Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • al3x_zro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu cnsuma pentru ca iam schimbat segmentii in decembrie si am venit cu masina pana in anglia si mia consumat 100 g de ulei 10w40 ma gandesc sa nu fie totusi vreo supapa blocata
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi asta e.. nu ai scanteie pe cilindrul 1 cand se incalzeste motorul..... reparatia la motor o fo bine facuta? Scaunele supapelor or fost curatate de depuneri? Incearca cumva sa dai jos galeria de admisie si sa cureti canalele EGR..
  • al3x_zro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
O sa incerc chestia e ca in stadiul asta cu motorul meegand rau si in 4 cilindri la 150 160 de km da in nas rau de tot si se subtureaza singura iar singura modalitate de a o opri sunt daca misc acceleratia, singurul mod prin care motoru ala merge aproape normal e sa o tin aproape perfect constanta la cea mai mica mucsorare a vitezei la reincercarea de a marii viteza se opreste cilindrul 1 si incepe si palpaie becul de la motor. Sunt niste lucruri care ma baga in ceata rau.... Si nu as vrea sa desfac motoru degeaba inca odata dupa ce am schimbat segmentii si garniturile de la supape.
  • al3x_zro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce ar putea comanda calculatorul sa opreasca scsnteia...ce senzor mai exact pentru ca asa aflu si unde e problema
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi calculatorul nu opreste scanteia... bujia se acopera cu funingine si scanteia e prea slaba sau lipseste si nu se mai face detonatia..
  • al3x_zro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pai da dar de ce la luarea contactului peste 8 sec pentru ca sub nu isi face efectu isi revine....
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi daca lasi in repaus la temperatura motorului se usca bujia.. incerca sa mergi cu EGR-ul deconectat . o sa ai un martor aprins in bord dar nu-i bai.. Clapetele de la sistemul Twinport se deschid cum trebuie?
  • al3x_zro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Aa nu am verificat si nu stiu unde sunt
Skip ads

  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Alex, cel mai probabil modulul de aprindere este bulit, daca iti da misfire pe cil. 1, nu ai scanteie pe bujii aia.

O poti verifica astfel:

Scoti modulul de aprindere si bujiile, bagi bujiile in el si faci punte cu o surubelnita intre corpul bujiei(le iei pe rand) si blocul motor dupa care dai putin la automat(pui pe altcineva sa dea la automat si tu te uiti daca dau scanteie bujiile). Cel mai probabil la bujia 1 nu vei avea deloc scanteie sau foarte putin in comparatie cu celelalte.

Daca e asa va trebui sa iei alt modul care ajunge undeva la 500-600 ron pe producator, original sare de 1200 ron.

Succes!
  • al3x_zro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am incercat cu o bobina de la cineva care mia zis ca merge si a functionat 2 km dupa aceea au aparut aceleasi simptome nu stiu ce sa zic o sa imi comand alta sa fiu sigur treaba e ca nu stiu daca o supapa este blocata dacs astea sunt simptomele....Multumesc oricum tuturor pentru implicare la subiect si sper sa se rezolve curand...revin cu detalii
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Inainte de a comanda modulul de aprindere fa asa cum ti-am zis mai sus si testeaza daca ai scanteie la bujia aia. Dureaza 10 min.
Daca ai scanteie atunci din alta parte este problema.
  • nutzzu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Schimba bujia de la cilindrul 1 cu alta care nu este afumata(sau umeda) cu alta care este uscata.Mergi vreo cateva zile si verifica din nou.Daca problema persista ,si daca ai eliminat toate celelale posibile cauze(bujii,egr,injectoare,ecu) parerea mea este ca ar trebui sa iei in considerare partea mecanica.
Un test al compresie ai facut?Daca in urma testului sunt probleme la cilindrul 1 este foarte posibil sa trebuiasca sa desfaci motorul....
Testul cu pseudoagrafa ce spune ?Doar eroare 0301 sau 0300 urmat de 0301?alte erori?
Dupa cum am mai postat,am avut aceleasi probleme ca si tine,masina pornea la sfert(la 15 grade+,si la 20-)dar motorul o lua razna ori de la pornire ori in timpul mersului.....mie imi arta 0300 si dupa cateva zile de mers ba normal ba in 3 pistoane 0300 si 0304.
Am fost la un pas de a desface motorul din cauza cilindrului 4.
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
uskt2005 a scris:Alex, cel mai probabil modulul de aprindere este bulit, daca iti da misfire pe cil. 1, nu ai scanteie pe bujii aia.

O poti verifica astfel:

Scoti modulul de aprindere si bujiile, bagi bujiile in el si faci punte cu o surubelnita intre corpul bujiei(le iei pe rand) si blocul motor dupa care dai putin la automat(pui pe altcineva sa dea la automat si tu te uiti daca dau scanteie bujiile). Cel mai probabil la bujia 1 nu vei avea deloc scanteie sau foarte putin in comparatie cu celelalte.

Daca e asa va trebui sa iei alt modul care ajunge undeva la 500-600 ron pe producator, original sare de 1200 ron.

Succes!

fa asta cand e cald motorul.. atunci apar simptomele... si leaga cu patru sarme filetele bujiilor de un punct de masa... asa vezi scantela pe toate cele patru bujii si o poti compara
La fel poti scoate rampa de injectoare.. cu cabluri cu tot si cineva sa dea la automat sa vezi cum pulverizeaza... S-ar putea ca injectorul 1 sa fie mai lenes.. sa bage mai multa benzina.. schimba injectoarele intre ele..
  • Geo_G

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare

Cum se da galeria de admisie jos la z16xep?
E greu? Ca ma gandesc sa o curat si eu un pic pe a mea
Aveti idee cat costa operatiunea la service in cazul in care nu ma bag eu sa fac asta?
Imi este cam teama. Singura operatiune pe care am facut-o pana acum a fost sa schimb bieletele antiruliu.

Multumesc
  • al3x_zro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Este ceva de lucru dar nu e complicat...chestia e ca eu a trebuit sa o dau jos si inauntru are ca o dublura prinsa in 2 suruburi mie mi sa rupt de la prinderea din surub o bucata si a cazut in galerie...scotea exact zgomotul de parca o bila este inauntru si in functoe de cat accelerai se facea si zgomotul...nici acum nu imi explic cum sa rupt inauntru mai ales ca un surub l-am gasit rupt de la jumate...la service iti va lua destul pentru ca e cam 1 ora 2 depinde ...insa daca nu sti exact documenteazate pe internet sau dute la un service desii nu stii ce sar putea curata acolo...eu cand am desfacuto dupa 90 de mi nu era decat putina negreala care se lua foarte usor si in proportie de 70% era curata
  • al3x_zro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Inorice caz se da ecu, clapeta si ce mai e in zoba aia si e un surub in spatele galeroei care te va chinui...mie mia luat cam o ora cunoscand motorul...acum uitate si tu fati o parere si unde te blochezi da un semb
  • Geo_G

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi.
Ideea este ca am 45.000 km cu masina........
Motivul pentru care vreau sa o curat este acela ca la cald nu are o decelerare constanta si nu mai trage nici asa de bine. La rece e o adevarata bestie Smile
  • al3x_zro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Aceesi problrma o am si eu insa nu am gasit solutia..... Si a mea e din 2007 un astra g
  • al3x_zro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Vreau sa inlocuiesc motorul asta cu un z18xer......ce modificari trebuie facut acare stiti si daca merita.....stiu doar ca cutia se potriveste mai ramane restul....
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Alex, este mai ieftin sa cumperi un astra cu Z18XER pe el. Credema, am citit si nu gasesc acum lista completa, dar e foarte lunga !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR