MRapid23
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,214 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,214
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Chiar asa?
Eu inteleg ca ai o problema/un necaz si deci, automat te gandesti foarte mult acolo, dar pe bune, ce raspuns ai vrea sa primesti?
Nimeni nu stie ce masina ai, ce motor, in ce conditii s-a intamplat, cat ai mers pana s-a intamplat.
Un raspuns asa ca sa scriem ceva, ar suna cam asa:
Da, probabil antigelul a refulat din cauza ca ventilatorul nu merge (daca merge sau nu, doar tu stii), dar fireste ca pot fi si alte cauze.
Eu inteleg ca ai o problema/un necaz si deci, automat te gandesti foarte mult acolo, dar pe bune, ce raspuns ai vrea sa primesti?
Nimeni nu stie ce masina ai, ce motor, in ce conditii s-a intamplat, cat ai mers pana s-a intamplat.
Un raspuns asa ca sa scriem ceva, ar suna cam asa:
Da, probabil antigelul a refulat din cauza ca ventilatorul nu merge (daca merge sau nu, doar tu stii), dar fireste ca pot fi si alte cauze.
- bibu16v
- *******
- 5,787 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 5,787
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
marius-opel- Suspendat
- 516 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 516
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
MRapid23 a scris:Antigelul mi a refulat afara,din cauza ca ventilatorul de răcire nu merge?Ma interesează dece nu merge ventilatorul. Ce ar putea fii...
du-te la un service cu mecanici adevarati,i-ti schimba senzorul de temperatura,electroventilatorul sau,,,ma rog ce e defect si nu o sa mai ai probleme,,,dar banuiesc ca s-a rezolvat,,,nu?
cristi180
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2016
- Mesaj Privat
O mica intrebare, la motor 1.4 xep daca se comportă normal temperatura la antigel.La drum întins în afara, la viteza de 90 km /h apa oscilează undeva intre 85 si 89, iar daca urc o pantă ajunge pe la 92, daca e ok in valorile astea.In schimb in oras chiar dacă e rece, bara la bara, cu treapta 1 sau 2, apa urca până la 100 gr, apoi porneste ventilatorul, se simte pe vibrațiile motorului, apoi apa coboară până la 93 gr, apoi urca iarăși la 100, si porneste din nou ciclul , este normal acest comportament, nu e mult 100 gr?
CNagy832
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2020
- Mesaj Privat
Salutare, sunt cam nou pe forum, nu stiu daca partial sau integral a avut cineva problema asta, sper ca primesc ceva raspuns util.
Dimineata pornesc motorul, inainte de pornire las 5-6 minute sa se incalzeasca, fiind -7/8 grade. dupa cam 3 Km motorul ajunge la 90 de grade, intre timp intra ceva caldura si prin calorifer, DAR dupa aia ceva ciudat se intampla, se deschide termostatul scade putin temperatura apei, si daca masina stationeaza cu motor pornit in continuare, incalzirea nu mai sufla aer cald deloc, am verificat, returul caloriferului devine rece, si se porneste si ventilatorul radiatorului. Cand pornesc de pe loc iar baga caldura in interior. Am inca piesele originale de la masina, ea fiind in Astra G din 2003 1.4 benzina cu 16 valve. cu clima. La ce as putea sa ma uit, sa sa schimb pentru a elimina din cauze?
Multumesc pentru ajutor.
Dimineata pornesc motorul, inainte de pornire las 5-6 minute sa se incalzeasca, fiind -7/8 grade. dupa cam 3 Km motorul ajunge la 90 de grade, intre timp intra ceva caldura si prin calorifer, DAR dupa aia ceva ciudat se intampla, se deschide termostatul scade putin temperatura apei, si daca masina stationeaza cu motor pornit in continuare, incalzirea nu mai sufla aer cald deloc, am verificat, returul caloriferului devine rece, si se porneste si ventilatorul radiatorului. Cand pornesc de pe loc iar baga caldura in interior. Am inca piesele originale de la masina, ea fiind in Astra G din 2003 1.4 benzina cu 16 valve. cu clima. La ce as putea sa ma uit, sa sa schimb pentru a elimina din cauze?
Multumesc pentru ajutor.
- iulian1971
- *******
- 7,190 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z17DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,190
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 5,787 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 5,787
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,190 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z17DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,190
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 5,787 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 5,787
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Păi, nu e prea clar, nu e un monument de elocință, tehnică măcar...zice că temperatura scade puțin când se deschide termostatul, ceea ce e normal, dar apoi ar trebui să revină la normal, minim 90grd C, la genul ăsta de motor...
El, de fapt, se vaită că îi scade fluxul de aer cald din habitaclu, când staționează cu motorul în ralanti...ceea ce indică un debit mai scăzut de lichid prin calorifer, cu posibile cauze: calorifer înfundat(cel mai probabil, dar mai pot fi și alte problem de circuit obturat/colmatat la motoare cu vârsta asta, mai ales dacă au lichidul neschimbat și, probabil, cu mâl/rugină) sau pompă apă cu probleme(nu e exclus, dar după simptome puțin probabil). Oricum, dacă citești cu atenție, realizezi că nici în mers nu are căldură strălucită, ci doar sensibil mai bună...
El, de fapt, se vaită că îi scade fluxul de aer cald din habitaclu, când staționează cu motorul în ralanti...ceea ce indică un debit mai scăzut de lichid prin calorifer, cu posibile cauze: calorifer înfundat(cel mai probabil, dar mai pot fi și alte problem de circuit obturat/colmatat la motoare cu vârsta asta, mai ales dacă au lichidul neschimbat și, probabil, cu mâl/rugină) sau pompă apă cu probleme(nu e exclus, dar după simptome puțin probabil). Oricum, dacă citești cu atenție, realizezi că nici în mers nu are căldură strălucită, ci doar sensibil mai bună...
CNagy832
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2020
- Mesaj Privat
Caloriferul era clatit cam de doua ori deja, ca si anul trecut iarna am avut problema asta, am clatit prin tur sper return si si invers. Ce-i ciudat, ca in ralanti brusc se opreste incalzirea care a mers ok in timpul mersului, deci chiar in cateva secunde, parca s-a inchis un robinet sau o electrovalva. Plus se porneste ventilatorul din fata. In prima faza incerc un schimb de termostat si senzor de temperatura, max am cheltuit 220 de RON in zadar. Multumesc pentru pareri pana acum si astept in continuare.
- bibu16v
- *******
- 5,787 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 5,787
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Nu m-aș grăbi cu schimbatul termostatului dacă temperatura stă, în majoritatea perioadei de funcționare, în jur la 90grd C, dar, important, ar trebui să crească staționând cu motorul în ralanti. Dacă nu se întâmplă lucrul ăsta, termostatul e suspect de funcționare defectuoasă...nu mai închide ferm sau e blocat pe deschis, chiar dacă foarte puțin...
Cât privește pornirea ventilatorului, acolo pare ceva în neregulă...pornește prematur, dacă temperaturile sunt corecte...ori pragul de temperatură ptr pornirea ventilatorului este măsurat eronat(dacă e cu bimetal se întâmplă mai des decât poți crede, se decalibrează în timp), ori temperatura motorului este măsurată eronat(în jos) de către termometrul de bord și sonda/senzorul aferent și atunci ventilatorul funcționează corect.
Cât privește pornirea ventilatorului, acolo pare ceva în neregulă...pornește prematur, dacă temperaturile sunt corecte...ori pragul de temperatură ptr pornirea ventilatorului este măsurat eronat(dacă e cu bimetal se întâmplă mai des decât poți crede, se decalibrează în timp), ori temperatura motorului este măsurată eronat(în jos) de către termometrul de bord și sonda/senzorul aferent și atunci ventilatorul funcționează corect.
CNagy832
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2020
- Mesaj Privat
Pai in cazul asta, daca nu mai inchide si ramane deschis partial termostatul, respectiv ventilatorul porneste din cauza unei posibile masurari gresite de temperatura de la senzor, poate chiar astea doua e indicat in primul rand sa schimb. Circulatia apei in calorifer este controlat de ceva electrovalva? Ma repet masina e cu clima, pentru ca ala tot nu inteleg de ce se opreste brusc, poate e ceva problema electronica sau de la clima sau de la calculator

- sebage
- ****
- 2,214 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,214
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
- ghitza_del
- *
- 4 mesaje
- din 18 Dec 2011
- Astra 2004
- Timis
ghitza_del
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua , am si eu o problema la un astra g diesel cod motor y17dti nu imi mai indica in bord temperatura la apa sta la 0 grade . Am schimbat senzorul de temperatura apa de pe corpul termostat , am schimbat termostatul dar nu s-a intamplat nimic . Ma puteti ajuta va rog cu un sfat va rog.
Va multumesc anticipat!
Va multumesc anticipat!
- Geoorge564
- *
- 3 mesaje
- din 28 Dec 2022
- Astra 2007 Z19DTH
- Craiova
Geoorge564
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2022
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
La mulți ani!
Am un Astra H GTC 1.9 Z19DTH cu stage 1 la 180 CP, an 2007
Am avut termostatul blocat pe deschis si nu trecea apa de 60 de grade in afara localităților. Am schimbat termostatul cu unu Behr și acum apa sta constant la 86-87 de grade în afară, cred că este ok. Azi am făcut un drum de munte și am urcat pe Transalpina și apa a ajuns la 98 de grade, la un moment dat oscila între 95-98 pe urcare cu treapta 1 și treapta 2. Este în regulă? La cate grade ar trebui să intre ventilatorul? Precizez că după schimbarea termostatului, mecanicul a dat din tester comanda la ventilatoare și au funcționat toate cele 3 trepte.
La mulți ani!
Am un Astra H GTC 1.9 Z19DTH cu stage 1 la 180 CP, an 2007
Am avut termostatul blocat pe deschis si nu trecea apa de 60 de grade in afara localităților. Am schimbat termostatul cu unu Behr și acum apa sta constant la 86-87 de grade în afară, cred că este ok. Azi am făcut un drum de munte și am urcat pe Transalpina și apa a ajuns la 98 de grade, la un moment dat oscila între 95-98 pe urcare cu treapta 1 și treapta 2. Este în regulă? La cate grade ar trebui să intre ventilatorul? Precizez că după schimbarea termostatului, mecanicul a dat din tester comanda la ventilatoare și au funcționat toate cele 3 trepte.