Ai uitat parola?


  1. Forum ClubOpel.com
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 878
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Tin sa mentionez de la inceput ca am avut probleme cu ECU acum 1 an ,imi dadea eroare la un senzor vibrochen, l-am schimbat aceeasi eroare dupa care intra in LimpMode si nu trecea de 3500 RPM , dar s-au rezolvat lipiturile reci.
Masina merge mai mult in oras.
Acum 1 luna intr-o seara cand am pornit-o nu a vrut sa porneasca si s-a apris direct motorasul. Am oprit-o si la pornire nu am mai avut nici o eroare si nu am fost la tester.Cam de atunci suspectez ca au inceput porblemele dupa cum urmeaza:
Cum se manifesta :- dupa ce se incalzeste motorul 80-90 de grade C cand e subturata(2200-2500) smunceste dar foarte fin si nu tot timpul , pentru ca la noi in romania sunt mai multe gropi decat portiuni bune cand mergeam prin oras am zis ca mi se pare dar am facut de curand 2 drumuri in afara orasului si mi-am dat seama ca nu mi se parea .
- in acelasi timp isi pierde din putere , nu mai trage asa de bine .
- foarte rar la pronire cu motorul cald se tureaza singura la 1500 de Rpm revine la 800 si iar 1500 si iar 800 pana cand o accelerez de vro 2 ori si ii trece.
Azi am facut un drum mai lung de 140 km dus intors , in care mi-a facut figura cu smunciturile de vro 4 ori si imediat dupa nu avea suflu nu putea sa mai traga nici in turatii mai mari 3500-4000.In seara asta am facut vro 23 pe un drum drept de km in afara orasului sa vad daca face la fel dar in prealabil am vrut sa vad pe unde e EGR-ul si am tras un pic de mufa aia a lui nu am scos-o am vrut doar sa vad daca e fixa , surpriza si-a revenit si turat si subturat trage bine are suflu. Am intrat in oras dupa vro 2 km iar m-a smuncit.
In bord nu mi se aprinde cheita sau motorasul ala , deci erori nu are.

Ce suspectez:
-ceva la alimentare , cand am schimbat filtrul de benzina a pronit mai greu la prima cheie
-din cauza consumului marit de ulei 1,5L /10.000 Km capacul de culbutori are o supapa care cand se strica suge uleiul prin admisie rezultand zic eu la un amestec carburant inbogatit si de aici acele smuncituri , dar nu are celelalte simtome pe care le aveau colegii cu aceasta problema
-din cauza gropilor o mufa sa fi sarit de la locul ei sa nu mai faca contact
- EGR-ul dar din cate am citit pe aici da eroare in bord daca nu functioneaza

Va multumesc ca ati avut rabdarea sa cititi aceast topic(care ati avut) si astept ideile voaste! O seara buna!
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 1,942
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi EGR-ul daca nu functioneaza cum trebuie nu trebuie sa dea neaparat eroare... E bine daca-l demontezi si cureti (gasesti aici tutoriale)
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra X16XEL din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cand schimbi filtrul de combustibil este normal sa porneasca mai greu pt. ca dureaza pana se amorseaza traseul. Supapa aia cred ca este epuratorul de ulei, are rol de ventilare a carterului dar cantitatea de ulei arsa (1,5l/10000 km) este insesizabila d.p.d.v. al amestecului aer/combustibil (Ia calculeaza cata benzina consumi in 10000 km? cred ca macar vreo 750 de litri comparativ cu 1,5 litri de ulei parca nici nu merita mentionat nu?). Pe scurt eu zic ca tot de la ECU ti se trage...
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 878
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:Cand schimbi filtrul de combustibil este normal sa porneasca mai greu pt. ca dureaza pana se amorseaza traseul. Supapa aia cred ca este epuratorul de ulei, are rol de ventilare a carterului dar cantitatea de ulei arsa (1,5l/10000 km) este insesizabila d.p.d.v. al amestecului aer/combustibil (Ia calculeaza cata benzina consumi in 10000 km? cred ca macar vreo 750 de litri comparativ cu 1,5 litri de ulei parca nici nu merita mentionat nu?). Pe scurt eu zic ca tot de la ECU ti se trage...

Eu sper sa nu si cred ca nu pentru ca nu smuceste atat de tare cum facea atunci in primul rand iar in al doilea rand nu am nici o eroare nu se aprinde cheita , atunci cand am avut problema cu ECU , de la prima smuncitura (interval de 15-20 sec. )se aprindea cheita de fiecare data stergeam erorile iar se aprindea si era un lucru care se intampla constant , acum dupa cum am relatat mai sus face numai cateodata , atunci stiam pe de rost care e mersul , se incalzea motorul , ii dadeam o pedala mai tare , smuncea de 2-3 ori si se aprindea cheita , acu nu face tot timpul la fel de asta cred eu ca e altceva.
Iar faza cu filtru combustibil banuiesc ca ar trebui aerisita instalatia pentru ca nu am pus contacutul de 2-3 ori inainte sa pornesc dupa ce l-am schimbat ci am dat direct la automat .
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,691
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer b16dth din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si cand se aprindea cheia in bord ce eroare aveai?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 878
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
CORBU a scris:si cand se aprindea cheia in bord ce eroare aveai?

Nu mai stiu exact au fost mai multe dar una din astea 2 reveneau dupa stergere

B-001 DIAGNOSTIC TROUBLE CODE
T007 P0340 Camshaft Sensor Incorrect Signal
A B-001 DIAGNOSTIC TROUBLE CODE
T007 P0335 Incorrect RPM Signal
iar dupa astea 2 in mers veneau si restul
A
B-001

DIAGNOSTIC TROUBLE CODE
T007
P0120

Throttle Position Sensor 1 Voltage High
A
B-001

DIAGNOSTIC TROUBLE CODE
T007
P0120

Throttle Position Sensor 1 Voltage Low
A
B-001

DIAGNOSTIC TROUBLE CODE
T007
P0120

Throttle Position Sensor 1-2 Correlation
A
B-001

DIAGNOSTIC TROUBLE CODE
T007
P0220

Throttle Position Sensor 2 Voltage High
A
B-001

DIAGNOSTIC TROUBLE CODE
T007
P0220

Throttle Position Sensor 2 Voltage Low
A
B-001

DIAGNOSTIC TROUBLE CODE
T007
P1550

Limp Home - Electronic Throttle Control Power Management
A
B-001

DIAGNOSTIC TROUBLE CODE
T007
P1550

Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
A
B-001

DIAGNOSTIC TROUBLE CODE
T007
P1550

Limp Home - Electronic Throttle Control Forced Idle
A
B-001

DIAGNOSTIC TROUBLE CODE
T007
P1550

Limp Home - Electronic Throttle Control Forced Engine Shutdown
A
B-001

DIAGNOSTIC TROUBLE CODE
T007
P1405

Exhaust Gas Recirculation Sensor Circuit High
A
B-001

DIAGNOSTIC TROUBLE CODE
T007
P1405

Exhaust Gas Recirculation Sensor Circuit Low
A
B-001

DIAGNOSTIC TROUBLE CODE
T007
P1620

5V Reference #2 Circuit
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
dupa cite se pare tot in partea de hardwere a ECU sunt probleme sau in cel mai fericit caz contacte inperfecte la modulul clapeta acceleratie,verifica daca la mufa pedalei de acceleratie ai cele 2-ua tensiuni de 5 volti ,inainte si dupa aparitia codurilor de eroare
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 878
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:dupa cite se pare tot in partea de hardwere a ECU sunt probleme sau in cel mai fericit caz contacte inperfecte la modulul clapeta acceleratie,verifica daca la mufa pedalei de acceleratie ai cele 2-ua tensiuni de 5 volti ,inainte si dupa aparitia codurilor de eroare

Codurile de eroare pe care le-am scris mai sus sunt de acum un an de cand am avut probleme cu ECU(le-am rezolvat erau lipituri reci) acum nu imi da nici o eroare ,colegul m-a intrebat ce erori am avut atunci.
  • Phantom

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z14XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Acum 2 ani masina nu mai tragea(z14xep) si peste 3000 rpm nu mai tragea deloc, schimbat Camshaft Sensor, problema rezolvata. Anul trecul imi murea motorul la semaforo, frana de motor, nu mai pornea(tot asa imi dadea multe erori: throttle position, pompa benzina etc. ) am schimbat din nou Camshaft Sensor si s-a rezolvat problema. Poate ai aceeasi problema pe care am avut-o eu.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ok scuze se pare ca am citit printre rinduri si nu am fost atent ,oricum atita timp cit nu avem ceva coduri inregistrate(cu toate ca nu ar strica sa pui un tester,pentru ca e posibil sa ai un defect,care apare o scurta durata de timp si apoi isi revine,totusi ar putea ramine inregistrat ceva in legatura cu asta chiar daca nu aprinde martorul in bord)cum spuneam daca nu avem coduri nu putem cecit banui ceva contacte inperfecte in instalatia electrica ,posibil in partea de aprindere.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 878
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:ok scuze se pare ca am citit printre rinduri si nu am fost atent ,oricum atita timp cit nu avem ceva coduri inregistrate(cu toate ca nu ar strica sa pui un tester,pentru ca e posibil sa ai un defect,care apare o scurta durata de timp si apoi isi revine,totusi ar putea ramine inregistrat ceva in legatura cu asta chiar daca nu aprinde martorul in bord)cum spuneam daca nu avem coduri nu putem cecit banui ceva contacte inperfecte in instalatia electrica ,posibil in partea de aprindere.

Da azi intentionez sa ma duc la service si sa o pun pe tester poate are vro eroare stocata totusi va tin la curent.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 878
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Phantom a scris:Acum 2 ani masina nu mai tragea(z14xep) si peste 3000 rpm nu mai tragea deloc, schimbat Camshaft Sensor, problema rezolvata. Anul trecul imi murea motorul la semaforo, frana de motor, nu mai pornea(tot asa imi dadea multe erori: throttle position, pompa benzina etc. ) am schimbat din nou Camshaft Sensor si s-a rezolvat problema. Poate ai aceeasi problema pe care am avut-o eu.

Eu acum nu am nici o eroare doar nu da in nas din cand in cand si pierde din putere dar in bord nu am nici o eroare. Erorile pe care le-am enumerat mai sus sunt de anul trecut de cand aveam lipituri reci la ECU problema care s-a rezolvat.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 4,515
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra x20xev din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
curata egr+clapeta de acceleratie ca nu pierzi nimic. doar niste timp.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 878
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:curata egr+clapeta de acceleratie ca nu pierzi nimic. doar niste timp.

Clapeta a fost desfacuta anul trecut pe vremea asta cand aveam probleme cu ECU era curata a trebuit doar stearsa .
EGR-ul cred ca urmeaza azi daca tot merg cu ea la tester.
  • deleted-64217

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Am avut si eu o problema similara si la astra g 2005 ,z16xep,problema a aparut undeva pe la 100000km.si aveam urmatoarele simptome:dupa ce motorul incepea sa se incalzeasca,undeva pe 60grade masina. mergea cu niste smucituri care se simteau mai ales in turatiile mici si in momentul in care mentineam o turatie constanta.Problema s-a rezolvat prin curatarea orificiilor de recirculare de la egr,care erau infundate,mai exact am dat jos galeria de admisie,am curatat-o f. bine,acolo constatand ca 3 dintre cele 4 orificii de recirculare erau infundate,motiv pt. care gazele recirculate intrau pe un singur orificiu,si de aici acele smucituri.Am observat ca multi dintre colegii de aici spun ca au curatat egr si gata,de fapt la z16xep nici nu se aduna prea multa mizerie in egr,problema e acolo la acele orificii de recirculare.Sper ca va fi de ajutor sfatul meu.Numai bine!
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 878
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
dany.c a scris:Salut! Am avut si eu o problema similara si la astra g 2005 ,z16xep,problema a aparut undeva pe la 100000km.si aveam urmatoarele simptome:dupa ce motorul incepea sa se incalzeasca,undeva pe 60grade masina. mergea cu niste smucituri care se simteau mai ales in turatiile mici si in momentul in care mentineam o turatie constanta.Problema s-a rezolvat prin curatarea orificiilor de recirculare de la egr,care erau infundate,mai exact am dat jos galeria de admisie,am curatat-o f. bine,acolo constatand ca 3 dintre cele 4 orificii de recirculare erau infundate,motiv pt. care gazele recirculate intrau pe un singur orificiu,si de aici acele smucituri.Am observat ca multi dintre colegii de aici spun ca au curatat egr si gata,de fapt la z16xep nici nu se aduna prea multa mizerie in egr,problema e acolo la acele orificii de recirculare.Sper ca va fi de ajutor sfatul meu.Numai bine!

Aceste orificii sunt in galeria de admisie adik twinport , ai desfacut-o de tot sau doar demontat de pe masina , te intreb ca acusi trebuie sa merg la service si as vrea sa le zis exact ce sa faca si cum sa faca ca sa nu stau 2 ani langa ei.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 878
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Un update in legatura cu consumul de ulei al masinii in ultimii 500-600 de km dupa schimbul de ulei facut cu GM 10W-40 am consumat din patru liniute cat arata pe joja am ajuns la 2 , metoda de masuratoare a fost aceeasi dimineata inainte de pornire pe aceeasi suprafata(loc de parcare) , dupa calculele mele daca diferenta dintre min. si max. pe joja e de 1L am consumat 400ml :ENORM.
Vreau sa mentionez ca in aceasta perioada am facut mai multe drumuri(3) in afara localtiatii , cam 400 km in afara localitatii in care i-am dat forja.
Poate sa influneteze presupusa defectiune a EGR-ului consumul de ulei?
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,413
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra Z16XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Sincer cred ca singura rezolvare este un RK la motor consumul ala de ulei e de la segmenti (cel mai probabil un segment - cel de ungere- blocat) 99%

P.S. Ce culoare are fumul ? Albastrui nu? Si miroase a cartofi prajiti?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 878
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
uskt2005 a scris:Sincer cred ca singura rezolvare este un RK la motor consumul ala de ulei e de la segmenti (cel mai probabil un segment - cel de ungere- blocat) 99%

P.S. Ce culoare are fumul ? Albastrui nu? Si miroase a cartofi prajiti?

Fumul e la fel aceeasi culoare ca pana acuma acelasi miros . Evacuarea nu e mai neagra ca pana acum e la fel.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 878
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
uskt2005 a scris:Sincer cred ca singura rezolvare este un RK la motor consumul ala de ulei e de la segmenti (cel mai probabil un segment - cel de ungere- blocat) 99%

P.S. Ce culoare are fumul ? Albastrui nu? Si miroase a cartofi prajiti?

Fumul e la fel aceeasi culoare ca pana acuma acelasi miros . Evacuarea nu e mai neagra ca pana acum e la fel.
  1. Forum ClubOpel.com
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata