Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • yonut84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Olt
  • Masina: Signum 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut,sunt nou pe acest forum,de 6 luni sunt posesorul unui opel signum 1.9 TDCI 150cp cod motor Z19DTH
De curand mi s-a aprins in bord masina cu cheia,dupa care a disparut si mi-a aparut martorul de motor,am fost cu ea la un service ,am pus-o pe tester si mi-a dat 2 erori:
P0400 -Sistem de recirculare gaze de ardere defectuos
P1900 - Senzor de temperatura gaze de esapament (banc1,senzor2)
Sem.neplauz.pt.temp.aer aspirat

Cel de la service mi-a spus ca cea dea 2-a eroare este cauzata de prima si ca nu ar fi nimic defect.A sters erorile,iar la pornire intradevar a aparut doar eroarea P0400 insa dupa ce am mers 1 km a reaparut si cea dea 2-a eroare
lpe tester pt egr aveam valoarea nominala de 100% iar el nu facea decat 4%.
Am desfacut EGR-ul ,nu era foarte murdar,am curatit ,am pus la loc aceeasi probleama.
Este primul EGR pe care-l curat si nu stiu dak am procedat corect.Vroiam sa stiu daca in momentul cand il curat desfac si capacul acela cu mufa electrica ,ca sa pot ajunge la tija sa-mi dau seama dak este blocata sau nu.
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu aceasta problema.

Va multumesc!
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Trebuie decapsulata partea electronica. Acolo se gripeaza tija, in interior. Solutia e sa-i dai o gaura mica in capul electronic, bagi o tija mica in gaura data, si bati pana iasa pe partea cealalta tot ansamblul. Ai grija sa nu pierzi arculetul cand desfaci.
  • yonut84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Olt
  • Masina: Signum 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
din cate am vazut partea electrica este prinsa in 4 suruburi de partea mecanica.
unde ar trb sa mai gaura?
va multumesc!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Desfa suruburile, si ramne doar partea electrica, din care iasa tija. In partea opusa tijei trebuie sa dai gaura.
Skip ads

  • yonut84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Olt
  • Masina: Signum 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
am demontat iarasi egr-ul de pe masina,am desfacut cele 4 suruburi care despart parte electronica de partea mecanica.am conectat 2 fire de la baterie sa vad dak motorasul actioneaza in vreun fel tija,dar se pare ca este blocat motorasul.Precizez ca la mine egr-ul este blocat pe inchis.
Stie cineva dak se decapsuleaza plasticul acela pt a ajunge la motoras?sau solutia este fie prin schimbarea EGR-ului fie prin anularea acestuia din soft.
Va multumesc!
  • yonut84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Olt
  • Masina: Signum 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
precizez ca motorul este Z19DTH
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Mai devreme ti-am scris cum. Sau cauta-ma pe mess sa-ti dau tutorialul.
  • yonut84

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Olt
  • Masina: Signum 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2012

  • Mesaj Privat
imi poti lasa adresa de mess sau intra tu pe scarlatsig,multumesc!
Skip ads

  • 95crv

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2008

  • Mesaj Privat
P0400 nu va grabiti sa demontati galeria de admisie. E destul sa cureti bine valva EGR apoi daca in continuare martorul Motor continua sa se aprinda, verificati temeinic si minotiuos furtunasele de vacum. Cu singuranta unul din acestea are o problema. De obicei capetele lor (mansoanele de cuplare) imbatranesc si crapa, tragand aer fals. Astfel pompa de vacum nu mai face fata, si nu mai are destula putere sa actioneze pistonasul EGR care va ramane in pozitia inchis si motorul nu mai trage, aleluia demaraj. Acele mansoane se potrivesc la dimensiune cu furtunasele de la injectoare.
Eu am avut urmatoarea problema : in mers si la demaraj nu erau probleme, deci nu se aprindea martorul "motor", insa dupa o franare mai puternica se aprindea martorul "motor" si aleluia demaraj.
Dupa o verificare minutioasa, luand la rand furtunasele de vacum, incepand de la pompa de vacum, am descoperit un "manson" crapat la imbinarea furtunaselor de sub electrovana de control a presiunii situata in stanga sus (motorul vazut din fata- cea notata cu 1 in schema de jos)
https://www.clubopel.com:808...ae_th.jpg.[email]
https://www.clubopel.com:808...e_th.jpg.[/email]
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
95crv noi nu reusim sa vedem cele 2 poze atasate de tine.
Vreau sa stiu si eu care manson ti-a facut tie acea problema.
Si eu am probleme cu eroarea P0400 si vreu s avad ce furtunase trebuie sa verific.
  • 95crv

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com:808..._eyntfwmoy_th.jpg
  • 95crv

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2008

  • Mesaj Privat
daca nu reusesti sa deschizi ce am postat, direct din google, scrie circuit vacum opel > Y20DTH: circuit vacuum - Club Opel > Zafira A: Schema circuit vacum, aici vei gasi schema postata de johnninho .
"mansoane" am numit eu capetele futunaselor de vacum, cu ajutorul carora se face imbinarea dintre furtunasul propiuzis si electrovalva.
din punctul 3(pompa de vacum) verifica toate furtunasele pe rand, inclusiv "mansoanele" (imbinarile)
sunt doua variante de motorizare prezentate, prima este de la y...dti, a doua de la y...dth, in ambele pct.3 reprezinta pompa de vacum.
SUCCES !
Skip ads

  • mitza76

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2011

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu un astra h din 2005 1,7 dth,mi s-a dus turbo si dupa ce l-am schimbat am pus testerul si imi arata suprapresiunea mai mare decit presiunea nominala .Daca o turez mult ajunge la 250 kPA si daca o tin acolo mai mult imi apare martorul masina cu cheita si nu ma mai lasa sa o turez peste 3000 de turatii
mecanicul mi-a zis ca aceasta este cauza care a dus la distrugerea turbinei Sad .
  • aaresis

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am aflat de unde era problema..Partea unde Egr-ul se prinde de racitorul de gaze nu era etansa...Un surub din cele 2 nu stringea perfect...si lasa o mica deschizatura aproape insesizabila.

Am dat jos clapeta de acceleratie ca sa pot sa umblu la racordul metalic de la racitor..I-am schimbat putin pozitia ca sa se poata prinde etans de Egr ..Acum am scapat de probleme si de tremurat la relati si de eroarea P0400 5A Sistem recirculare gaze - detectat flux insuficient
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR