Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • luciangordu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2004 16yng
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara,
am un opel zafira 1.6 CNG. de cand am cumparat o, martorul motor sta aprins. am fost la un tester si mi a spus ca ar fi sonda lamda. le am schimbat pe ambele , dar nimic, niciun rezultat.
alte simptome: merge intrerupt si la oprire / repornire isi revine, dar nu pentru mult timp!
acum nu isi mai revine deloc!
v ati confruntat cu astfel de situatii?
stie cineva ce poate fi?
va multumesc
lucian
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi .. sa nu fi luat tzeapa la cumparat... cauzele pot fi multiple.. da aici pe forum la cautare "mers intrerupt"
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
fa o testare profesionala si verifica compresia la motor.
  • luciangordu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2004 16yng
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2012

  • Mesaj Privat
luciangordu a scris:Buna seara,
am un opel zafira 1.6 CNG. de cand am cumparat o, martorul motor sta aprins. am fost la un tester si mi a spus ca ar fi sonda lamda. le am schimbat pe ambele , dar nimic, niciun rezultat.
alte simptome: merge intrerupt si la oprire / repornire isi revine, dar nu pentru mult timp!
acum nu isi mai revine deloc!
v ati confruntat cu astfel de situatii?
stie cineva ce poate fi?
va multumesc
lucian

Nu cred ca e de al compresie pt ca are momente cand merge impecabil. cred ca o compresie proasta ii dadea o stare generala de MERS PROST. I- am facut un test bosch si mi-a dat somda lambda pana in catalizator oprita. dupa schimbare nici o sintoma diferita. cred ca e un senzor defect dar nu stiu care e ala..
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
motorul asta este cu GPL? de unde vine la GM codul asta CNG?
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
nu ar strica o verificare a presiuni de benzina ,dar nu cu un manometru pus pe furtunul de tur (cum fac multi) ci masurata in instalatia propiu zisa ,de asemenea un test (cit decit de durata),pompa se poate comporta foarte ciudat in anumite conditii,initial in prima faza debiteaza presiunea necesara dar in functie de anumiti factori (defecte)poate scadea presiunea din cauza 1:carbuni uzati,si rotorul cind intra in sarcina mare (ingenucheaza) 2.supapa de retur a instalatiei de alimentare defecta ,si aici sunt doua situatii 1 nu se mai inchide si deci nu se mai acumuleaza presiune in rampa,si 2 nu se mai deschide si presiunea in rampa nu poate fi eliberata(stabilizata) in consecinta pompa iar e ingreunata, si nu in ultima faza pot fi probleme mecanice(uzura mare a componentelor pompei)
  • luciangordu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2004 16yng
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2012

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:motorul asta este cu GPL? de unde vine la GM codul asta CNG?

Nu e pe GPL e pe CNG=gaz natural. e original din fabrica. Romania e aproape singura tara care nu are la pompa un astfel de gaz.
  • luciangordu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2004 16yng
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2012

  • Mesaj Privat
luciangordu a scris:
luciraica a scris:motorul asta este cu GPL? de unde vine la GM codul asta CNG?

Nu e pe GPL e pe CNG=gaz natural. e original din fabrica. Romania e aproape singura tara care nu are la pompa un astfel de gaz.

Nu cred ca e prea uzata pompa pt ca neamtul a mers mai mul pe gaz cu ea. Totusi cred ca din alimentare e buba, vre un injector care are vre un fir intrerupt sau ceva de genul. E ceva intrerupt pe undeva. De ce cand o repornesc merge bine un anumit timp?
Skip ads

  • Joro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2002 Y16YNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salut luciangordu. Am cumparat si eu un opel zafira 1.6 CNG 2002 acum o luna si ma confrunt cu aceiasi problema ca a ta. Ai gasit remediul ca eu inca sunt disperat.Am schimbat sondele egr si senzorul temperatura admisie aer ca mi le daduse pe tester si tot de geaba. am verificat si ecu si este in stare f buna si nu stiu care ar fi buba.Ma poti ajuta?
  • Topriceanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2004 Z16CNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua am si eu un opel zafira a 2004 1.6 16 v a avut instalatie cng pe ea,am dat o jos si i-am pus gpl dar am o problema cand accilerez imi da niste suturi in turatie 2000/2500 si nu ii gasesc problema am schimbat doua randuri de bujii pana acuma si tot asa imi merge,ma poate ajuta cineva cu vreun sfat.
  • Joro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2002 Y16YNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Problema este de la pompa! Eu am avut aceiasi problema si dupa ce am schimbat pompa, a dispãrut. Ideea e ca pompa trebuie sa bage 3,8 bari si din cauza uzurii pierde presiune! Schimbãri pompa si rezolvati problema 100%. Asta e buba la motoarele care au avut cng.
  • Topriceanu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2004 Z16CNG
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Pe benzina imi merge bine am facut rost de o bobina de inductie de la un coleg si am observat ca sa remediat problema,
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Joro a scris:Problema este de la pompa! Eu am avut aceiasi problema si dupa ce am schimbat pompa, a dispãrut.
Acesta este inca un exemplu de a nu da solutii care au fost corecte in cazul dumneavoastra dar se dovedesc false in alte cazuri... Plecati de la ideea ca la aceleasi efecte,cauzele pot fi total diferite si puteti induce in eroare pe colegii de forum,citeodata se cheltuie si bani,ceea ce e si mai trist...
  • gogosica

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
de exemplu la mine:
nu am avut instalatie de CNG, dar am pus instalatie GPL,
si instalatia a fost montata in Bucuresti dar nu a avut reglajele facute corect,
am fost la Vernesti si acolo mi-au facut un reglaj corespunzator,
simptomele erau: dat in nas sau suturi cand motorul era rece si mai mai imi si murea cand vroiam sa ma bag in intersectie.
am schimbat si sonda, si bobina de inductie dar si bujiile, toate au fost degeaba, (dupa bobina imi pare rau ca era originala,)
la mine a fost din reglajele instalatiei de GPL, pe benzina nu aveam nicio problema.
bafta si spor la studiat.
  • Ducucucucu

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare baieti! Am un opel zafira din 2001 motor z18xe 1.8 16v. De ceva timp am niste probleme cu bobina de inductie...cred. Am pus testerul...opcom si am descarcat urmatoarele erori:
P1130-(8 ) O2 Sensor 1 Signal Switching Time error- Present
P0302-(1) Cylinder 2 Misfire Detected-Not present
P1130-(4) O2 Sensor 1 Signal no Activity detected - Present
Precizez ca nu am instalatie GPL. Problema fizica e ca atunci cand accelerez, in sarcina, la inceputul accelerarii, daca calc pedala de acceleratie la max. simt niste smuncituri sincronizate cu timpul de aprindere al unui cilindru....in cazul meu 2 cred... Cand depasesc in acceleratie 2000...2500 de ture trepidatiile dispar si motorul merge cat de cat fluent. Am mai observat ca atunci cand accelerez in gol...de ex. la 2000 de ture si incerc sa tin pedala in acelasi loc, se vede o deviere lina de cateva zeci de ture, deci turatie constanta. Inteleg ca problema vine de la bobina de inductie care este originala Sagem, nu a fost schimbata niciodata. Insa celelalte erori degenereaza din 0302? Atunci cand se intampla trepidatiile respective martorul cu motorul galben clipeste, in rest sta aprins. Daca merg "batraneste" la un moment dat se stinge si nici nu trepideaza. Voi ce ziceti de celelalte erori?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Verifica semnalul sondei lambda 1,care nu exista in anumite momente sau cel putin,nu este "vazut" de calculator... Rezolva si problema cilindrului 2...
  • Ducucucucu

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Care este sonda lambda 1? Cea de langa motor sau cea de sub masina?
  • Ducucucucu

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR