Posibil sa ai dreptate cu furatu curentului , ca dupa ce am spalat masina am ridicat capota si a cazut un pic de apa pe baterie , acum nustiu o sa incerc si cum ai spus tu , multumesc mult
xpiciu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2012
- Mesaj Privat
danielddd a scris:Din ce vad eu,acele scad,deoarece iti consuma mai mult curent la pornire.Verifica masa pe masina (- de la baterie) si apoi curate ambele borne bine bine,si cele de la baterie + si- sa fie fara oxid pe ele.(scoti bornele de pe baterie,nu cureti numai pe deasupra.in iterior sa fie bine curatate,cel mai bine cu niste hartie abraziva (carta vetrata...daca spui ca esti in italia )) )
Posibil sa ai dreptate cu furatu curentului , ca dupa ce am spalat masina am ridicat capota si a cazut un pic de apa pe baterie , acum nustiu o sa incerc si cum ai spus tu , multumesc mult
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
a doua problema o verifici cel mai usor:schimba bateria si vezi daca mai face.;verifica cu un aparat d masura valorea de la borne cu motorul pornit cu si fara consumatori in jur 14,2v;
ptr prima sunt mai multe cauze si fara echipamentul adecvat o iei babeste:cum au spus si colegii verifica tot ce tine de instalatia de vacuum piesa cu piesa,inclusiv valvele de la turbo,admisie,egr,daca e in regula,scoate mufa de la debitmetru,vezi daca apare vreo schimbare.daca poti desfa si senzorul de pe admisie si curata l.spor la treaba.
ptr prima sunt mai multe cauze si fara echipamentul adecvat o iei babeste:cum au spus si colegii verifica tot ce tine de instalatia de vacuum piesa cu piesa,inclusiv valvele de la turbo,admisie,egr,daca e in regula,scoate mufa de la debitmetru,vezi daca apare vreo schimbare.daca poti desfa si senzorul de pe admisie si curata l.spor la treaba.
xpiciu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2012
- Mesaj Privat
cmarius53 a scris:a doua problema o verifici cel mai usor:schimba bateria si vezi daca mai face.;verifica cu un aparat d masura valorea de la borne cu motorul pornit cu si fara consumatori in jur 14,2v;
ptr prima sunt mai multe cauze si fara echipamentul adecvat o iei babeste:cum au spus si colegii verifica tot ce tine de instalatia de vacuum piesa cu piesa,inclusiv valvele de la turbo,admisie,egr,daca e in regula,scoate mufa de la debitmetru,vezi daca apare vreo schimbare.daca poti desfa si senzorul de pe admisie si curata l.spor la treaba.
ptr prima sunt mai multe cauze si fara echipamentul adecvat o iei babeste:cum au spus si colegii verifica tot ce tine de instalatia de vacuum piesa cu piesa,inclusiv valvele de la turbo,admisie,egr,daca e in regula,scoate mufa de la debitmetru,vezi daca apare vreo schimbare.daca poti desfa si senzorul de pe admisie si curata l.spor la treaba.
Multumesc
In le gatura cu a 2 problema am obeservat ca de ieri dimineata nu mia mai facut probleme (in bord) . In legatura cu prima o sa ma apuc de treaba Multumesc la toti
geambasu- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
La problema 2....Schimba bateria
Ca sa te convingi...... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18728 . Parerea mea esta de la baterie
Ca sa te convingi...... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18728 . Parerea mea esta de la baterie
- Lovrin
- **
- 371 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Astra 2001 Z14XE
- Iasi
Lovrin
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat