Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut!Am un Opel Vectra b,din 1996 mot 1,6,16v si de cand a dat gerul,la prima pornire se tureaza foarte tare(cred ca sare de 3000)Porneste la sfert,chiar si la -26 grade,dar se tureaza in draci.Nu stiu ce sa-i mai fac,mai ales ca din cauza turatiei mari arunca ulei pe la buson.Dupa ce se mai incalzeste mai scade un pic turatia,iar daca o opresc si repornesc, de mule ori isi revine,are relantiul normal ca turatie dar cu fluctuatii(scade-revine).Motorul este facut in vara,senzor clapeta nou,mot pas cu pas nou,EGR schimbat.
Skip ads

  • tannu

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Desi ma indoiesc ca e cazul la tine, am vazut faza de genul asta si de la un debitmetru nasol; nu strica sa verifici
  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Sa speram ca ai dreptate!Voi verifica zilele astea!Multumesc!
  • ovidiu86_h

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Statescu Emil a scris:Salut!Am un Opel Vectra b,din 1996 mot 1,6,16v si de cand a dat gerul,la prima pornire se tureaza foarte tare(cred ca sare de 3000)Porneste la sfert,chiar si la -26 grade,dar se tureaza in draci.Nu stiu ce sa-i mai fac,mai ales ca din cauza turatiei mari arunca ulei pe la buson.Dupa ce se mai incalzeste mai scade un pic turatia,iar daca o opresc si repornesc, de mule ori isi revine,are relantiul normal ca turatie dar cu fluctuatii(scade-revine).Motorul este facut in vara,senzor clapeta nou,mot pas cu pas nou,EGR schimbat.

cred ca ai x16xel care nu are debitmetru ,vezi clapeta de acceleratie si senzorul 'map' poate trage aer fals pe undeva, iar daca iti arunca ulei pe la buson schimbal poate tie rupta garnitura nu are voie sa arunce ulei nici la 5000 rot/min. numai bine!
Skip ads

  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Are debitmetru pe coloana care pleaca din filtru de aer spre motor(sau ala e senzorul map ?)Am pus garnituri noi la buson,problema este ca atunci cand nu este turata de la sine si merg cu 120/h nu arunca o picatura de ulei.Toate se intampla la rece si numai atunci cand se tureaza pe loc.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ala-i senzorul temperatura aer...
colegul ovidiu poate avea dreptate cu aerul fals... sufla fum de tigara pe langa clapeta si pe la furtunasele alea.. si vezi pe unde-l absoarbe.. sau poate se blocheaza clapeta ... si nu se mai inchide la relantiu...
de la supapa de relanti nu poate fi chiar asa o crestere mare a turatiei
  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am o dilema!daca ar trage aer fals, nu ar trebui sa mearga in permanenta turata?ori ea face numai la rece!
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cum au spus si colegii X16XEL nu are debitmetru.
Tot la aer fals ma gandesc si eu. Nu ar strica nici o testare ca la carte.
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
incearca si curata clapeta de acceleratie
toate bune
  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut!Am pornit masina dimineata si culmea a pornit impecabil,fara sa se tureze mai mult decat era necesar,doar ralantiul a ramas cu fluctuatii(scade un pic si apoi revine la normal)asta permanent.Pe care mufa fac testul agrafa la masina mea?(opel vectra b 1,6-16v,din 96)Multumesc anticipat!
  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Cand scot mufa de la senzorul de aer nu se intampla nimic!este normal?
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Statescu Emil a scris:Cand scot mufa de la senzorul de aer nu se intampla nimic!este normal?


Senzorul de temp. aer din galerie?
Skip ads

  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
eduard33 a scris:
Statescu Emil a scris:Cand scot mufa de la senzorul de aer nu se intampla nimic!este normal?


Senzorul de temp. aer din galerie?
Este vb de cel pentu temperatura aer admisie !poz 17
  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am depistat ceva azi:la prima pornire s-a turat nebuneste,am oprit-o,la pornire iar s-a turat,asta de patru ori,la a cincia pornire a luat-o cu ralanti normal.Nu puteam risca pana acum porniri dese la rece deoarece nu eram sigur de baterie,azi am riscat ca ma durea sufletul de cum se tura si nu stiu ce sa mai cred,unde sa mai caut si ce sa mai schimb in afara de sofer...
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca scoti senzorul temperatura aer ECU baga din "burta" o valoare generica... deci e normal sa nu se intample nimic
s-a aprins un martor galben in bord? daca nu, nu e cazul sa citesti erorile... daca da trebuie sa vezi ce conector ai... Eu cred ca la x16x.. din 96 este OBD1.. oricum se sunteaza contactul 5 si 6 si se citesc erorile ca la "pseudoagrafa"
  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am incercat cu agrafa si nu se intampla nimic.Cand pun contactul,becul ramane aprins.Nu am incercat cu motorul pornit pt ca nu sunt sigur de pozitia pinilor5 si6
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Nu ai pus AGRAFA unde trebuie sau nu a facut contact pe mufele respestive. Nu trebuie pornit motorul cu AGRAFA pusa.
  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
florin baltatescu a scris:Nu ai pus AGRAFA unde trebuie sau nu a facut contact pe mufele respestive. Nu trebuie pornit motorul cu AGRAFA pusa.
Explica-mi te rog care sunt pinii 5 si 6 din poza de mai sus!
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
din cate vad eu .. tu ai mufa OBD2.. cu 16 pini... dar parca lipsesc contacte Shocked !? uita-te aici la conectorul asta si numara de la pinu 1..
  • cont-sters-46991

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:din cate vad eu .. tu ai mufa OBD2.. cu 16 pini... dar parca lipsesc contacte Shocked !? uita-te aici la conectorul asta si numara de la pinu 1..
Deci am pus bine agrafa.Cand puneam contactul se sesiza doar o singura palpaire si apoi ramanea aprins normal
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR