Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • xpiciu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am 2 probleme cu opelu meu , o sa postez 2 filmulete , sper sa ma puteti ajuta intr-un fel sau altu

Opel astra G , an 2000 , motor 2.0 diesel , 208.000 km .

1. Prima problema e mai veche de vreo 2 luni in urma a inceput sa mi se aprinda acel beculet in bord nu stiu ce inseamna
Cand e aprins nu mai merge bine , nu mai trage motoru cum trebuie, daca merg cu 2,500 - 3000 turatii se stinge , daca las mai incet se aprinde iar
Video: http://www.youtube.com/watc...ure=youtube_gdata

2 A doua problema am spalat masina ieri si dupa 10 minute am vrut sa o pornesc , cand am porint imi face asa .... adica de fiecare data cand o pornesc , sa fii intrat apa pe undeva ?
Video: http://www.youtube.com/watc...ure=youtube_gdata

P.S. Acum is in Italia pe o insula nu am cum sa ajung asa usor la un mecanic ,doarce aici pe insula nu este mecanic , daca as stii cat de cat care ar fi problema cat de grava , as putea sa ma duc la mecanic . Multumesc
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

In primul rand, nu pot sa vad filmuletele. Dar nici nu e nevoie.

1. Problema poate veni din mai multe directii. Ca sa ai o siguranta, ar trebui s-o pui pe tester sa citesti eroarea. Altfel, ai putea curata EGR-ul cu o trusa de scule, asta dupa ce verifici toate furtunasele de la vacuum. Gasesti aici pe forum cum se face, folosind functia "cauta" unde poti scrie "curatare EGR" sau "circuit vacuum Y20DTH".

2. Daca ai spalat masina la motor, e clar ca a intrat apa pe unde nu trebuie. Asta e mai greu de rezolvat, apa aia poate sa fi intrat pe oriunde. Ar trebui sa desfaci ce vezi pe la suprafata, inclusiv sigurantele si sa incerci sa cureti tot.
Altfel, nu vad ce-ai putea sa faci pe insula aia unde nu gasesti nici macar un service...
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
De ce ai spalat motorul? De ce? Ce nu intelegeti ca e o prostie?
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
L-a spalat, l-a spalat, asta e viata. Nu mai are ce face. Important e sa nu ramana pe insula Smile
Si altii l-au spalat si n-au patit nimic. Sunt spalatorii la care oamenii se pricep la treaba asta, dar sunt prea putine.
Skip ads

  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Atat timp cat nu-ti prezinti masina la showroom, nu vad de ce trebuie spalat.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Unii le spala de la piticii de pe creier, dar cei mai multi pentru a-l vedea curat, pentru a vedea eventualele scurgeri de ulei, etc...
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nici eu nu sufar sa vad praf pe motorul si masina sta zilnic in praf. Asta nu inseamna ca-l spal saptamanal. In weekend iau o carpa si niste apa si-l sterg peste tot. Aspir si carpeta de pe capota, o dau cu peria si gata! Mai ales conducta de la filtrul de aer... Cu toate patratele alea ce chin e... Dar, daca-ti place curat, muncesti.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De acord. Si eu m-am gandit de multe ori sa-l spal, insa am preferat sa-l curat.
Pana una, alta, nu mai apare cel care a deschis topicul Smile
Skip ads

  • xpiciu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
xpiciu a scris:Am 2 probleme cu opelu meu , o sa postez 2 filmulete , sper sa ma puteti ajuta intr-un fel sau altu

Opel astra G , an 2000 , motor 2.0 diesel , 208.000 km .

1. Prima problema e mai veche de vreo 2 luni in urma a inceput sa mi se aprinda acel beculet in bord nu stiu ce inseamna
Cand e aprins nu mai merge bine , nu mai trage motoru cum trebuie, daca merg cu 2,500 - 3000 turatii se stinge , daca las mai incet se aprinde iar
Video: http://www.youtube.com/watc...ure=youtube_gdata

2 A doua problema am spalat masina ieri si dupa 10 minute am vrut sa o pornesc , cand am porint imi face asa .... adica de fiecare data cand o pornesc , sa fii intrat apa pe undeva ?
Video: http://www.youtube.com/watc...ure=youtube_gdata

P.S. Acum is in Italia pe o insula nu am cum sa ajung asa usor la un mecanic ,doarce aici pe insula nu este mecanic , daca as stii cat de cat care ar fi problema cat de grava , as putea sa ma duc la mecanic . Multumesc


Am revenit cu un edit
problema 1 : http://youtu.be/4xTiWGt_diw
problema 2 : http://youtu.be/SUAmdougxiA

Nu am spalat motoru doar masina exterior
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Atunci e tare dubioasa treaba... Ma uit si eu acum la filmulete.
  • xpiciu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
adware_man a scris:Atunci e tare dubioasa treaba... Ma uit si eu acum la filmulete.


Al doilea filmulet mi se pare staru , primu am mai vazut pe forum ceva asemanator dar a doua nus , si acum am porint masina cu farurile aprinse , cand a pornit sa stins farurile si a pornit dar facand la fel ...
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
da, e intr-adevar ciudat.... sa fie oare o problema electrica?
cu prima problema, cred ca ai probleme cum am zis pe vacuum sau egr.
dar cu pornirea, e ciudata rau treaba. umbla pe la relee si sigurante, vezi sa nu fi crapat ceva. sau daca o fi vreun senzor, e nasol.
Skip ads

  • xpiciu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
adware_man a scris:da, e intr-adevar ciudat.... sa fie oare o problema electrica?
cu prima problema, cred ca ai probleme cum am zis pe vacuum sau egr.
dar cu pornirea, e ciudata rau treaba. umbla pe la relee si sigurante, vezi sa nu fi crapat ceva. sau daca o fi vreun senzor, e nasol.


Cu prima problema o sa incerc sa ma documentez un pic ce trebuie sa desfac ce trebuie sa fac , pt. ca nu sunt un mecanis asa bun , in legatura cu a 2 problema sa vad maine cu un prieten ce putem rezolva ... multumesc
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Referitor la prima problema, nu e deloc greu sa verifici toata instalatia de vacuum si sa cureti egr...
Legat de problema 2, iti doresc succes, sper s-o scoti la capat!
  • xpiciu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
adware_man a scris:Referitor la prima problema, nu e deloc greu sa verifici toata instalatia de vacuum si sa cureti egr...
Legat de problema 2, iti doresc succes, sper s-o scoti la capat!

Problema 2
E posibil sa fie ceva din bord ? Am opservat ca azi cand am pornito dupa ce am tras frana de mana mia ramas beculetu aprins in bord , am tras iar frana de mana si cand am last in jos sa stins ....
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
La 1. asa mi-a facut mie cand aveam sparta membrana egr..nu am avut ce sa ii fac decat sa ii schimb egr.
  • xpiciu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
danielddd a scris:La 1. asa mi-a facut mie cand aveam sparta membrana egr..nu am avut ce sa ii fac decat sa ii schimb egr.

Mam uitat un pic la egr si e plin de ulei ... sa fie crapat? , nu am reusit sa desfac capacul ca nu am chiei .
Sper sa nu gresesc nu sunt asa bun la mecania egr ar fi asta http://www.youtube.com/watch?v=3jMDyRktZdA corect ?
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
dap...ala .Sunt 2 feluri de egr.Este de metal,cum e ala din video ,si este de plastic.Principiul de functionare e accelasi,insa nu se potrivesc de la un motor la altul.Asta metalic e de pe motorul fara intercooler.Poti proba sa vezi daca functioneaza scotand furtunasul care pleaca din egr spre dreapta,si intra intr-un solenoid langa baterie(un fel de bobina mica).Tragi aer pe furtun si daca iti ` tine limba``..adica daca face vid,e bun egr dar daca tragi ..si tot tragi aer..in gol...nu e bun.Apoi poti trece si la verificare celorlalte furtunase de vacuum.
  • xpiciu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
danielddd a scris:dap...ala .Sunt 2 feluri de egr.Este de metal,cum e ala din video ,si este de plastic.Principiul de functionare e accelasi,insa nu se potrivesc de la un motor la altul.Asta metalic e de pe motorul fara intercooler.Poti proba sa vezi daca functioneaza scotand furtunasul care pleaca din egr spre dreapta,si intra intr-un solenoid langa baterie(un fel de bobina mica).Tragi aer pe furtun si daca iti ` tine limba``..adica daca face vid,e bun egr dar daca tragi ..si tot tragi aer..in gol...nu e bun.Apoi poti trece si la verificare celorlalte furtunase de vacuum.


ok ms ... in legatura cu a 2 problema iti dai seama de la ce ar fi ?
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Din ce vad eu,acele scad,deoarece iti consuma mai mult curent la pornire.Verifica masa pe masina (- de la baterie) si apoi curate ambele borne bine bine,si cele de la baterie + si- sa fie fara oxid pe ele.(scoti bornele de pe baterie,nu cureti numai pe deasupra.in iterior sa fie bine curatate,cel mai bine cu niste hartie abraziva (carta vetrata...daca spui ca esti in italia Smile)) )
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR