Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • licurici87

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, sunt nou pe forum, sunt posesorul unui opel astra caravan din jud. Constanta. Masina este din 2000 si eu o am din 2010, 266590 km, motorizare diesel 1.7 cdi. Motorul a luat foc azi dimineata, probabil de la un scurt circuit la instalatia electrica. Este afectata toata partea din fata a motorului. Cer ajutorul celor care detin un document, pdf, etc. cu ansamblul motor, componentele care trebuiesc cumparate. Va rog ajutati-ma.

Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pei nu prea avem cum sa te ajutam caci nu stim ce s-a stricat.
Recomandat ar fi sa cumperi morotul si instalatia elecrica de pe alta masina.
Sau i-ti cumperi alta si pe asta o dezmembrezi sa recuperezi din bani.
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
un motor fara accesori pe undeva pana in 130 000 km te-ar costa cam 10 mill , si instalatia electrica eu am cumpart akum ceva timp decat o perte din ea ( este formata din 2 bucati toata insatalatia electrica ) si parca pana in 2 milioane am dat , asta in Craiova dar in constanta nus cum sunt preturile , mult norok si bafta
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ai motor 1.7TDI nu CDTI .
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Din poze se vede ca ai fost pe faza, pt ca nu e paguba totala, ai putea incerca sa il faci, din ce vad e mai mult partea de plastice topita, dar, cum au zis si colegii, mai bine mergi la o statie de dezmembrari, si iei alt motor cu toata instalatia in regula, ca sa dormi linistit! Motorul tau are si el un nr de km, si sunt sigur ca ai gasi unul mai bun! Dat fiind faptul ca nu e ars puternic, poti recupera mare parte din investitie din piesele de pe motorul ars! Ai avut mare noroc ca ai reusit sa scapi cu atat, se putea si mai rau! Bafta!
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Mai bine o dezmembrezi si iei alta....Numai manopera+vopsit+maruntisuri o sa iti dea batai de cap si o sa te rupa la bani.....La cum arata asteapta-te sa bagi vreo 1000e cel putin in ea si nu o mai faci tu ca inainte in veci!Vinde-o si ia alta,an mai nou si poate si mai dotata ca la ce preturi au ajuns....
  • valentincriss

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
colegu,te inteleg f.bine prin ce treci, eu abia mi-am schimbat motorul, celui vechi i-am rupt vibrochenul si am preferat sa iau altul la mana a doua ca ma ajuns mai ieftin chipurile(15bastoane cu 87000km) ca sa ma intelegi mai bine cauta un pic mai jos de anuntul tau la titlul "Probleme la pornire cand e motorul rece"! gandind logic, la tine componentele din interior la motor sunt intacte, ce iti trebuie tie sunt cablajele si furtunaraia, care la sh nu cred sa coste cat un motor, nu mai zic de manopera! parerea mea e sa vorbesti cu cineva de meserie, chiar sa intrebi mai multi (caci sunt multi "meseriasi" de ale motoarelor si sa iti faci o idee si abia pe urma sa te apuci de cumparaturi! daca ai cdti, inseamna ca cel mai vechi an ca sa zicem asa de fabricatie, ai putea avea din 2004-2006, iar o masina la ora actuala sa iti ei cam la fel te ajunge intre 3500-5500 euro, pe cand reparatiile nu cred sa ajunga la acest scor! chiar si sa o dezmembrezi pe asta....sa fim seriosi, pute piata de piese sh, nu stiu cati bani ai face pe ea si in cat timp! eu asa as proceda, daca totusi esti interesat, mai ales ca sunt trecut prin necaz iti pot spune ca la galati un motor fara componentele exterioare(pompa, electromotor......etc) il ei de la 450 in sus, iar de km....nu se stie, basca ca la astfel de motor cu transmisie pe curea trebuie sa ii faci si distributia daca ei altul, deci alti bani si alta distractie. eu pe al meu il am de la bacau de la o cunostinta care se ocupa cu dezmembrari. deci ce sa iti spun, acum fiecare cu parerea lui, nu vreau sa supar colegii care ti-au dat alt verdict, dar merg pe alt principiu! succes, caci sincer, o sa ai nevoie!
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Domnul Licurici nu prea a mai dat pe aici.
Deci haideti sa-l lasam sa rezolve problema.
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic sa incepi sa demontezi capacul culbutorilor,compresorul AC si plasticele distributiei si abia apoi vezi daca e afectat ceva intern la motor si daca e sau nu necesar sa cumperi alt motor
  • licurici87

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut baieti, paste fericit. nu prea am mai avut timp sa intru pe net, am fost si cu scoala si cu masina, destule pe cap. am reusit sa repar masina, ma costat in jur de 1500 ron cu tot cu baterie noua, mai am nevoie de o grila custom, se rezolva. in concluzie, motorul merge mult mai bine ca inainte de incident si consumul este mai scazut, donez un sticker clubopel.com+2 difuzoare de opel spate, cele pe fata le-am aruncat din greseala,pentru cine e interesat.
, capota am prefat sa o colantez . acum am inceput sa lucrez la partea de sunet, am achizitonuat 4 difuzoare mtx, statie , subwoofer, alpine 9812rb. Am in plan sa fac un tuning exterior si interior serios.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Paste fericit si tie colegu! Ma bucur ca ai reusit sa o aduci la viata! Un difuzor fata aveam si eu nevoie, pacat! Zi-ne si noua ce ai facut! Ce ai schimbat? Ce sa zic la banii dati, pot sa zic ca ai iesit super ieftin, avand in vedere prima impresie! Scuze, ai PM. Mult noroc!


Ultima modificare facuta de cristyliviu la Dum 15 Apr, 2012 9:12 pm
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nu mutati rubrica de donatii aici va rog!
Skip ads

  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cum ai facut sa iesi atat de ieftin?
  • licurici87

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Pe 10 februarie sa intamplat nenorocirea Crying or Very sad , ziua de vineri este cu ginion pentru mine Crying or Very sad , am avut multe belele in zilele de vineri. Am avut noroc ca am fost pe faza si am reactionat repede, adrenalina din mine a spus tot pe moment, mai ales ca mai aveam o masina in garaj, fiind suficient de mare cat sa incapa 2-ua masini.
In prima faza am descarcat de pe net un manual de reparatii care mi-a fost foarte util, 2-3 ore am cautat pana am dat de el. Am fost la un centru de dezmembrari care aveau numai modele vauxhall de Anglia. Am facut o lista in prealabil cu tot ce am considerat eu ca am nevoie si am plecat la drum, aveam nevoie de tot ce insemna furtun( furtunele de apa, furtunele de la pompa de vid,etc), intercooler, priza de aer, filtru de aer, furtunele de la compresor, cablul electric care pleaca de la electromotor pentru ca se topise si acela, capac chiuloasa, capac protectie curea distributie, ventilatorul din spatele radiatorului, instalatia electrica din partea din fata a motorului, inlocuirea curelei de distributie(noua), joja de ulei, plasticul unde se afla tasnitoarele pentru parbriz+cheder, furtunul de ambreaj, tamponul din fata, scutul de protectie, acumulator auto nou.. Cu ocazia asta am demontat si baia de ulei jos pentru a o curata, am pus ulei nou.
Capota trebuia si ea revopsita dar am preferat sa o colantez ca sa ies mai ieftin. Impreuna cu tatal meu am reusit sa o repun la viata.
In mare cam astea ar fi, pe viitor am planuri marete de tuning atat la interior cat si la exterior.
  • licurici87

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cristyliviu am prea putine mesaje trimise la activ, nu pot da inca pm. imi trebuiesc minim 10. id grozea_marian87
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR