Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • hora

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salutare. Am facut un drum mai lung si am folosit GPS-ul. Am constatat o diferenta considerabila intre viteza aratata de ceasul din bord si GPS, mai precis de vreo 8 km/h, la viteze intre 100 si 120 km/h (viteza afisata de GPS era mai mica). E normal asa ceva? Se poate interveni ca ceasul sa indice viteza mai aproape de realitate (considerand ca viteza aratata de GPS e cea corecta) ?
Multumesc. (Scuze daca s-a mai scris despre asta si n-am gasit eu).
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ce cauciucuri ai?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,487
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La viteza aceea 100-120km/h diferenta de 8 km/h intre real si afisat sa fie "in tolerante", adica maxim 8% intre real si afisat, deci acceptabil.
Liviu cred ca merge cu 175/65/14, avem aceeasi motorizare.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se poate, da' degeaba
Acelasi fenomen l-am observat si la astra G (cu code index programat corect pentru dimnesiunea anvelopelor), si la astra H (de asemenea, programare corecta)
Ce banui:
1- ori calculul a fost facut in mod ideal (calculat perimetrul rotii cu 2*Pi*R) fara sa se tina cont ca roata nu are forma ideala (raza se dimineuaza nitel)
2- ori (cel mai probabil) aceasta abatere a fost lasata intentionat. Ca daca cu mergi cu 59 la ora (pe ceas) si te opreste radarul si iti da amenda ca aveai 62, asa-i ca ii injuri pe inginerii de la uzina?. Plus ca mai e si aspectul unghiului la care stai de ceasuri (care poate sa iti fure un 2-3 km) deci sunt multe variabile, si atunci... better be safe! Lasa sa arate nitel mai mult, decat sa avem reclamatii ca de ce am luat amenda
Skip ads

  • hora

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
corsablue a scris:
Liviu cred ca merge cu 175/65/14, avem aceeasi motorizare.

Ai dreptate, 175/65/14

Si totusi as prefera ca diferenta sa fie mai mica. Am mai constatat ca, pe masura ce crestea viteza, crestea si diferenta intre ceas si GPS.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,487
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Asa sunt proiectate. Daca ai rabdare sa faci putina matematica vei observa ca, in procente, diferenta intre ce arata vitezometrul si ce arata gps-ul este aproximativ constanta. In procente!
  • banunickolass

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 z 10 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut. Am o corsa c 2001 z10xe. Astazi am cumparat un casetofon auto sh si am vrut sa-l probez.
Surpriza......nu mai am contact. Nu se aprind lumini in bord nu cupleaza nu nimic.....e moarta.
Mentionez ca merg farurile avariile,claxonul....dar cand pun contactul nu se intampla nimic.
Am verificat sigurantele din panoul de sigurante de sub capota si nu e arsa niciuna.
I-am dat curent de la alta si tot nimic........
Va rog sa ma ajutati cu o parere
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ceva detalii de la proba....
Ai facut vreun scurt ceva?
Butucul contactului ti-a mai facut probleme vreodata?
Aplica un pumn moderat ( doar e masina ta! ) desupra instrumentelor . Poate nu fac contact cum trebuie. E o problema deasa la Corsa .
Skip ads

  • Pandelik

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
banunickolass a scris:Salut. Am o corsa c 2001 z10xe. Astazi am cumparat un casetofon auto sh si am vrut sa-l probez.
Surpriza......nu mai am contact. Nu se aprind lumini in bord nu cupleaza nu nimic.....e moarta.
Mentionez ca merg farurile avariile,claxonul....dar cand pun contactul nu se intampla nimic.
Am verificat sigurantele din panoul de sigurante de sub capota si nu e arsa niciuna.
I-am dat curent de la alta si tot nimic........
Va rog sa ma ajutati cu o parere



Incearca sa scoti casetofonul si apoi sa scoti borna bateriei cateva minute. Am pus si eu un casetofon la mn si imi aprindea pozitiile aiurea apoi farurile...
  • alexandruiulian275

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 WOLOXCF68241712
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Sunt detinatorul unui opel corsa c elegance din 2003 motor de 1.2 benzina,am cumparat masina de 2 luni si am deja prpbleme cu ea,fiindca nu stiu ce defectiune are,va rog ajutati-ma sa descoper problema daca cunosteti mai multe despre acest tip dr masina,va descriu imediat care este poblema,de curand am schimbat bujile,filtru benzina,filtru de aer,filtru de ulei si am schimbat uleiul,am pus 5w 40 castrol,fiindca motorul avea peste 130.000 km,am facut vreo 3000 km,si a mers bine,apoi a aparut problemele,in timpul mersului cand turez motorul la viteze mai mari deodata pica turatia la o si apare un led in bord ci o masinuta si o cheie,apoi dispare si apare un alt led de culoarr galbena,avand forma unui pompe sau robinet cu denumirea chek engine,si sta aprinsa tot drumul,apoi cand opresc motorul si las o perioada de timp rece motorul dispare cand repornesc,apoi se repeta povestea cand se incalzeste motorul,imi spuneti si mie va rog ce poate fii defect?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Desfa Instrumentele si curata mufa lor cu spray contact de calitate.
Gasesti tutorial pe ClubOpel cum se desfac Instrumentele
Citeste numai .... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9503
Asa se pot citi erorile aparute.... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • alexandruiulian275

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 WOLOXCF68241712
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
multumesc ptr raspuns,asa am sa fac si va voi scrie aici in scurt timp despre rezultatul obtinut
Skip ads

  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Poate sa imi puna si mie cineva o poza cu indicatia acului de temperatura la Corsa Z12XE la temperatura normalade lucru?
La mine sta intre indicatia de 80 si 90, cand dau drumu la AC si merg prin oras urca putin peste 90 dar ramae acolo.
la 12 grde afara dupa 20km in oras si caldura data drumu acul indica asta:

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ac decalibrat sau termostat. Pe tester dai comanda sa stea acul la 80, 90, 100 si vezi daca indica corect. La termostat apa in ibric, termometru si faci proba.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Doar ce am testat acul si indica bine. O alta chestie care care am observat-o azi de dimineata (8 grade afara) a fost ca apa a ajuns la 88-89 grade in trafic, dar am prins o bucata de drum libera si apa a inceput sa scada pana aproape de 80; pana acum nu a fost destul de frig sa se observe. Caldura era la maxim si ventilatorul pe treapta 2, deci termostatul pare vinovat. Aveti vreo recomadare pentru o marca anume de termostat?
Multumesc pentru raspuns dl Dan.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune original GM sau Behr ca asta este echipare originala, complet cu corp si garnitura.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am schimbat termostatul cu BEHR cu corp si garnitura insa se comporta absolut la fel... o sa schimb si senzorul de temperatura poate nu trimite informatii corecte. Ce marca recomadati de senzor?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune GM sau Bosch, parca asta le face.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
boditza a scris:Salut,
Poate sa imi puna si mie cineva o poza cu indicatia acului de temperatura la Corsa Z12XE la temperatura normalade lucru?
La mine sta intre indicatia de 80 si 90, cand dau drumu la AC si merg prin oras urca putin peste 90 dar ramae acolo.
la 12 grde afara dupa 20km in oras si caldura data drumu acul indica asta:


Salut, in poza iti arata cam intre 80 si 90 asta inseamna aproximativ 85.. acuma, daca tu ai caldura pornita nu crezi ca se raceste lichidul care circula prin motor? si la mine e la fel daca folosesc caldura asa ca.. Smile
Daca nu incalzesc, sta la 88-93 la exterior,si 90-93 in oras..
Testeaza asa: dupa ce aduci motorul la temperatura baga maxim caldura si vezi cum scade temperatura lichidului de racire. Fie in trafic sau pe loc ventilatia raceste lichidul recirculat prin motor si radiatorul de incalzire..

Spor la testare! Smile
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Din experiente trecute si actuale cu masini stiam ca temperatura lichidului de racire nu scade sub valoarea la care termostatul este inchis decat in cazuri speciale (la vale si caldura data drumul). Cu termostatul nou apa sta fix la 88 fara caldura si 14 grade afara
Mergeam constant cu viteza indicata de aprox 50km.

Zilele trecute, dimineata la 8 grade afara si caldura pe treapta 2 apa nu a trecut de 84 de grade. Practic masina nu scade niciodata sub valoarea asta, ceea ce ma face sa cred ca atunci termostatul este complet inchis iar la 88 este complet deschis. Oare sa am eu bafta sa fi nimerit un termostat fix cu acelasi defect ca si cel vechi?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR