Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • silviudeva

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2012

  • Mesaj Privat
am si eu un opel vectra din 90 sincer mia placut masina si lucrez cu ea motor de 1.6 benzina dar o pornesc merge ceva vreme sau poate cateva sute de metri si apasand pedala mai mult de jumate nu mai mult de 40 km la ora ma pune in bot si cateodata mi se opreste la aceiasi simtoma .. o pornesc iar si tin pedala la un sfert ca sa pot merge cat de cat sa nu raman in intersectie sau unde ma gasesc daca incerc sa schimb treapa ma pune in bot ... am schimbat senzoru de aer buji . curatat si spalat carboratoru cu decarborom... precizez ca nu tot timpu face asa cateodata merge de nebuna dar cand ai vine tiku asta nu mai pot merge nici 10 metri decat ambalata la maxic si ambreaju incet la sfert tinut sa pot pleca de pe loc . am fost la multi meseriasi si dupaia ei...am schimbat cam toate senzori ,,,, sonda landa... buji etc etc si degeaba tot la fel face . va rog daca stie cineva sa ma indrume . Crying or Very sad
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
La corsa b am avut ceva asemanator si problema era EGR-ul. Fa un test cu agrafa si vezi ce iti da. Diferenta fata de ce spui tu e ca eu plecam usor de pe loc.
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
verifica pompa de benzina . daca spui ca restul ai schimbat am avut o vectra cu motor c16 nz ca a ta, aceleas sintome. si a fost sonda lamnda dar tu spui ca ai schimbato. pompa de benzina verifico . injectorul. sau mai poate fi catalizatorul infundat atunci nu poate evacua fumul in parametri . apropo consumul de benzina cum e?
  • silviudeva

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut consumu mi se pare umpik cam mare dar poate si din cauza frigului ......nu tot timpu face acum mai nou cand fac figura asta las pedala la mijloc si acelerez umpik si o duc din ambreaj ... am observat in spatele motorului unde intra un furtun cred ca pt aer , sunt 2 furtunuri ... primu de jos are calamina cica asa mia zis si nu il pot desfunda ..... ce credeti din cauza aerului sa faca asta ?,,,, multumesc de raspusuri
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi desfunda furtunasele si vezi...
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
din cite inteleg, referitor la faptul ca ai spus ca uneori merge bine(cu toate ca nu ai specificat daca asta se intimpla pret de citeva minute sau ore,zile)as inclina sa cred ca e tot o problema electrica ,pompa s-ar exclude dupa o functionare buna o zi intreaga,spui ca ai inlocuit senzorul de aer (cred ca te referi la MAP) este foarte inportant la tipul asta de motor(ai spus Vectra din anul 90 cred ca este vorba de Vectra A cu motor C16 NZ) la tipul asta de motor mai cade destul de des senzorul ETC,sau contacti mufei de la el, am intilnit asemenea senzor defect in sensul ca nu "citea"corect temperatura apei si dadea complet peste cap mersul motorului.
  • silviudeva

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2012

  • Mesaj Privat
buna si ms de raspuns numai ca te intreb care e senzoru ala ETC.... si unde se afla... si cam cat ar costa si daca e greu de schimbat ... ca cu atatia meseriasi cred ca ma apuc eu de schimbat ca pe baza lor.. schimb tot la masina ... inca o data ms de raspuns
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
cum te uiti la motor in partea stinga pe interior(pe partea cu corpul "carburatorului") spre rola axei cu came,este o piesa relativ mica infiletata in corpul termostatului(din cite imi amintesc)si are o mufa cu doua picioruse,o poti desface cu o cheie fixa de 13,sau 15 ,nu mai stiu exact si o poti masura cu un aparat de masura comutat pe domeniul masurari rezistentelor dupa cum urmeaza:la o temperatura de aproximativ 20 grade celsius trebuie sa aiva cam3 Kohm,la 40, 1.5kohm,la 70, 500 ohmi ,si spre punctul de fierbere al apei cam 300 ohmi .deci trebuie sa conectezi cumva 2 fire la contactii senzorului si sa-l scufunzi intr-un vas cu apa pe care il incalzesti urmarind modificarea rezistentei pe afisajul aparatului de masura,faci treaba asta de 2...3 ori lasi apa sa se raceasca o incalzesti inapoi si vezi daca se mentin valorile respective.
Skip ads

  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
revin cu o rectificare insotita de scuzele de rigoare ,nu am vrut sa induc in eroare,la motorul cu 16,valve sonda ETC este montata in corpul termostatului ,la cel in 8 valve(mono punct)ETCul este montat in spatele carburatorului,jos pe galeria de admisie.scuze!
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
daca nu ai rezolvat problema ia a cheie sa se potriveasca la sonda landa si cand te pune in nas da-o jos si fa ceva sute de metri ,vezi ca o sa sune ca naiba de tare si daca nu te mai pune in nas atunci ai infudat catalizatorul sau toba finala.eu asa am patit si era infundata toba finala,si eu era sa ii dau foc de atunci nu am mai avut probleme.rezolvare rapida
  • silviudeva

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salutari tuturor... deci am schimbat senzoru de temperatura si ... sincer mi se pare la fel .... am vazut uzura pe senzor adica era tot rosu pe cel vechi ma refer .... .. din cate am vazut eu catalizatoru nul mai are cine o avuto inainte lo dat jos ..... pompa de vacum .... la ce ajuta ca un mecanic mia dat furtunu jos ca o zis ca trage aer fals si oricum e pt alceva ... adica nu ma afecteaza la ploblema ce o am eu ...... acum mai nou merge de rupe si cateodata ma pune in nas dar nu pt mult timp .... si cred ca consuma ... cam mult acum am bagat de 30 lei ... si am facut 40 km in oras ..... bine am mai si turato cand imi facea plobleme ... pompa de vacum afecteaza consumu ? multumesc pt raspunsuri
  • rami

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
c-am atat si la mine
Skip ads

  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salut si tie,nu inteleg la ce te referi prin pompa de vacum....te referi cumva la furtunul din galeria de admisie care duce la plosca de frina .daca da atunci e foarte inportant,pentru ca daca membrana pompei este sparta ,sau furtunul nu este etans ,sau in cazul anulari din cauza membranei sparte nu este etans obturat atunc intradevar prin tragerea de aer fals afecteaza functionarea motorului turindul foarte mult si desigur in cazul asta nici frina nu e prea buna.
  • silviudeva

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salutari ... poate nu mam exprimat corect imi cer scuze ... deci este chiar in fata carboratorului si este prins de el un fel de pompa cred care are un furtun de intra in carborator .. acolo jos unde sunt 2 intrari in carborator si mi sa zic ca e un fel de pompa de vacum ... deci acum din cate vad la rece merge masina bine inca foarte bine dar cand se incalzeste atunci incepe sa faca figuri .... bine nu ca inainte sa schimb senzoru de temperatura se accelereaza doar la jumate de pedala dar nu ma mai pune in cap ... multumesc de raspunsuri...
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ala cred ca e ventilul de la furtunasul de vacuum care vine de la carter (capacul chiuloasei).. ala trebuie sa dea drumul la gazele din carter inapoi in galeria de admisie.... incearca sa-l scoti furtunul afara dar sa obturezi intrarea in "carburator". sa nu traga aer fals.. si vezi cum se comporta la cald... aca nu mai da rateuri atunci s-a belit supapa si intra aer "fals" din carter
  • silviudeva

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salutari tuturor.. deci am schimbat si pompa de benzina ......si senzoru de temperatura.......sonda lada.... si tot la fel face .... de mers merge doar la jumate de pedala daca vreau sa trec peste ma pune in bot ,.,, dar daca merg asa constant adica pana in jumate de pedeala merge si asta nu face tot timpu ... pe parcurs la 100 km daca face de 2 ori faza asta si dupaia isi revine .... vreau sa intreb daca am termostantu blocat pe direct poate duce la avaria care mi se intampla ?........ o sa incerc si faza cu toba finala dar faza ca ca doar cateodata imi face figuri. multumesc pt raspunsuri si bafta la restu .. eu deocamdata le iau pe rand . cum se face testu cu agrafa ?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
silviu, cauta pe forum test agrafa
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21696
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2294
Pe viitor invata sa te exprimi coerent. Ti-am modificat titlul topicului, insa tine minte ca acesta trebuie sa fie descriptiv. De asemenea problema trebuie sa fie exprimata complet si usor de citit, tine minte ca cel care citeste mesajul tau nu cunoaste detaliile. Asta daca vrei sa primesti ajutor avizat.
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut ,am un opel din 94 c16nz,aveam probleme cu ea se oprea in mers dintro data am schimbat modulul de aprindere si era sarita si de la punct 5-6 dinti acuma este ok dar numai porneste decat cu delcoul la maxim adika este in pozitia de turatie la maxim,am duso la mecanic si nimic imi spune ca este de la delcou ,am schimbat si delcoul si nimic tot asa face un altul spune ca e posibil sa fie supape indoite nu stiu pe cn sa cred cn ma poate ajuta si daca pot sai fac testul agrafa cu masina pornita ca oricum nu porneste ,am schimbat fise bujii ,pompa de benzina baga lucreaza injectorul la fel dar numi dau seama ce are
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La distributie pinionul axului cu came este decalat cu un dinte,din aceasta cauza esti nevoit sa modifici pozitia delcoului spre maxim.Daca erau 2 dintii decalati,nu mai aveai unde fugi cu delcoul(avansul),nu mai aveai domeniu.Cam trist pentru mecanic...
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
deci ar fi exclus supape indoite sau ceva de genu ca din cate am citit pe topic mai greu se indoaie supape la motoarele astea ,dar totusi de ce asrit cu 5-6 dinti de la distributie din cauza ca poate sai fi dat prea mult la automat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR