Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • AlexTUDOR

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2017

  • Mesaj Privat
salutare colegi , am un opel astra g motor de 1.6 din 2000 , tin sa va spun ca dupa ce la service mi-a schimbat un termostat când sa plec de la service am dat cheie si masina se tura instatnt pana sper 6000 de ture .bine inteles ca am oprit motorul si i-am dat cheie din nou aceasi treaba . am impins masina inapoi si mecanicu sa uitat la clapeta de acceleratie si a observat ca nu aveam pedala deloc adica firul era moale neintins si clapeta ramasa pe deschis ,sa uitat la mufa unei chesti mici care pe urma am aflat ca ar fi potentiometru de acceleratie ,( ca stiti de ce vb piesa e pozitionata in opusul pârghiei unde este prins cablul de acceleratie adica in partea dreapta cu fata la motor a clapetei prinsa tija care iese din corpul clapetei care inchide si deschide aerul)sa revin umblând la firul de la acea piesa a demufat si a miscat de parghie sa vada daca clapeta revine la loc crezând ca ar fi un arc rupt de la parghie , arcurile erau intregi .Urmatorul pas a fost sa ii dau chei cu mufa scoasa ,motorul a pornit corect si normal, insa clapeta a inchiso manual pentru ca nu se mai inchidea ea singura ceva nu o actiona ,sa revina la loc înafara de cele doua arcuri de la parghie si tija . Apoi când a pus mufa la loc am pornit din nou si a mers ok .Dupa ce am plecat acasa am oprit si sa plec din nou aceasi treaba .Vazand cum a facut mecanicul ca a scos si pus din nou mufa am facut si eu la fel si mergea normal dar se pare ca acea piesa parca nu ajuta sa revina acceleratia la ralanti si zic asta pentru ca am dat comanda de o piesa noua si am schimbato eu , piesa are in interior o camasa cu doua opritoare unde intra tija ca sa zic asa ,si zic din nou parca nu o ajuta ca am observat ca , in momentu când intorc cu surubelnita de camasa e actionata de un arc care probabil ajuta arcurile sa revina la loc si da si o comanda la ecu cat de turata e masina .IDEEA ESTE CA DUPA CE AM SCHIMBAT PIESA MI SA APRINS MARTOTUL DE LA MOTOR, si masina nu imi mai cobora sub 2000 1900 de turati , am fost la un tester mia masurat intrarile de la mufa in acel potentiometru si ii arata 4,90 volti dar tipul a zis ca in sarcina e posibil sa nu mai aibã atat , mi-a mai aratat ca, cu cheia pusa in contact nepornind motorul când apasa pedala de acc pana la fund ii arata 1 la suta actiune adica nu ii dadea ca lucreaza acceleratia , mi-a mai zis ca e posibil sa fie calculatorul ecu ca trebuie sa verifice nu mai tin minte ce chesti daca are tensiune doar ca nu are vreme si sa revin pe tester ia dat nu stiu ce eroare cu voltaj din pacate nu mai retin era si un cod un P0505 dar nu mai sunt sigur astept de la voi un raspuns , am scris mult dar in idea sa fiu cat mai explicit sper sa intelegeti despre ce este vorba si sa ma ajutati VA MULTUMESC
  • AlexTUDOR

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2017

  • Mesaj Privat
revin si mai zic ca am incercat cu baiatu cu testeru ambele piese si cea noua si cea veche si aceasi treaba nu arata pe testar ca ar functiona acceleratia adica ramane tot 1% actiune CE SFATURI IMI DATI ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR