Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • alexdinca93

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

Masina mea este o Astra H 1.3 cdti din 2008. De cand a scazut temperatura sub 0 grade a aparut urmatoarea problema la pornire: invart cheia sa pornesc, masina porneste fara probleme, insa dupa cateva secunde moare motorul (cam dupa 10 secunde). Mi se intampla lucrul asta de vreo 3 ori pana ca masina sa stea la relanti fara sa moara. Cand au fost -15 grade mi s-a intamplat de 7 ori... Un alt lucru ce se intampla este ca turatiile fluctueaza destul de mult la relanti. In timpul mersului merge foarte bine. Trage, iar odata incalzit, motorul intra in parametri normali
Prin Decembire am pus o diagnoza pe masina si mi-a dat eroare la bujii. Momentan sper sa fie de aici problema. Mi s-a mai sugerat ca ar fi de vine injectoarele( pentru asta am gasit o metoda de verificare si probabil ca o sa incerc in zilele urmatoare ). As vrea sa stiu daca mai este cineva cu o asemenea problema sau daca o parere legata de situatia mea.

Va multumesc!
Skip ads

  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Injectoarele nu se pot fi pentru ca :
1. Daca ar fi probleme de injectoare , ar scoate fum negru
2. Nu ar porni nici la rece nici la cald.
mie nu imi pornea masina nici la rece nici la cald. si am schimbat injectoarele si acu porneste si la - 25 de grade.
(daca e foarte foarte frig ex -15, -20 de grade , poate s fie motorina inghetata)
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am intalnit si eu aceasta problema care s-a rezolvat prin inlocuirea pompei de inalta presiune impreuna cu regulatorul de pe ea;
dar la fel de bine ar putea sa fie de vina regulatorul de presiune de pe rampa de inalta presiune.
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Parerea mea... lasa masina in pace.
Iarna nu-i ca vara,... spunea ... niste unii.

Pune-i intre 5-10 l de gaz(de la petrom)la un plin de motorina, si sa vezi atunci pornire. Asta pentru inceput, si pe urma micsorezi doza, in functie de temperatura ext.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ciprian asta este cdti nu dti...
ce stii tu merge la motoarele care nu au rampa comuna si pompa de inalta presiune.
  • alexdinca93

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2011

  • Mesaj Privat
dassvalencia a scris:Injectoarele nu se pot fi pentru ca :
1. Daca ar fi probleme de injectoare , ar scoate fum negru
2. Nu ar porni nici la rece nici la cald.
mie nu imi pornea masina nici la rece nici la cald. si am schimbat injectoarele si acu porneste si la - 25 de grade.
(daca e foarte foarte frig ex -15, -20 de grade , poate s fie motorina inghetata)


de pornit, porneste, doar ca moare motorul curand dupa.
  • alexdinca93

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2011

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:am intalnit si eu aceasta problema care s-a rezolvat prin inlocuirea pompei de inalta presiune impreuna cu regulatorul de pe ea;
dar la fel de bine ar putea sa fie de vina regulatorul de presiune de pe rampa de inalta presiune.


interesant, dar daca ar fi probleme cu piesele respective, nu s-ar simti o diferenta in timpul mersului? de genul: sa traga mai greu?
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
alexdinca93 a scris:
[editat] a scris:am intalnit si eu aceasta problema care s-a rezolvat prin inlocuirea pompei de inalta presiune impreuna cu regulatorul de pe ea;
dar la fel de bine ar putea sa fie de vina regulatorul de presiune de pe rampa de inalta presiune.


interesant, dar daca ar fi probleme cu piesele respective, nu s-ar simti o diferenta in timpul mersului? de genul: sa traga mai greu?
nu nea aparat,problema pompei se poate manifesta prin incapacitatea ei de a asigura presiunea de motorina in rampa necesara deblocari sistemului de injectie(sonda de presiune rail masoara presiunea si ecu comanda deschiderea injectoarelor decit in momentul in care are informatia generata de aceasta saonda care trebuie sa fie la o anumita valoare),o pompa obosita ,gen cap hidraulic uzat ,pierdei de presiune interna din cauza uzurii semeringurilor etc etc,nu va putea genera presiunea necesara destul de repede prin invirtirea motorului cu ajutorul demarorului propiu, insa odata pornit motorul datorita cresteri rotatiei pompei aceasta va debita necesarul de presiune.si pe parcursul functionari se va comporta normal.
Skip ads

  • alexdinca93

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris: nu nea aparat,problema pompei se poate manifesta prin incapacitatea ei de a asigura presiunea de motorina in rampa necesara deblocari sistemului de injectie(sonda de presiune rail masoara presiunea si ecu comanda deschiderea injectoarelor decit in momentul in care are informatia generata de aceasta saonda care trebuie sa fie la o anumita valoare),o pompa obosita ,gen cap hidraulic uzat ,pierdei de presiune interna din cauza uzurii semeringurilor etc etc,nu va putea genera presiunea necesara destul de repede prin invirtirea motorului cu ajutorul demarorului propiu, insa odata pornit motorul datorita cresteri rotatiei pompei aceasta va debita necesarul de presiune.si pe parcursul functionari se va comporta normal.


si problema asta se manifesta mereu sau doar la frig? cand au fost temperaturile de peste 0 grade nu am avut astfel de impedimente...
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
alexdinca93 a scris:
Doru Lucian a scris: nu nea aparat,problema pompei se poate manifesta prin incapacitatea ei de a asigura presiunea de motorina in rampa necesara deblocari sistemului de injectie(sonda de presiune rail masoara presiunea si ecu comanda deschiderea injectoarelor decit in momentul in care are informatia generata de aceasta saonda care trebuie sa fie la o anumita valoare),o pompa obosita ,gen cap hidraulic uzat ,pierdei de presiune interna din cauza uzurii semeringurilor etc etc,nu va putea genera presiunea necesara destul de repede prin invirtirea motorului cu ajutorul demarorului propiu, insa odata pornit motorul datorita cresteri rotatiei pompei aceasta va debita necesarul de presiune.si pe parcursul functionari se va comporta normal.


si problema asta se manifesta mereu sau doar la frig? cand au fost temperaturile de peste 0 grade nu am avut astfel de impedimente...
aici nu stiu ce sa-ti spun....parerea mea e ca o pompa uzata se comporta la fel si pe frig si pe cald,dar nu exclud (cel putin teoretic)ca piesele in miscare ,si nu numai,ale pompei sa se contracte foarte mult la temperaturi relativ extrem de scazute ,si deci sa se creeze un ""joc"destul de mare la piesele capului hidraulic, care banuiesc ca are toleranta foarte mica. cum spuneam ,nu sunt de meserie,ceea ce am spus sunt pareri personale.
  • Teos
  • *
  • 8 mesaje
  • din 29 Aug 2009
  • Astra 2007 Z13DTH
  • Bucuresti
  • Teos

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2009

  • Mesaj Privat
este de la egr...ramane pe deschis ...cel putin asa a fost la mine
  • alexdinca93

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Teos a scris:este de la egr...ramane pe deschis ...cel putin asa a fost la mine



si cum ai rezolvat problema? schimbat, curatat?
Skip ads

  • Teos
  • *
  • 8 mesaje
  • din 29 Aug 2009
  • Astra 2007 Z13DTH
  • Bucuresti
  • Teos

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2009

  • Mesaj Privat
curatat Smile
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@alexdinca93,schimba bujiile si verifica si injectoarele(cand motorul e rece)
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=41023
  • alexdinca93

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2011

  • Mesaj Privat
cuculica a scris:@alexdinca93,schimba bujiile si verifica si injectoarele(cand motorul e rece)
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=41023


asta urmeaza sa fac. Momentan incerc sa aduc cat mai multe informatii, dar cred ca cel mai bine e sa ma duc la un service. Oricum, consider ca trebuie sa fiu bine informat inainte sa ma duc in service ca poate profita de nepriceperea mea si ma taxeaza mai scump.

am vizualizat si inainte discutiile respective, insa nu mi se pare ca se potrivesc simptomele ca sa trag o concluzie... din ce am studiat acolo e problema cu pornirea efectiva ( cauzata de electromotorul ce dezvolta o putere prea mica ). la mine porneste, dar apar probleme dupa pornire.
  • alexdinca93

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Teos a scris:curatat Smile


da... e de luat in calcul si asta. chiar daca nu e problema de la asta curatarea e buna pentru pentru motor. aveam in plan de ceva timp, dar cu frigul asta nu am vrut sa raman fara falange... Smile)
  • keopsss

  • Mesaje scrise: 1,516
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Alexe,sper sa rezolvi problema....
Eu zic ca injectoarele nu sunt.
Posibil de la bujie sau ceva poate mai minor.... Rolling Eyes
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@alexdinca93,ai zis ca ai citit ce ti-am trimis,nu stiu daca ai dat de postarile mele,aceas problema am avut si eu.
Am schimbat intai bujiile si tot asa facea,pe urma am facut un test la injectoare(cand motorul este rece,dimineata)si ce crezi,doua erau defecte,le-am schimbat si nu am mai avut probleme.Succes!
  • alexdinca93

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2011

  • Mesaj Privat
cuculica a scris:@alexdinca93,ai zis ca ai citit ce ti-am trimis,nu stiu daca ai dat de postarile mele,aceas problema am avut si eu.
Am schimbat intai bujiile si tot asa facea,pe urma am facut un test la injectoare(cand motorul este rece,dimineata)si ce crezi,doua erau defecte,le-am schimbat si nu am mai avut probleme.Succes!


in timpul mersului se comporta normal?
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@alexdinca93,in mers se comporta normal,cand era rece pornea si se oprea imediat si nici nu se accelera pana nu statea putin la relanti.Am fost la reprezentanta si la multe service-uri si nu au descoperit defectul,pana nu am gasit o minte luminata si a zis sa las masina la el pana dimineata sa facem un test la injectoare.Am descoperit ca doua nu lucrau bine.Acum ce sa zic posibil la tine sa fie altceva,dar verifica partea de alimentare sa nu prinda aer pe undeva,verifica bujiile sa nu fie arse si verifica si injectoarele,e simplu iti trebuie doar 4 furtunase de 10 cm sa intre fix in capul injectoarelor,succes!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR