andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
Colegii haideti ca am deviat de la subiectul initial chiptuning la frani si nu vad nimic constructiv in discutia voastra de aici, numai controverse si baliverne amestecate cu jumatati de adevar, deci haideti sa incheiem.
Ionut tu ai pus o problema la care nu ti s-a raspuns, o sa o fac eu daca ceilalti colegi nu au avut timp. Intradevar chip-ul respectiv mareste putin puterea motorului, inbunatatind reprizele (demarajul); acelasi lucru il face si remaparea (rescrierea filei din ECU care se acupa de parametrii functionarii motorului). Acuma dilema ce alegem?
Avand in vedere ca chipul respectiv se poate monta si scoate foarte usor si efectul este mai palpabil, in conditiile in care diferentele de pret atarna in favoarea lui eu ti-l recomand. Pentru remapare se cumpara cu bani multi filele respective din ECU (firmele de renume din tuning investind intr-o astfel de activitate de cercetare) si in plus iti trebuie o scula buna (care costa) pentru a rescrie ECU, ceea ce implica niste costuri mari in functie de numarul de clienti pe care cel ce se ocupa de remapare ai are stabileste un pret. Aici e vorba ca apar ,,hingherii" adica cei care isi cumpara o scula slaba (o interfata Galleto de ex) si pun mana pe niste file de remapare gratuite de pe net (care de regula nu fac 2 bani) si se apuca de facut remapari la pret jumatate sa zicem din cat costa la firma de origine. Aceasta firma este si ea obligata sa scada pretul din cauza concurentei pentru a-si pastra obiectul de activitate si nu va mai investi in file de la firme de tuning. Cam aici s-a ajuns cu remaparea in ziua de azi. Bineanteles ca si chipurile de tuning pot fi contrafacute, dar orice chinezarie respecta de regula aceleasi valori ale piesei originale, sacrificand calitatea prin folosirea unor materiale de calitate indoielnica in productia masiva pentru a putea practica niste costuri minime.
Si acum efectiv voi ce ati prefera?! sa dati 250-300eurasi pt o remapare, sau sa dati 50euro pt un chiptuning, in conditiile in care calitativ (ma refer la functionarea motorului si la parametrii acestuia) ambele fac aproape acelasi lucru?
Ionut tu ai pus o problema la care nu ti s-a raspuns, o sa o fac eu daca ceilalti colegi nu au avut timp. Intradevar chip-ul respectiv mareste putin puterea motorului, inbunatatind reprizele (demarajul); acelasi lucru il face si remaparea (rescrierea filei din ECU care se acupa de parametrii functionarii motorului). Acuma dilema ce alegem?
Avand in vedere ca chipul respectiv se poate monta si scoate foarte usor si efectul este mai palpabil, in conditiile in care diferentele de pret atarna in favoarea lui eu ti-l recomand. Pentru remapare se cumpara cu bani multi filele respective din ECU (firmele de renume din tuning investind intr-o astfel de activitate de cercetare) si in plus iti trebuie o scula buna (care costa) pentru a rescrie ECU, ceea ce implica niste costuri mari in functie de numarul de clienti pe care cel ce se ocupa de remapare ai are stabileste un pret. Aici e vorba ca apar ,,hingherii" adica cei care isi cumpara o scula slaba (o interfata Galleto de ex) si pun mana pe niste file de remapare gratuite de pe net (care de regula nu fac 2 bani) si se apuca de facut remapari la pret jumatate sa zicem din cat costa la firma de origine. Aceasta firma este si ea obligata sa scada pretul din cauza concurentei pentru a-si pastra obiectul de activitate si nu va mai investi in file de la firme de tuning. Cam aici s-a ajuns cu remaparea in ziua de azi. Bineanteles ca si chipurile de tuning pot fi contrafacute, dar orice chinezarie respecta de regula aceleasi valori ale piesei originale, sacrificand calitatea prin folosirea unor materiale de calitate indoielnica in productia masiva pentru a putea practica niste costuri minime.
Si acum efectiv voi ce ati prefera?! sa dati 250-300eurasi pt o remapare, sau sa dati 50euro pt un chiptuning, in conditiile in care calitativ (ma refer la functionarea motorului si la parametrii acestuia) ambele fac aproape acelasi lucru?
- potorac ionut daniel
- OP
- 169 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Brasov
potorac ionut daniel
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
sincer sa fiu m-am interesat in mai multe locuri si nu o sa iau un power box de pe ebay cu 100 de euro. ci tot ceva de genul ala dar de la o firma specializata care le vindeau cu 300 de euro dar au zis ca daca iau mai multe mai lasa din pret, si ce mai aveau noutati e un modul la pedala de acceleratie. cine e interesat poate sa se informeze de modulo aggiuntivo di.pa sport. eu intreb ca sa aflu mai multe pareri ca omul cat traieste invata si nu vreau sa dau nici 100 de euro si dupa sa ma trezesc ca trebuie sa cumpar ecu. o alta firma specializata mi-a cerut 650 de euro pe un modul pt astra g z17dtl. nu vreau mici unul ieftin de 100 de euro dar nici650 nu dau ca nu-s nebun
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
- potorac ionut daniel
- OP
- 169 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Brasov
potorac ionut daniel
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
si modulele astea cred ca sant in functie de firmele care le fabrica, ca si consumabilele, sunt originale si neoriginale. cum prietenul meu a montat un modul de la di.pa sport si a dat 300 de euro vroiam si parerea de la careva care a montat un modul mai ieftin, daca a avut probleme, ect. prietenul meu il are montat de 2 ani si nu are probleme
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- potorac ionut daniel
- OP
- 169 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Brasov
potorac ionut daniel
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
tocmai din acest motiv m-am interesat la o firma specializata. care fac si resoftare si au si powerbox-uri. m-au asigurat ca performantele sant la fel. diferenta e ca daca vrei sa revii la datele din fabrica cutia o poti demonta, in schimb ecu trebuie rescris din nou. ex. daca vrei sa-l montezi pe alta masina desfac 2 mufe si il pun pe alta masina. e ca detectorul de radare , cel fix ramane pe masina in schimb cel care-l legi la bricheta il pui pe ce masina vrei daca merge.
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Daca vreo o opinie avizata iti pot spune doar atat. Lasa cutiile minune care pacalesc ECU cu diverse valori si fa o remapare la cineva care se pricepe. O firma care iti spun ca ambele merg cam la fel dar fara sa iti dea ca argumente modul de functionare al motorului este o firma pentru care clientul nu conteaza. Ti-as putea scrie cateva pagini cu argumente contra tuning-box.