Ai uitat parola?


  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega X20XEV din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Nov 2004

  • Garaj Mesaj Privat
De curand am cumparat aceasta masina de la o firma care are sediul general in alta localitate si,bineinteles, masina e inregistrata cu numere din localitatea respectiva.
Am fost la Udriste si am facut contractul de vz-cump. si am intrebat la informatii daca e necesar sa merg si eu in acea localitate pentru radiere.
Mi s-a spus ca nu e nevoie sa merg si ca --dupa ce firma radiaza masina acolo --sa spuna politistilor ca numerele rosii se vor ridica din Buc. Aici intervine o chestie. Politistul de la informatii mi-a spus ca daca inspectia masinii este facuta la RAR si mai este valabila, trebuie sa merg si eu si sa-mi iau numere rosii din acea localitate.Daca inspectia e facuta de o firma particulara(oarecare) si mai este valabila, cei de la politia rutiera din localitatea respectiva sa puna stampila de RADIAT, si sa specifice undeva pe spatele cartii masinii "FARA NUMERE". Apoi eu, cu cartea masinii ma duc la Udriste si imi iau numere rosii pt 30 zile, timp in care fac identificarea si apoi inmatricularea.Masina are ITP-ul valabil pana in 2006, si nu e facuta la RAR.Asa vad ca scrie pe spatele talonului.

Cat de reala e chestia asta??
A mai trecut cineva printr-o asemenea situatie??
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega X20XEV din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Nov 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stie nimeni???
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Cam asha e treaba. Mai bine iei numere provizorii (roshii) din localitatea respectiva, eshti mai sigur. Da' tre' sa te duci pina acolo.
  • solver

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Din cite stiu eu (am inmatriculat si radiat 3 masini) trebuie obligatoriu sa mergi in localitatea de unde e inregistrata masina si radierea se face in prezenta si a cumparatorului si a vinzatorului (la mine asa a fost de fiecare data) si numerele rosii sa le iei de acolo si apoi in decurs de o luna trebuie sa o inmatriculezi la tine si sa predai (tot la tine) numerele rosii. Mentionez ca am radiat (inmatriculat) si pe firma si pe persoana fizica si era aceeasi procedura.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,189
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
sau nu dai numerele inapoi si nici ei nu iti dau citeva sute de mii pe ele.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 778
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega X20XEV din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am facut la fel. Dupa lungi ore de asteptat la coada in calarasi am sunat un militzian de acasa si am intrebat daca pot sa iau de acasa nr. provizorii. El a zis ca teoretic nu dar practic s-ar putea. Oricum mi-a sugerat ca mai bine stau la coada sa le iau de acolo.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega X20XEV din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Nov 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Aseara, in drum spre casa, un control de rutina. I-am dat actele...totul a fost OK...inainte de a pleca, l-am intrebat pe nenea militianul Very Happy cum e cu chestia asta, vanzarea masinii din alta localitate.Ce-o fi zis in gandul lui?? "Buna ziua ti-am dat, belea am capatat!"
Laughing
Curios....dar mi-a zis aceiasi chestie ca la Udriste, ca nu e necesar sa merg si eu.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata