Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • B.Andrei

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut. am cumparat recent un opel vectra gts din 10.2003 cu un motor pe benzina de 2200cm.
Sunt foarte multumit de masina,de motor s de tinuta de drum,dar am o mik problema sper eu..Sad
Knd il pornesc la rece nu se manifesta dar dupa ce plec relantiul imi scade s urca brusc pana la nivelul normal de 800rpm,knd stau la semafor tot asa face s dupa 3 secunde isi revine,mi s-a intamplat la drum lun knd aveam 100 km/h sa o scot din viteza s sa imi scada relantiul brusc pana s-a oprit motorul.m-am speriat pentru ca nu este norma mai ales in mers,curbe si tot asa, am fost la tester s mi-a spus k e posibil sa fie un fir intrerupt la consola volanului sau ceva de genul pentru ca sigur nu stia,tipic romanesc:(
Va rog daca ma puteti ajuta sa rezolv aceasta problema pentru ca nu cred k nici masinii ii face bn acest tremurat s oprit,va multumesc mult rabdarea voastra.
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cauzele pot fi multiple... vezi ca mai sunt discutii pe aceasta tema.. chit ca-s alte motoare.. cauzele sunt comune...
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
curata senzorul de relanti, motorasul pas cu pas
  • B.Andrei

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2012

  • Mesaj Privat
stiu k sunt cauze multiple dar ma gandesc ca fiind deosebiri intre modele si binenteles si intre motoare sunt deosebiri,s as vrea sa stiu cat se poate de exact pentru ca sincer ma exaspereaza...Sad(
Skip ads

  • B.Andrei

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2012

  • Mesaj Privat
sti exact unde gasesc acest senzor? dk ai acelasi tip de motor mi.ar fi de mare ajutor,as vrea sa elimin pan gasesc ce are pentru ca sincer nu e normal,multumesc pentru sfaturi:) si dk mai aveti astept sfaturi
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cred ca la modelul tau relantiul este dat de motorasul pasa cu pas... Are sens sa cureti clapeta de acceleratie... cu mare grija... s-o dai jos eventual mai intai,... verificat si admisia de aer ..sa fie etansa.. sa nu traga aer fals..
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
De fapt nu exista motoras pas cu pas dedicat sau vreo valva de relanti, pur si simplu relanti-ul este reglat tot prin intermediul clapetei de acceleratie si a motorasului ce o comanda. Aceeasi discutie apare si la Z18XE, de obicei este vorba de mizerie acumulata la nivelul clapetei iar senzorul de pozitie al clapetei da informatii eronate despre pozitia acesteia - acesta este cel mai fericit caz. Alte cauze pot fi o valva EGR "lenesa", aer fals sau pur si simplu lipsa de aer (filtru de aer imbacsit).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR