Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • iulysoru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut. as avea si eu nevoi de niste lamuriri am un astra g 1.4 twinport 2007 si atunci cand o parchez in panta nu imi sta pleaca putin cate putin . .... de la ce sa fie ....
Skip ads

  • ssergiiu

  • Mesaje scrise: 431
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2011

  • Mesaj Privat
iulysoru a scris:salut. as avea si eu nevoi de niste lamuriri am un astra g 1.4 twinport 2007 si atunci cand o parchez in panta nu imi sta pleaca putin cate putin . .... de la ce sa fie ....

Bine ai venit Smile
Pai asta ii ceva normal de aia s-a inventat Frana de mana.Mai ales motoarele mai mici ca se invarte motorul usor.Deci foloseste fara de mana ca sa nu ai surprize neplacute Smile
  • iulysoru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
da dar nu mi se pare normal adica nici o masina nu mi a facut asta ..... ulei nu consuma .....ambreajul l am schimbat de 3 luni ...sa fie din compresie ?
  • ssergiiu

  • Mesaje scrise: 431
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Daca ar fi compresia ar trebui sa ai probleme si la plecarea de pe loc.Parerea mea.
Skip ads

  • iulysoru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
adica fi mai explicit ce fel de probleme?
  • ssergiiu

  • Mesaje scrise: 431
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Pai daca nu ai compreie nu mai debreiaza ambreaju.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Omu se referea la compresie in cilindri Very Happy . Adica motor cu segmenti facuti praf, dar daca nu consuma ulei nu prea are cum.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Un prieten avea un Bmw si la fel nu statea in viteza , scapa compresie , a segmentat motoru.
Acu ' nu lua de bun fa-i un test de compresie la service si vezi.
Skip ads

  • iulysoru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ok am inteles o sa ii fac un test la compreie dar daca merg asa cu ea are ceva sau cand cade, cade de tot ?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu nu , dar cred ca nu trebuie s-o mai fortezi in turatii.
  • iulysoru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
da probabil dar eu ma refeream daca are ceva daca merg asa cu ea adica sa nu o repar ...............poate sa se strice altceva ..?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Iti dai seama ca bine nu cred ca e dar vezi mai intai daca e asta .
Skip ads

  • iulysoru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
si mai e o chestie ..dupa ce nu sta in viteza si pleaca asa in suturi imi pornesrte cam la a 3 a cheie...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
1. fa testul de compresie
mai mult ca sigur ai nevoie de segmentare
2. faptul ca iti pleaca putin cate putin nu inseamna ca nu sta in viteza ci faptul ca motorul nu are forta suficienta cat sa tina masina pe loc
3. asta cu motoarele mici sa fim noi seriosi ca daca era asa la matiz care are motor de 800 sau 900 ar fi insemnat ca pe timp de iarna sa o legi de stalp in cazul in care nu ai cum sa tragi frana de mana (din cauza gerului ingheata tamburii, etc) sau sa umbli cu bolovanii in portbagaj ca-ti pleaca masina la vale...


apropo, tu cand lasi masina pe loc in ce treapta de viteza o lasi?
intreb deoarece un "cunoscator" in ale auto imi zicea ca pateste ceva similar si cand m-am urcat in masina sa simt si eu neplacerea care credeti ca a fost surpriza? masina era in treapta a 5-a lasata... cica asa il invatase cineva...
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
E ceva legat de motor oricum zic eu e posibil ca scapandu-ti compresie sa influenteze cumva si chestia asta cu pornitul.Acum sunt la servici si nu am TIS pe calc. de aici , dar cand ajung acasa chiar am sa vad ce scrie despre simtomele astea.
  • iulysoru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:1. fa testul de compresie
mai mult ca sigur ai nevoie de segmentare
2. faptul ca iti pleaca putin cate putin nu inseamna ca nu sta in viteza ci faptul ca motorul nu are forta suficienta cat sa tina masina pe loc
3. asta cu motoarele mici sa fim noi seriosi ca daca era asa la matiz care are motor de 800 sau 900 ar fi insemnat ca pe timp de iarna sa o legi de stalp in cazul in care nu ai cum sa tragi frana de mana (din cauza gerului ingheata tamburii, etc) sau sa umbli cu bolovanii in portbagaj ca-ti pleaca masina la vale...


apropo, tu cand lasi masina pe loc in ce treapta de viteza o lasi?
intreb deoarece un "cunoscator" in ale auto imi zicea ca pateste ceva similar si cand m-am urcat in masina sa simt si eu neplacerea care credeti ca a fost surpriza? masina era in treapta a 5-a lasata... cica asa il invatase cineva...




nu de obicei o las pe liber cu frana de mana trasa rareori cand o las in a 1 a ..
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
masina se lasa in viteza 1 sau 2, sau in marsarier.
daca tu o lasi doar cu frana de mana si ea pleaca la vale......atunci nu tine frana de mana!
dar daca o lasi in viteza a1a si pleaca la vale = chiar ai o problema mare!
  • iulysoru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Band1T a scris:masina se lasa in viteza 1 sau 2, sau in marsarier.
daca tu o lasi doar cu frana de mana si ea pleaca la vale......atunci nu tine frana de mana!
dar daca o lasi in viteza a1a si pleaca la vale = chiar ai o problema mare!


ok si spune mi si mie de la ce poate sa fie ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca pentru unii frana de stationare cum se mai numeste frana de mana este un accesoriu in plus care in afara de a se bloca iarna si de a pleca blonda cu ea trasa n-are alta utilitate .... compresia din motor nu are treaba cu blocatul masinii definitiv,doar raportul dintre rotatia rotii si cea a motorului (data de treapta selectata) tine pentru un timp mai lung ori mai scurt masina pe loc in panta care depinde de cilindree,inclinatie,raportul selectat(in a5a o ia repede la vale)....si nu in ultimul rand de compresie .Parerea mea este sa nu ne incredem prea mult in aceasta metoda,ca riscam sa gasim bijuteria mult iubita cu roatele-n sus in sant si atunci sigur o sa para mai ieftina varianta reparatiei amaratei de frana de stationare,ca doar or sti aia de-au denumit-o asa ceva ceva.
  • iulysoru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Sa inteleg ca pentru unii frana de stationare cum se mai numeste frana de mana este un accesoriu in plus care in afara de a se bloca iarna si de a pleca blonda cu ea trasa n-are alta utilitate .... compresia din motor nu are treaba cu blocatul masinii definitiv,doar raportul dintre rotatia rotii si cea a motorului (data de treapta selectata) tine pentru un timp mai lung ori mai scurt masina pe loc in panta care depinde de cilindree,inclinatie,raportul selectat(in a5a o ia repede la vale)....si nu in ultimul rand de compresie .Parerea mea este sa nu ne incredem prea mult in aceasta metoda,ca riscam sa gasim bijuteria mult iubita cu roatele-n sus in sant si atunci sigur o sa para mai ieftina varianta reparatiei amaratei de frana de stationare,ca doar or sti aia de-au denumit-o asa ceva ceva.


ns mie motorul imi trage foarte bine ulei nu imi consuma chiar ns ce are.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR