Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • VectraDriver

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 1.6 16V 101 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Alternatorul nu mai incarca.Ce pot sa ii fac? Ca de dat jos nu shtiu. Please help
Skip ads

  • Butza

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Azi l-am demontat si mi-a schimbat puntea de diode . Depinde ce simptom ai , la mine ramanea becul aprins la bord.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
verifica daca poti excitatia, periile colectoare sau puntea de diode. dar cam trebuie sa-l demontezi!
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
subietul a fost discutat....si inca cum.am reparat alternatorul...la mine erau doar carbunii...nu am mai scris ca sunt destule topicuri frumoase !
Skip ads

  • VectraDriver

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 1.6 16V 101 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am rezolvat probleme cu alternatorul,cauza era puntea de diode shi releu.Dar tot am o problema nu se aprinde martorul de la baterie ..Neutral
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
VectraDriver a scris:Am rezolvat probleme cu alternatorul,cauza era puntea de diode shi releu.Dar tot am o problema nu se aprinde martorul de la baterie ..Neutral


Poate ti-a ramas bateria prea descarcata. Daca alternatoru functioneaza acuma bine, fa cateva ture cu masina ca sa iti incarce bateria sau pune-o pe un redresor. Eu stiu ca daca ai sub un anumit procent bateria descarcata, nu se aprinde martorul de la baterie.

CristianTM.
  • VectraDriver

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 1.6 16V 101 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am mers ku ea...shi bateria de abea am incarcat'o...mie sa nu se fi ars becul martorului
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si cat te-a costat schimbul de carbuni si puntea de diode,sa si eu sar putea sa am niste probleme cu alt ,am o oscilatie la lumini
Skip ads

  • VectraDriver

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 1.6 16V 101 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2006

  • Mesaj Privat
nu am schimbat carbunii decat puntea de diode si releu
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
VectraDriver a scris:nu am schimbat carbunii decat puntea de diode si releu


sunt curios ce mecanic istet ti-a zis ca nu e necesar sa schimbi carbunii Rolling Eyes ....pai daca tot ai schimbat partea electrica de incarcare de ce nu si carbunii?...ca sa mai platesti o data manopera cand s-or toci?chiar daca aratau bine, costurile sunt mici si era bine sa-i schimbi ...hmm...
  • vam

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Sacele
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
In ultimul timp dupa pornire nu incarca alternatorul cateva minute, dupa care isi revine si baga 14,1-14,2 V.Este posibil sa fie puntea de diode sau regulatorul de tensiune sa fie pe duca? Am observat ca si turometrul ramane la 500 de rot pana incepe sa bage alternatorul dupa care isi revine.M-am uitat la alternator si parca scrie Hella pe ea este modelul cu pompa de vacuum, si dupa topicurile citite aici ar trebui sa fie Hitachi. Mai are cineva alternator Hella la acest tip de motor sau n-am vazut eu bine ce scrie pe ea. In momentul de fata am legat un multimetru la bricheta si urmaresc tot timpul incarcarea bateriei.Are cineva vreo sugestie ce ar putea fi?Ce ar trebui sa fac ca sa nu mai apara fenomenul acesta.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
mare atentie la periile(carbunii) de la alternator si electromotor...dupa un anumit grad de tocire(uzura) incep sa faca arc electric puternic si se poate distruge rotorul(colectorii de cupru de pe rotor)...in acest caz, adio rotor Confused ....si asta doar pt cativa banuti in plus
Skip ads

  • vam

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Sacele
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Am rezolvat alternatorul, l-am dat jos l-am demontat l-am dus la un meserias care mi-a masurat puntea de diode si mi-a zis ca totul este in regula a curatat contactele de pe alternator, care erau foarte oxidate l-am pus la loc si a mers din prima, el mi-a zis ca din cauza contactelor imi facea probleme, sper ca numai asta a fost.
  • tantar76

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 -
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut la toata lumea.
Am patit acelasi lucru la un opel astra H din 2004 1.7 dth.
Sa aprins martorul cu ,,bateria'' din bord si am dus masina la electrician.Diagnostic: punte diode dusa si releu incarcare (spune el ) Am cumparat puntea si releul si dupa ce le-a schimbat face acelasi lucru care facea si ininte de a le schimba. El zice ca e un alternator Hitachi.
Nu stiu ce sa mai fac
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR