Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Girleanu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
a Stat o noapte masina si am verificat uleiul dupa vreo 15 ore intelegi ? Mai am o problema-de cateva zile incoace incepe sa tremure masina si se opreste brusc motorul ! Am verificat pompa de benzina sa vad daca da benzina in rampa dupa ce sa oprit motorul si a dat ! Care ar putea fi problema ca pompa am vazut ca da benzina ! sa fie oare primele semne ca se strica ? Vreau solutii !
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi cand se opreste se aprinde un martor in bord? Motorul se opreste la relanti sau in sarcina? Poate sa fie benzina pe rampa dar sa nu aiba presiunea suficienta.. vreo 3 bari..
Daca manca asa de mult ulei poate se impune o segmentare... trebuie facut un test de compresie.... Lichidul de racire e contaminat cu ulei?
Oricum pe temperaturile astea mai fac fite masinile... asteapta sa se mai incalzeasca..
  • Girleanu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Deci cum sa zic .... inainte cu 3-4 secunde sa se opreasca motorul tremura,masina sa oprit si in sarcina si pe liber . Apa din borcan nu are deloc ulei in ea decat antigel si apa atat ! Iar dupa ce se opreste si o pornesc cam dupa 3-5 minute (ca de abia atunci vrea sa porneasca)mi se aprinde becul acela galben(chek engine) si se stinge in vreo 2 minute singur.Ce pot sa ii fac chiar nu stiu Confused Sa uitat mecanicul si la captor si mi-a zis ca e aproape nou...acuma ce sa zic chiar nu am cuvinte ! Iar testul de compresie cum trebuie facut?Trebuie chiuloasa desfacuta sau cum ? Fum albastrui pe toba nu scoate,motorul nu gazeaza cand ii desfac busonul de ulei sau cand ii trag joja si nici ulei nu da pe afara cu busonul desfacut sau joja trasa ! Scurgeri de ulei nu am ! Multi FOSTI detinatori de opel vectra mi-au zis ca asa au fost modele astea nereusite si ca mananca ulei aproape 80% din ele ! Voi cauta sa cumpar o pompa noua de benzina poate o fi asta problema ! O seara placuta,cius !
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
bec aprins deci trebuie sa ai o eroare stocata
testul de compresie necesita doar demontarea bujiilor.
Intr-adevar, X16XEL e un motor nitel mai sensibil.
Skip ads

  • Girleanu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pai zimi si mie cum se face testul de compresie indetaliat ca tare sunt curios poate pot sa il fac eu,as mai scuti niste cheltuieli pe la mecanic ! Iar cu aceea eroare cum fac k sa scap de ea ! Daca trag borna de la baterie vreo 30 de min mi se pare ca se sterg erorile (asta daca nu cumva apar din nou) .
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi daca tragi borna de la baterie se sterg erorile dar cauza ramane...
pentru testul de compresie trebuie un aparat special .. un manometru cu niste adaptoare... nu e scump aparatul asta (vreo 20 Euro pe Ebay).. da mai bine mergi la un service...
  • Girleanu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat pompa de benzina si tin sa spun ca este o schimbare dar NU majora,ieri am scos masina de la mecanic si am facut proba,mi sa mai oprit odata dar inainte sa se opreasca nu mi-a mai tremurat masina si tin sa precizez ca treaba cu relantiul tot nu am rezolvat-o .Uneori incepe sa oscileze sau si mai rau cand merg cu ea si calc ambreiajul ptr schimbarea treptei de viteza imi scada turometrul pana pe la 500 rpm.Ce este de facut ca deja ma zapacit de cap masina asta ? Cius
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi citeste erorile stocate daca tot se aprinde check-ul
mecanicul nu avea un manometru sa-ti faca testul de compresie? Asa ceva nu trebuie sa lipseasca din "dotarea" lui
pe throttle body este regulatorul de relanti... un cilindru negru cu o mufa,, desurubeaza-l si vezi daca are cursa pistonasul..
Skip ads

  • Girleanu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare motorul meu se cam da la ulei am tot vazut pe internet ca uni proprietari folosesc Dura Lube(aditiv ) ati folosit careva acest aditiv ptr motor ? Sau ce ma puteti sfatui eu folosesc in prezent ulei Gm 10w40 iar inainte numai Castrol 10w40 si nu este nici o diferenta la consumul de ulei :O:O ; iar daca folosesc aditiv din acela sa bag in rezevor ptr desfundarea injectoarelor ce ziceti e bine,sau doar reclama ce este de acel aditiv ?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
aditivii de ulei nu fac minuni...unii spun chiar ca fac rau.. ca antreneaza mizeria din baia de ulei in chiuloasa si drept urmare se infunda canalele de ungere la tacheti... Poti face o "spalatura" la motor iar dupa cateva sute de km sa schimbi uleiul si sa bagi aditivi.... Dar cauza nu o remediezi.. Eu tare cred ca pierzi ulei pe la simeringuri sau la segmenti.. aditivul Duralube reduce frecarile ... nu e rau dar tie iti trebuie un aditiv care mai etanseizeaza garniturile de la motor.. Wynns parca este un aditiv bun...
Cu aditivii de benzina am avut intotdeanu experienta buna.. desi se mai spune ca antreneaza mizeria si astia.. Da iarna e mai bun niste alcool in rezervor... mai solubilizeaza apa...
Oricum sa nu te astepti la minuni...
  • Girleanu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ma ajutati si pe mine cu sfaturi la problema mea de mai sus cea cu zmucitul motorului inainte sa se opreasca ! Specific am curatat si clapeta de acceleratie cu tot cu senzor si degeaba ..... aceasta problema imi face intotdeauna cand este motorul cald....cand este rece merge ok......ce pot sa ii fac ! Becul acela galben se aprinde se stinge cand si cum ii vine lui....am fost acum o luna cu ea la service si mi-a zis sistem egr lucru greu de crezut deoarece l-a desfacut mecanicul si mi-a zis ca era putin afumat in rest totul ok...am schimbat si pompa de benzina din rezervor si pompa de retur(purge valve),fise,bujii,distributia noua si tot nu ii dau de cap ! Cer solutii .
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca smuciturile sunt line inseamna ca este alimentarea cu benzina.. aer din rezervor, presiune insuficienta.. filtre..
daca zmuciturile sunt bruste este la aprindere...pierderi de curent ... pe la sistemul de aprindere...
Nu se umezesc sau afuma una din bujii?
Mai poate fi senzorul de temperatura motor.. care masoara temperatura lichidului de racire..
daca apare zmucitura numai la cald poate fi un contact la ECU sau altundeva...
Skip ads

  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:daca smuciturile sunt line inseamna ca este alimentarea cu benzina.. aer din rezervor, presiune insuficienta.. filtre..
daca zmuciturile sunt bruste este la aprindere...pierderi de curent ... pe la sistemul de aprindere...
Nu se umezesc sau afuma una din bujii?
Mai poate fi senzorul de temperatura motor.. care masoara temperatura lichidului de racire..
daca apare zmucitura numai la cald poate fi un contact la ECU sau altundeva...
Am o vectra cu mot1,6 16v din 96 si facea foarte urat cand se incalzea,nu puteam urca o panta,se afuma cate o bujie,cauza-catalizator infundat si toba finala.Pusa pe tester nu dadea nici o eroare.Acu are alte probleme,se tureaza la prima pornire de zici ca-i avion la decolare.Cred ca o sa-i pun aripi si-i fac vant...
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi m-am gandit si io la catalizator dar la garleanu motorul facea fite numai din cand in cand..mai ales cand nu era in sarcina.. cand lua piciorul de pe acceleratie.. oricum poate sa demonteze flansa dinspre toba intermediara si sa arunce o privire..
cat despre accelerarea in gol cred ca s-a intepenit clapeta de acceleratie pe pozitia deschis... daca se tureaza foarte tare nu poate fi de la aer fals..
  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
M-am gandit si eu ca nu are cum sa traga aer fals.Acum o ora am pornit-o si a mers impecabil,mai putin fluctuatia de la ralanti(scade-revine,scade-revine).E si caldut afara.Cum poate ramane clapeta blocata daca eu o opresc la un ralanti normal,iar la pornire nu calc pedala?oare nu-i posibil ca un injector sa inunde?zi-mi si mie pe care mufa si cum fac testul agrafa?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi da rampa de injectoare jos si spune-i la unprieten sa dea la automat... poti vedea cum pulverizeaza... e o metoda mai rudimentara dar eficienta...
la x16xe ai obd1.. nu mere cu testul pedala-acceleratie (pseudoagrafa aici pe forum).. cred ca mere prin suntarea contactelor 5 si 6 la mufa de diagnosa (asta este sub capacul de la schimbatorul de viteze).. erorile se citesc la fel ca la "pseudoagrafa".. dar daca nu se aprinde martorul in bord nu ai erori

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am pus din greseala conectorul OBD2 , la conectorul OBD1 se sunteaza contactul 5 si 6.. se da contact (nu se porneste motorul) si se numara identic ca la pseudoagrafa
  • PALLL

  • Mesaje scrise: 483
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:.... nu mere cu testul pedala-acceleratie (pseudoagrafa aici pe forum).. cred ca mere prin suntarea contactelor 5 si 6 la mufa de diagnosa (asta este sub capacul de la schimbatorul de viteze).. erorile se citesc la fel ca la "pseudoagrafa".. dar daca nu se aprinde martorul in bord nu ai erori


La mine , acea mufa se afla in stanga volanului jos.
  • Girleanu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tin sa va zic ca problema la masina mea era Egrul dar cum ? am fost la un electronist auto si mia masurat tensiunea pe fiecare cablu din masina iar omu mi-a yis ca egr-u meu functiona doar la 0,400 amperi sau cum o fi submultipli voltului iar cand se incalzea motoru iar socu electronic se oprea de tot din functionare se oprea automat si egr-u si din cauza asta imi facea acele probleme egr cumparat nou in vara care am platit ptr el 7 mil lei si ma tinut doar 7 luni,deci in concluzie trompete de piese sa zic asa nici nu m-am asteptat dar in fine la revedere !
  • iulian_1967

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 0000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
De obicei acest defect este cauzat de bobina de inductie . Imrumuta una si vezi daca face la fel .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR