s-a stina becul; am cumparat unul nou 500ron la autoa l-am montat cu greu s-a stins becul dupa mai multe drumuri si putina forja, dar a aparut alta problema intre 2000si 2500 de ture dadea in nas se ineca l-am dat iarasi jos si ce credeti cursa de la supapa egr-ului nou era mai scurta si baga prea multe gaze inecand-o ;am luat partea electrica de la cel nou am cuplat-o cu parte mecanica veche binenteles curatata le-am montat si merge si in ziua de azi .Am citit pe aici pe undeva pe forum un tutorial cum se repara partea electrica eu deja montand-o pe a mea cauta pe forum vezi cum se desface ca ea nu se arde intra funingine pe langa tija si o blocheza si trebuie sa o cumperi cu totul , s-au incearca sa dai cu un degripant pe langa tija poate se curata si isi revine. BAFTA.
  • mihaitzu27

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2012

  • Mesaj Privat
multam mult
  • mihaitzu27

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2012

  • Mesaj Privat
exista posibilitatea ca aceste mesaj p0400 5a sa apara de la filtru de particule care trebuie regenerat? Aceasta idee mi-a dato cine care lucreaza la KIA , dar mi-e greu sa cred una ca asta. Am sa incerc sa iau partea electronica si sa o montez pe supapa apoi sa curat toate DCT urile din PCM si sa vedem ce zice Very Happy sper sa o rezolv cumva
  • mary 30

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

Si eu am avut probleme cu EGR dar la Z19DT si am curatat-o dar tot la fel facea... pana la urma am cumparat alta noua si surpriza la fel facea si cu aia Mad
Am fost cu masina la service EDS la @maiandrei si mi-a montat un blind (o tablita cu gaura mai mica in fata EGR) care limiteaza gazele deoarece EGR nu face fata exact ceea ce zicea si @badea daniel.
  • dinflo

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am desfacut egr, am conectat pinii la bornele bateriei(pin 1 la + si 5 la - si apoi invers) dar clapeta nu se misca. Mecanicul mi-a zis ca este bobina care comanda tija de vina, ar fi arsa caci a vazut el ca in momentul cand am conectat la bornele bateriei a facut scanteie la pin. Credeti ca este arsa? Se poate repara partea electrica a valvei EGR?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR