Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • zido77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salut ,am si eu o problema cu opelul meu , Vectra x 18 xe automatic.La rece functioneaza perfect dar cand ajunge la 80 grade sau putin peste moare . La semafor daca este pe neutru sau parcare merge putin dupa care moare .si daca este pe D daca stau mai mult timp incepe sa tremure si moare si asta doar la cald. Ma poate ajuta cineva ? La tester nu apare nici un cod de eroare .
Skip ads

  • VASYLE

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Arad
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
posibil senzorul de temperatura ,trebuie sa ai 2 senzori pe motor unul pentru ceasul din bord cu un fir iar al doilea cu doua fire pentru ecu. verifica cel cu 2 fire
  • zido77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Mersi ,dar ce sa verific la el ar trebui sa fie curent pe unul din fire ( o anumita tensiune ) si pe celalalt masa . Sau ?!
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Exista niste valori in autodata pentru toti senzorii.Daca vei pune ohmetrul pe pinii senzorului trebuie sa-ti arate o rezistenta care variaza in funcie de temperatura motorului,verifica daca aceasta corespunde cu valoarea din autodata pentru diferite praguri de temperatura.
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Eu zic ca fenomenul este mai degraba tipic pt. senzor de turatie (vilbrochen) defect. De asemenea (dar mai putin probabil) poate fi vorba de modul de aprindere (bobina) defect. Eu nu am auzit pana acum ca de la senzorul de temperatura al lichicului de racire sa moara motorul, cel mult ii da peste cap amestecul. O diagnoza te poate lamuri in privinta asta.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
dupa ce moare porneste usor? daca da nu e senzorul de turatie de vina. eu cred ca e iac-ul de vina. am patit si eu. motor x20xev dar identic cu x18xe.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
pare a fi o problema clasica a bobinei de inductie.
  • zido77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri . Pt. marian_sro porneste usor dupa ce moare. O pornesc merge normal dupa care are o fluctuatie de turatie si pe urma moare. Daca este cutia pe D si o mut pe P sau N moare imediat dar numai dupa ce este cald repet iar pe tester nici un DEFECT.
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
schimba iac-ul cu unul de proba. 90% acolo e problema. am avut aceiasi problema tot cutie automata. fara erori pe tester. cand incepe sa faca urat la relanti ciocaneste in iac si daca se opreste sau isi revine e 100% iac.

oricum ar fi eu spun sa pui alt iac de proba ( merge si de pe x20xev) si sa verifici toate furtunasele de vacum sa nu traga aer fals.
  • zido77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc tuturor pentru ajutor . Marian_sro ai avut dreptate iac-ul a fost de vina. Am cumparat un iac nou, l-am montat si am lasat motorul sa functioneze . Cand sa incalzit si sa decuplat socul a murit motorul. Am pornit motorul din nou de cateva ori si nu statea deloc la ralanti , murea imediat. Chiar si in mers cand nu mai acceleram murea . Am dat ralanti-ul mai mare , am pornit si am lasat motorul sa se incalzeasca peste 80 grade dupa care am reglat ralanti-ul la 830-850 rpm .Este normal ca tija de la iac-ul nou sa lucreze in alt punct decat cea veche !? sau !? Am montat iac-ul ieri si am facut deja cam 300 km si merge perfect si iac-ul nou a fost doar 24 de euro. Multumesc inca o data pentru sfaturi .
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
iac era de preferat sa iei original. la 24 de euro sa nu fie vreun vapor. pe aici e 7 mil unu. original inseamna pierburg. mai poti pune siemens sau hella.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
IAC la 7 bulioane? O innebunit lumea?
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
din pacate cam atat costa unul bun. x20xev si urmatoarele sunt cam pretentioase la senzori. original ca altceva nu prea tine.
si nu numai iac. vezi pe forum cati au pus senzori crank si cam si nu au tinut, debitmetre chinezesti care merg mai prost decat unul original busit si tot asa.
  • jon joni

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu o problema,am un vectra C 1,8 16v din 2003,am cumparat-o in
august anul trecut,dar cred ca mi-am luat plasa,este dublu climatronic si am
probleme cu incalzirea,in primul rand ca nu pot accesa calculatorul de bord
cu climatizarea desi selectez temp. dau "auto" apas butonul central si nu
mi-se deschide pe display informatia cu climatizarea.
Am posibilitatea doar sa:reglez temp.,sa dau aer pe luneta fata,incalzire
luneta spate,recirculare dar astea sunt comenzi manuale ,auto este aproape inutil atat timp cat
nu pot deschide informatia pe diplay chiar daca apas pe butonul central,in plus nu se incalzeste destul,aerul
cald, merge mai mult in grilele spate,si putin cald la picioare, dar nu si la
relantii,doar cand tin masina turata pe loc la 2000 de ture, s-au cand sunt
in mers,deci nu pot sa spun ca am dublu climatronic automat pt ca ma fac de ras,in plus nici caldura pt un confort minim,va rog putin ajutor care ar fi problema,problemele,mentionez ca am fost nevoit sa scot mufa de la compresor pt ca pe timp de iarna nu am putut sa-l decuplez cum este normal
de undeva din comenzi de la bord,pt ca desi vroiam sa fac caldura el ingheta
si baga rece pt ca nu avem comanda de decuplare. Sad Sad
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
joni,tu te-ai apucat sa postezi asa, peste tot? Asta pe langa ca ai un stil bestial de a-ti expune problema... atat de bestial ca nimeni nu intelege ce zici tu acolo.
  • jon joni

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
sall, scuze pt nepricepere,in cauza de disperare,am incercat sa dau cat mai multe detalii,multumesc pt raspuns Rolling Eyes
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR